@michalmarek77, post #147
A może przedstawiłbyś wykres na to jak wyglądała sprzedaż MAków w USA i Europie, oraz jak dzieliła się sprzedaż w zakresie ryknu biznesowego a konsumenckiego :)
No i tak z ciekawości, modeli Amig było kilka, pamiętasz ile było modeli Mac-ów w latach 85-94?
Wykres fajny ale sam w sobie nic nie mówiący.
@michalmarek77, post #150
Skadinad nie wiem co maja oznaczac dane na wykresie bo Amig z pewnoscia sprzedano wiecej niz 4 miliony. Czego te dane dotycza, wg czego je tak przygotowano?
@michalmarek77, post #150
bo Amig z pewnoscia sprzedano wiecej niz 4 miliony
@sigma2pi, post #155
@michalmarek77, post #141
@swinkamor12, post #160
Alien Breed 3D II jest najlepszym przykładem, że problemem Amigi w latach 90 tych były wyjątkowo kiepskie układy graficzne.
Nie cpu bo te były wystarczająco szybkie.
@swinkamor12, post #160
DOOM napisany w C dobrze chodzi na dwadzieścia razy wolniejszym cpu niż 060.
Biedny AB3D2 wyrzeźbiony jest w całości w assemblerze i pomimo heroicznych wysiłków kodera wyciąga tylko 25 fps.
@grikas, post #166
@agrajek, post #173
@grikas, post #174
@sigma2pi, post #161
@trOLLO, post #178