[#331]
Re: Nowy materiał na temat klona Doom dla Amigi 500
@koczis,
post #329
Uruchom te gre na 68060, i zobacz ile bedziesz mial FPS-ow.
Ta gra uzywa blittera, a blitter jest tylko troche szybszy na mocniejszych Amigach.
No i co to znaczy "mozliwosc ustawienia jakosci grafiki" ?
256 kolorow czy moze 1x1, czy moze 640x400?
Ta gra jest w 16 kolorach, dlatego tez dziala na Atari ST.
A jest akurat w 16 kolorach, bo to jest optymalna ilosc kolorow dla A500, jesli gra ma byc szybka.
Dodatkowe kolory sa tworzone za pomoca coppera, jesli gra ma byc bardziej kolorowa.
Zreszta poczytaj sobie watek na EAB, tam tez ktos mial podobny pomysl.
Zdaje sie, ze odpowiedz byla, ze celuja w najslabsze konfigi Amigowe i/lub na 68040+ to nie bylaby zadna rewelacja jesli chodzi o szybkosc dzialania, czy jakosc grafiki.
A na A500/A1200 jest.