@BagoZonde, post #209
@asman, post #204
(...)zostaje wysyłany ten sam request audio dwa razy(...)
(...)zwiększenie liczby requestów audio na sampel powinno pomóc.
@Minniat, post #223
Czy na pewno korzystasz z BeginIO() zamiast SendIO() przy wysyłaniu requestów? I czy pole ioa_Cycles wypełniasz na 1?
Skoro asman to może wstawki assemblerowe?
@BagoZonde, post #222
@asman, post #226
@michalmarek77, post #225
Na 360 powstała w HD, za 3 złote gra , która zawiera w sobie esencję Amigi /Superfroga/, stworzona przez amatorów, udostępniona dzięki usłudze Microsoftu. Czy to nie straszne, że n maszynie Microsoftu debiutuje najbardziej amogowa gra ostatnich lat ?
A teraz Panowie. Jest ktoś w stanie przeportować to na Morpha? Aos 4 ?Natami?
Czegoś takiego potrzebuje Amiga, nie 3d, w którym nigdy nie będzie nawet "średnia"......
@zolty, post #229
Zamiast marnowania czasu na platformówki,
@asman, post #228
Sprawdziłem i jednak miałem BeginIO a nie SendIO. Morał taki, że moje tymczasowe rozwiązanie zostaje.
@michalmarek77, post #227
@xeen, post #233