kategorie:
[#961] Re: Raytracing i Amiga

@jubi, post #960

szczęka opada! pokłony
[#962] Re: Raytracing i Amiga

@jubi, post #960

Kawał dobrej roboty, wygląda rewelacyjnie.
[#963] Re: Raytracing i Amiga

@jubi, post #960

Czy planujesz przenieść inne sceny do nowego Blendera?
[#964] Re: Raytracing i Amiga

@jubi, post #960

Masz gdzieś link do tej wersji z 2014 do porównania.
[#965] Re: Raytracing i Amiga

@Adinfo, post #964

Pobawiłem się jeszcze parę minut tą sceną i w nowym rendererze nie ma problemów nawet z takimi cudami jak wolumetryka, liczy się to szybko i bez szumu.







Masz gdzieś link do tej wersji z 2014 do porównania.


Tu jest trochę renderów z tej wersji:

https://www.behance.net/gallery/14764453/The-complete-CDTV-ad-remake-(original-circa-1990)

Czy planujesz przenieść inne sceny do nowego Blendera?


Na razie badam teren, może jeszcze coś przeniosę. Póki co przeniosłem figurkę Superfrogra którą zrobiłem kilka lat temu, jest na podstawce bo pewnie myślałem żeby ją wydrukować w 3d czy coś takiego.

[#966] Re: Raytracing i Amiga

@jubi, post #965

A co on ma taką twarz wykrzywioną?
[#967] Re: Raytracing i Amiga

@skipp, post #934

V2 600 @ GOLD2.11 x11 (78MHz) = 3260s (26s mniej niż Pedro ;))



Ostatnia aktualizacja: 12.02.2019 22:56:11 przez tbone
[#968] Re: Raytracing i Amiga

@jubi, post #851

Pedro wrzucił filmik z nowym wynikiem na V4. 35 minut!
[#969] Re: Raytracing i Amiga

@jubi, post #851

@jubi
Zachęcam do ściągnięcia sceny testowej i samodzielnego sprawdzenia swojej maszyny.
http://zgodzinski.com/lightwave_benchmark/lw_35_benchmark.zip


i7-860 2,80GHz; x86/x64 Linux / FS-UAE_v2.8.4 MC68060 (FPU) = 171 sekund
[#970] Re: Raytracing i Amiga

@p0su, post #969

Amiga 600 z kartą V2 core 2.12 beta mnożnik x13 - 48m 45s | 2925 sekund.



Dla pewności: Czy to miało być renderowane na LW 5.00r czy innym? Inna rzecz, to wybrałem renderowanie tylko pierwszej z 30 proponowanych klatek i nic więcej nie zmieniałem. Jak coś, to powtórzę proces, tylko ktoś by mi musiał powiedzieć, co i jak ustawić i co odpalić, bo rendering u mnie raczej daleka sprawa.
[#971] Re: Raytracing i Amiga

@Umpal, post #970

Dobra, doczytałem, że to ma być na wersji 3.5. Zdobyłem taką, także zaraz będę ją instalował i puszczę render.
[#972] Re: Raytracing i Amiga

@Umpal, post #970

Gdzie betę wyhaczyłeś?
[#973] Re: Raytracing i Amiga

@Umpal, post #971

Podczas gdy mi się liczy na wersji bez FPU (później zrobię z FPU) przeprowadziłem test na:

i5-4670K fabryczne 3.4GHz, WinUAE 4.01 64-bit emulowane 040 JIT Fastest CPU, Windows 10 64-bit - 1m 52s | 112 sekund.



@tbone - od deweloperów.

Ostatnia aktualizacja: 04.07.2019 14:10:07 przez Umpal
[#974] Re: Raytracing i Amiga

@Umpal, post #973

z ciekawości - po cholerę, za każdym razem, wstawiacie ten obrazek? Nie wystarczy podać wyniku?
[#975] Re: Raytracing i Amiga

@_arti, post #974

Widzisz, podałem wynik B1260@80MHz i były wątpliwości,bo akurat tego wyniku nie sfotografowałem A był najlepszy wynik wśród klasyków

Ostatnia aktualizacja: 04.07.2019 16:14:32 przez tbone
[#976] Re: Raytracing i Amiga

@_arti, post #974

Arti, dokładnie z tego powodu, który podał tbone. Obrazek niby też można sfotoszopować, ale mimo wszystko jest to jakiś tam... dowód(?). W każdym razie ja lubię, jak ludzie je zamieszczają
[#977] Re: Raytracing i Amiga

@Umpal, post #970

Wyniki z Lightwave 3.5 dla V2 600 core 2.12 beta mnożnik x13:

Bez FPU - 6h 13m 41s | 22421 sekund.
Bardzo wolno, wynik praktycznie identyczny z 040 25MHz, a powinno być zdecydowanie szybciej.



Z FPU - 46m 53s | 2813 sekund.

[#978] Re: Raytracing i Amiga

@Umpal, post #977

W przypadku 'innych CPU' niż Motoroli podawanie zdjęcia ma jeszcze inny sens... czy render wygląda jak należy

PS. A nie jestem pewny czy pobicie 'prawdziwego' FPU z 040 przez soft-float powinno być tak 'zdecydowanie szybciej'

Ostatnia aktualizacja: 07.07.2019 21:42:23 przez pisklak
[#979] Re: Raytracing i Amiga

@Umpal, post #977

W ramach ciekawostki wyrenderowałem tą scenę na 3 wersjach LW (11.6.3, 2018.0.7 i najnowszej 2019.0.3) na PC (I7-3930K, 16GB RAM)

11.6.3 - 2.6 s.
2018.0.7 - 13.5 s.
2019.0.3 - 17.8 s.

W ostatnich wersjach bardzo zmieniał się silnik renderujący.
[#980] Re: Raytracing i Amiga

@DeeL, post #979

A mógłbyś wrzucić wynikowe obrazki? Ciekaw jestem jak zmiana silnika renderującego wpłynęła na wynik końcowy.
[#981] Re: Raytracing i Amiga

@radekcz, post #980

Przykro mi, ale nie wiem jak na tym forum dodać obrazek do posta :(

a różnice są widoczne gołym okiem i nowe wersje wyglądają źle :)

Ostatnia aktualizacja: 09.07.2019 20:29:09 przez DeeL
[#982] Re: Raytracing i Amiga

@DeeL, post #981

To wrzuc na jakiś serwer ze zdjęciami i podaj link ok, racja
[#983] Re: Raytracing i Amiga

@jubi, post #965

Ale się dymi jakby była na węgiel. szeroki uśmiech
[#984] Re: Raytracing i Amiga

@ZbyniuR, post #983

To nie tak. Jubi odtworzył bardzo popularne ostatnimi czasy zjawisko. Janusz biznesu, zaraz po odkryciu aktualnych cen sprzętu, wpadł na strych z taką prędkością, że otwarcie drzwi spowodowało taki podmuch, że zdmuchnęło cały kurz zalegający na CDTV
[#985] Re: Raytracing i Amiga

@Umpal, post #977



ACA1233/49 + 68882/66Mhz

9h5m17s 32717s
[#986] Re: Raytracing i Amiga

@snifferman, post #985

Dawno tu nie pisałem, widzę, że nadal toczą się swoim trybem dawne wojenki, może w trochę mniejszym gronie, w każdym razie życzę dobrej zabawy :)

W międzyczasie komputery mainstreamowe prą do przodu, wchodzą coraz to nowe technologie, inne wymierają, coraz więcej da się zrobić w real-time, min. dzięki AI. Ale to osobny temat. Nareszcie dojrzało VR i pojawił się killer app - Half-Life: Alyx. Ta nowa jakość tak mnie zachwyciła, że pierwszy raz od wielu lat postanowiłem coś amigowego zrobić i tak powstały nowe wersje obiektów które robiłem wiele lat temu, tym razem w postaci assetów do gry. Dzięki symulacji fizyki real time można sobie nimi rzucać, strzelać do nich, oglądać w różnym świetle, a to wszystko za pomocą własnych dłoni w VR.

https://www.youtube.com/watch?v=gvUGFCM-3Fs










Ostatnia aktualizacja: 01.07.2020 22:26:29 przez jubi
[#987] Re: Raytracing i Amiga

@jubi, post #986

Super, może jeszcze dyskietę dało by rade wcisnąć w amisię.

OK
[#988] Re: Raytracing i Amiga

@jubi, post #986

Ajj - jak możesz tak rzucać Amigą- nie mogę na to patrzeć..
A tak na poważnie- fajna zabawa- podoba mi się OK

I jedno małe zastrzeżenie. W modelu A1200, pod klawiszami jest czarny plastik (pół-mat) ok, racja
[#989] Re: Raytracing i Amiga

@BULI, post #988

Jeszcze kilka renderów z Half-Life: Alyx.









Ostatnia aktualizacja: 09.07.2020 21:35:30 przez jubi
1
[#990] Re: Raytracing i Amiga

@jubi, post #989


TF536@55Mhz
1d 16h 47m 49s (146 869 s)

Ostatnia aktualizacja: 09.07.2020 22:47:23 przez snifferman
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem