@arturB, post #1017
Moj najwiekszy wyczyn na amidze na Lightwave. Renderowanie odbywalo sie w duzej mierze na PC
Przede wszystkim wychodzi na to, że "amigowa wersja" nie została nigdy wydana.
W prasie amigowej gdy był "recenzowany" I-Glasses, rzeczywiście robiono to na zestawie bez HeadTrackera, nie mniej jednak pojawiło się oprogramowanie do Amigi któe HT wykorzystuje, są nawwet dokumenty i wytyczne jak programować HT na Amidzeok, racja
W GloomDeluxe i NemacIV mamy konfigurowalną i obsługiwaną funkcje śledzenia ruchu głowy i sterowania za jej pomocą w grze ok, racja
@jubi, post #1024
Czyli żeby pograć z head trackingiem na Amidze tzeba było kupić pecetową wersję tych okularów i ściągnąć jakieś nieoficjalne sterowniki do Amigi napisane przez fanów? Jak to działało? Mógłbyś nagrać jakiś film na Youtube.
@BULI, post #1025
@arturB, post #1028
@arturB, post #1030
@jubi, post #1024
@teh_KaiN, post #1037
@jubi, post #1038
@jubi, post #935
@flops, post #1045
5800H jest turbo szybki i energooszczędny.
@jubi, post #1046
@flops, post #1047
Ma może ktoś turbo ustawienie dla FS-UAE? Bo coś strasznie wolno to działa, jakby JIT nie działał, pomimo że mam go włączonego. Choć może JIT nie działa dla ARM.
1. PiStorm (z różnymi modelami RPi, Pi 3, Pi 4 jeśli już jest wspierane albo ktoś ma dostęp do bety itp.)
@jubi, post #1048
@jubi, post #1049