Tak więc zbierzmy to do kupy:
Blizzard 1260 @66MHz, 64MB 50ns, LW3.5noFPU, stock math libs:
36799s (10h 13m 19s).
Blizzard 1260 @66MHz, 64MB 50ns, LW3.5FPU, stock math libs: 9049s (2h 30m 49s) (1)
Blizzard 1260 @66MHz, 64MB 50ns, LW3.5FPU, HSMathLibs, CyberPatcher:
5411s (1h 30m 11s) (2)
Blizzard 1260 @66MHz, 64MB 50ns, LW3.5FPU, stock math libs, CyberPatcher:
5403s (1h 30m 3s)
Apollo 1260 @80MHz, 64MB, LW3.5FPU, stock math libs, OxyPatcher:
5035s (1h 23m 55s) (3)
Blizzard 1260 @80MHz, 64MB 50ns, LW3.5FPU, stock math libs, CyberPatcher:
4465s (1h 14m 25s). (4)
-------------------------------------------------------------------------
Konkluzje:
1. Podmiana bibliotek matematycznych na HSMathLibs niewiele wniosła. Być może na 030 jest jakiś efekt na plus, bo na 060 render trwał parę sekund dłużej.
2. Cyberpatcher i Oxypatcher robi to samo - finalnie jest różnica paru sekund i można uznać to za pomijalne.
3. Samo odpalenie Cyberpatchera sprawiło, że kursor myszy przestał skakać w trakcie poruszania przy trwaniu renderingu. Takie lagowanie ponoć pojawia się gdy FPU 060 trafia na instrukcję, której nie ma zaimplementowanej. Oxy/Cyberpatcher sprawia, że obsługa tego typu wyjątku odbywa się wydajniej.
4. Z testowaniem każdego wariantu będzie problem bo Blizzard jest obecnie w posiadaniu przez Skibę (może chce się zamienić na Apollo?

)
5. Widać, że taktowanie pamięci w karcie ma wpływ, bo Blizzard przy tym samym zegarze jest około 10% szybszy od Apollo.
-------------------------------------------------------------------------
Fotki:
(1)

(2)

(3)

(4)