@jubi, post #986
@recedent, post #999
@marianoamigo, post #1003
Najs, rozumiem że render na 1 MB ramu?
df0:red df1:green df2:blue
@jubi, post #998
@pgru2, post #1010
@diecast64, post #1012
Jestem pod mega wrażeniem. Sculpt 4D jest słabo intuicyjnym programem. Dla mnie zawsze łatwiejszym w obsłudze był Real3D 1.4
No i jest jeszcze I-glasses
Two versions of the glasses were released - a PC specific version that came with custom software, and a video version that could be used with any TV-compatible computer, including the Amiga. However, the video version did not support the head tracking support found in the PC version. This essentially made it a personal display unit rather than a gateway to a virtual 3D world
@jubi, post #1015
Też wolałem Real 3D w czasach A500, ale do Sculpta mam sentyment bo na nim zaczynałem. Inne powody opisałem w tym artykule, w skrócie przy 1MB w Realu w grę wchodzi praktycznie tylko CSG:
@jubi, post #1015
Amigowa wersja I-glasses to nie VR tylko monitor zakładany na głowę. Do bycia VRem brakuje mu choćby head trackingu:
@arturB, post #1017
Moj najwiekszy wyczyn na amidze na Lightwave. Renderowanie odbywalo sie w duzej mierze na PC - ktorego zakupilem bo a1200 z 6mb i 50Mhz ciezko sobie radzila ( nie radzila sobie ). Troche bieda ale braklo umiejetności a czas ponaglal: