@Koyot1222,
post #1458
Wrzucę to tutaj, bo chcę zapytać się zawodowców w temacie pikseli.
Jestem jeszcze w trakcie eksperymentów i ćwiczeń właśnie jeśli chodzi o rysowanie grafiki do nowej gry i chciałbym wybrać właściwą drogę.
Jeszcze nie wybrałem, którą grę będę rozwijał. RTS to moje marzenie, ale taką grę robi się wyjątkowo ciężko, dlatego myślę nad czymś prostszym (vide poprzedni rysunek w scenerii zamkowej).
Czuję się na tyle dobrze, że programowanie wychodzi mi bardzo dobrze. To doskonała wiadomość w kontekście tego, że od poniedziałku mam indywidualny projekt programistyczny na studiach.
Obecnie głównie uczę się do egzaminu poprawkowego z jednego przedmiotu.
Rysunek przedstawia dwie wersje grafiki piasku/wydm i skały do gry strategicznej. Która wersja jest lepsza i dlaczego? Pytam, bo mam dylemat - wersja B jest bardziej piaszczysta, jednak obrazek A z kolei bardziej czytelny.
Piasek w wersji B powstał przez nałożenie piaszczystej tekstury na wydmy z obrazku A.
Dziękuję za wskazówki.