@Koyot1222,
post #1561
Wrzucam tu, żeby o nowych grach nie zaśmiecać

Dziś jeszcze pobawiłem się "shumpową" grafiką. Przesłałem ją Ryszardowi...
Jakoś wielkiego entuzjazmu nie widzę

Może to nie jest jakaś super dobra grafika, a może widzi, że zwyczajnie nie pasuje do jego całości i trzeba było by sporo zmieniać w tym co już jest.
Enemy ship, jest jeszcze trochę niedoróbek bo model niedokładnie mieści się w okienku renderującym, ale to jest do naprawienia

Przy okazji znalazłem sposób jak upychać elementy 3D do dosyć wymagającego amigowego środowiska. Co może nam się na pewno przydać w przyszłości.

Main ship, no to właściwie to co chciałem zrobić. Może nie jakiś nadzwyczajny, ale ma w sobie pomysł upchania w jedną maszynę cech samolotów Einchandera i serii R-type.

Całość łapie się w 10 kolorową paletę. Jak na przestrzeń na podstawowe jednostki to dosyć sporo zwłaszcza że z "technikaliów", które dostałem kiedyś wynika że ostateczny limit to 32 kolory. Więc sporo.
Na szybko przymierzyłem jeszcze sprajty na 320x200 obrazie żeby ocenić skalę i chyba jest dobrze jak na podstawowe jednostki
Ostatnia aktualizacja: 03.04.2017 13:25:09 przez Koyot1222