[#1501] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #1498

Przyzwoita kreska, wyglada troche jak Mario-podobny platformers. Jedynie kolory troche zbyt podobne do siebie co daje wrazenie, ze jednak jest ich mniej niz 16.
Sam hydraulik swietny OK
[#1502] Re: Pixele, piksele

@selur, post #1501

A nie, Panie, to je mechanik
[#1503] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #1498

Swietnie to wyglada. Szczegolnie tlo w odcieniach niebieskiego bardzo mi sie podoba. Oby z tego jakas gra powstala!
[#1504] Re: Pixele, piksele

@Axi0maT, post #1503

W poprzednim poście już mi wygasło żeby wkleić


Gdyby Juen kodował wszystko co narysuję i wymyślę to by pewnie kodował 24 godziny na dobę bez jedzenia i picia
Pomysł na grafikę to taki poligon doświadczany, koncept. Nie wykluczone że kiedyś wrócimy do tematu. Aktualnie inne rzeczy "na blacie"
[#1505] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #1504

niech no najpierw zakoduje ta wczesniejsza platformowke z lasiczka a pozniej sie bierze za nastepne
[#1506] Re: Pixele, piksele

@selur, post #1505

Jak tylko "porzucimy" temat BSa pchamy moce przerobowe w naszego sci-fi platformera.

Ostatnia aktualizacja: 24.02.2017 12:36:27 przez Koyot1222
[#1507] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #1506

Sporo fajnego "stuffu"




[#1508] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #1507

Na stronie androidarts w dziale amiga pixels pokazała się świetna referencja. Szkoda, że autor "Reshoot" nie poszedł w tę stronę
[#1509] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #1508

Toz to grafika Arne, koles jest wszechmocny w pikslowaniu ale produkuje tyle grafiki, ze zaden projekt nie zostal ukonczony i pewnie nigdy nie bedzie
Obecny grafik Reshoot przy Arne, to jak mucha przy sloniu.
[#1510] Re: Pixele, piksele

@selur, post #1509

Ta refka bardzo mi się spodobała. Zresztą bardzo dobra 15 kolorowa paleta. Ekstra. Szkoda, że jeszcze tak nie potrafię. Ale podpatruję Może kiedyś... Może kiedyś...
[wyróżniony] [#1511] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #1510

fajne, fajne
ale czy ta paleta to nie jest czasem słynna paleta Downbringer 16 - tzw DB16
http://pixeljoint.com/forum/forum_posts.asp?TID=12795

co do postu jeszcze wcześniejszego to ilke to klasa sama w sobie. dla mnie mistrz, ale chyba przesiadł się na c64. ;)


Ostatnia aktualizacja: 01.03.2017 20:29:35 przez retronav
[#1512] Re: Pixele, piksele

@retronav, post #1511

[#1513] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #1510

[#1514] Re: Pixele, piksele

@jokov, post #1513

FTW!
[#1515] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #1507

Oooo tak ;) Tą panią z miotłą aż ustawiłem na tapecie :)))))
[wyróżniony] [#1516] Re: Pixele, piksele

@michalmarek77, post #1512

Wargroove

Nie dość, że gameplayowo szalenie bliskie Advance Wars to jeszcze te wizualia...
Oj, Koyot będzie miał z czego czerpać inspiracje :)
[#1517] Re: Pixele, piksele

@michalmarek77, post #1512

Wow! Piękne!
Ale ciekawe, jakby żywcem przeniesione z wątku androidartsa. Może maczał w tym palce?
[#1518] Re: Pixele, piksele

@michalmarek77, post #1516

Faaaaaajjjjnnnneeee! Faktycznie można czerpać klimat garściami
Ciekawe że dorzucili edytor leveli, jak w AW jedynce. Dobra opcja.
[#1519] Re: Pixele, piksele

@retronav, post #1511

Dzięki! Super sprawa, zgram sobie to i będę analizował OK
[#1520] Re: Pixele, piksele

@michalmarek77, post #1516

trzeba będzie kupić switcha... wygląda to super, tylko nic nie piszą, że to intelligent systems
(wszystkie części AW wymasterowałem swego czasu)
[#1521] Re: Pixele, piksele

@jokov, post #1520

To nie jest gra od IS. Obecnie "jedynie" Fire Emblem, w tym temacie od nich...

(Paper Mario:Color Splash to też ich wspaniałe arcydzieło. Ależ to wygląda! Mój 6-latek jest w siódmym niebie. Natrzaskał z 30h+, prawie końcówka...a gra potrafi być, wbrew temu jak wygląda, prawdziwie #Nintendo_hard)
[#1522] Re: Pixele, piksele

@michalmarek77, post #1521

Z marianów RPG o mi najbardziej utkwił w pamięci Super Star Saga GBA
Świetnie wypikselowana, kapitalnie animowana, śliczna i kolorowa a do tego długi,ciekawy i śmieszny scenariusz. "Fink rats!" rulezuje

Wkręciłem się swego czasu w "Bowser inside story", ale został odłożony na półkę obok "china town wars".
[#1523] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #1522

Wrzucę tu "wip" nad graficzką do lumberjacka.
Zobaczymy czy coś z tego wyjdzie. Nawet jeśli nie, to nikt nie zarzuci mi, że nie próbowałem.
Otrzymałem grafikę w dość zjadliwej formie. Dało się to przerzucić szybko do Gimpa. No to w drogę...


Zacząłem od wstępnego szkicu, jakoś szybko poszło mi z główną postacią. Tylko te "łuski" na korze drzewa...


CDN.

Ostatnia aktualizacja: 03.03.2017 13:31:49 przez Koyot1222
[#1524] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #1523

Trochę dalej w temacie...
[#1525] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #1524

Bez obrazy, ale twarz drwala wygląda dziwnie, przypomina karykaturalny łeb ptaka...
[#1526] Re: Pixele, piksele

@PopoCop, post #1525

nie tyle leb ptaka co ciezko zgadnac w ktora strone patrzy drwal, w lewo czy w prawo?
bo jego glowa jakby miala dwie twarze
Mysle, ze twarz jest troche do poprawki.
[#1527] Re: Pixele, piksele

@PopoCop, post #1525

Z kolorem będzie trochę lepiej
[#1528] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #1527

Teraz widac co jest fajka a co twarza ok, racja
Moglbys podniesc nieco czapke i dorysowac mu male oczy no i moim zdaniem przesunac glowe troche w gore i w prawo. Dorysuj mu duze buciory OK
[#1529] Re: Pixele, piksele

@selur, post #1528

he he, chciałem żeby był taki trochę bezosobowy. Dlatego ukryłem mu oczy pod czapeczką
Duże buciory? Dobry pomysł. Może do innej postaci, jak będą chcieli OK Chłopaki się jeszcze namyślają co by dorzucić do gry.

Ostatnia aktualizacja: 03.03.2017 20:57:30 przez Koyot1222
[#1530] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #1529

i pasek z klamra z napisem R3D :P
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem