[#2431] Re: Pixele, piksele

@Hexmage960, post #2430

to nie petelka, to benis
[wyróżniony] [#2432] Re: Pixele, piksele

@selur, post #2431

Nie ma co się bawić pętelką i benisem. Wystarczy wcięcie od góry i od razu widać, że to małe "r":

[#2433] Re: Pixele, piksele

@recedent, post #2432

jescze troche zawezic glowna 'podpore' liter S, T, i R i w zasadzie bedzie to najbardziej czytelne logo ze wszystkich zaprezentowanych dotychczas.

A wiec teraz wybor autora:
ma byc bardziej pospolicie ale czytelnie czy bombowo artystycznie ale bohomazy.
[#2434] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #2429

@Koyot1222
O, fajna zmiana.

Wydało mi się takie "jarmarczne" dlatego sobie odpuściłem. W wolnej chwili dla funu może dokończę ale na razie zostaje przy obecnej wersji. Wolny czas wolę poświęcić na grafę do nowej gry.
[#2435] Re: Pixele, piksele

@ppill, post #2434

Wolny czas wolę poświęcić na grafę do nowej gry.

OKOKOK
[#2436] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #2435

Hej.
Ostatnio pokazywaliście książkę z fontami bitmapowymi.
Czy jest jakieś dobre źródło omawiające robienie pixel-napisów?
Co do przykładów to galeria logosów na pouet.net jest zawsze inspirująca, no i zx graphic+chdk.dk
[#2437] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #2435

Hej.
Ostatnio pokazywaliście książkę z fontami bitmapowymi.
Czy jest jakieś dobre źródło omawiające robienie pixel-napisów?
Co do przykładów to galeria logosów na pouet.net jest zawsze inspirująca, no i zx graphic+chdk.dk
[#2438] Re: Pixele, piksele

@Mikrobi, post #2437

Tu masz jeszcze kilka logosów z Amigowych dem
[#2439] Re: Pixele, piksele

@jokov, post #2438

Hej.
Co ułatwia czytanie nacisku w programie do pixel artu?
Dodali to w asepricie ostatnio. Ja myślałem że wystarczy tylko tryb pixel perfect i wszystko się samo narysuje...
[#2440] Re: Pixele, piksele

@Mikrobi, post #2439

Co ułatwia czytanie nacisku w programie do pixel artu?

Ale chodzi Ci o Pro Motion NG?
Za pomocą nacisku można wpływać na wiele rzeczy. Od wielkości pędzla poprzez zmianę koloru, przeźroczystości a nawet klatki animbrusha którym malujemy.


Ja myślałem, że wystarczy tylko tryb pixel perfect i wszystko się samo narysuje...

Samo się nie narysuje Praca, praca i jeszcze raz praca. Nawet taki "tłuk" jak ja, do czegoś w końcu dojdzie szeroki uśmiech

Ostatnia aktualizacja: 30.04.2020 08:05:22 przez Koyot1222
[#2441] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #2440

Dziękuję.
Te zmiany to jakoś tam rozumiem. Pooglądam więcej przykładów, zwłaszcza z przeźroczystości.Zmianę pędzla chyba też rozumiem.Nie rozumiem co to robi w animowanym brushu.
[#2442] Re: Pixele, piksele

@Mikrobi, post #2441

W zależności od siły nacisku rysujesz n-tą klatką brusha? Nie używam PM ale chyba o to chodzi.
[#2443] Re: Pixele, piksele

@ppill, post #2442

W zależności od siły nacisku rysujesz n-tą klatką brusha

Dokładnie OK
[#2444] Re: Pixele, piksele

@Mikrobi, post #2441

w aseprite dodali stopnie dither, brushsize i kąt
[#2445] Re: Pixele, piksele

@jokov, post #2444

Podoba mi się Aseprite pod względem kilku opcji. Ale na razie zostanę przy Pro motion NG.
[#2446] Re: Pixele, piksele

@ppill, post #2434

Rysuję czołówkę do nowej giery (bardzo wczesne plany). Gwiazda w tle bo klimaty sci-fi powiedzmy ale cos mi nie pasi (11 kolorów na razie). Sugestie?
[#2447] Re: Pixele, piksele

@ppill, post #2446

Wow! Kapitalne! Może lekko ochłodzić paletę na zewnątrz?
[#2448] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #2447

Danke :) Fajnie, tylko może trochę za zimne jak na gwiazdę? Muszę trochę pogooglować :)
[#2449] Re: Pixele, piksele

@ppill, post #2448

??

[#2450] Re: Pixele, piksele

@softiron, post #2449

co to w ogole ma byc...

kolejne 10 wersji planszy tytulowej do "Dune 3" ?
[#2451] Re: Pixele, piksele

@softiron, post #2449

Troszku chyba za jasne ale zdecydowanie bardziej realistyczne.

Z cyklu w EHB też można tako sobie rysować, czołówka z Chips z nazwą grupy. Tradycyjnie logo z tych mało czytelnych ale taka miałem fantazję ;)
[#2452] Re: Pixele, piksele

@ppill, post #2448

Super ta gwiazdka OK
Ochłodzona paleta Koyotowa - chyba najlepiej wygląda ok, racja
[#2453] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #2447

Za dużo fioletu.
[#2454] Re: Pixele, piksele

@ppill, post #2451

Ladne, chociaz nie wiem czy to ONT ONIT OINT? :)
Dobre by bylo na dole umiescic w (...) PRESENETS :)
[#2455] Re: Pixele, piksele

@amikoksu, post #2453

No widzisz- co człowiek to opinia- kieruj się swoim okiem ok, racja
[#2456] Re: Pixele, piksele

@softiron, post #2449

Ta wersja jest najbliższa gwieździe, wcześniejsze wyglądają bardziej jak formująca się planeta pokryta magmą. Brakuje korony.


Ostatnia aktualizacja: 04.05.2020 15:27:06 przez sanjyuubi
[#2457] Re: Pixele, piksele

@sanjyuubi, post #2456

jakoś mnie to słońce chodziło po głowie jak wypikslować więc postanowiłem spróbować sił i podejść do tematu po swojemu...

[#2458] Re: Pixele, piksele

@juen, post #2454

@juen

On IT. Czyli w miarę czytelne. Jeszcze muszę gdzieś zmieścić Games.

@softiron
Super OK
[#2459] Re: Pixele, piksele

@ppill, post #2458

raczej czyli - w ogole nie czytelnie, bo to zaden z moich strzalow nie byl. czy ktokolwiek to tak odczytal?:D
[#2460] Re: Pixele, piksele

@ppill, post #2458

Proponuję inny kolor dla ON a inny dla IT. W ten sposób od razu rzuci się w oczy, że to dwa wyrazy.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem