@recedent, post #2346
@recedent, post #2348
@amikoksu, post #2350
Tylko pytanie do koderów czy strzelanka typu Project X w 640x480 AGA działała by płynnie np. na 060, czy AGA wyrobi.
@selur, post #2352
@ppill, post #2342
@Norbert, post #2354
1. migotanie męczy oczy
2. scroll byłby powolny na 020
3. gra i obiekty zaczęła by zajmować sporo w pamięci, raczej potrzeba było by dużo więcej niż podstawowe 2mb.
Jedyny przykład jaki mi przychodzi do głowy to Napalm odpalony w 640x512 na Aga. Baaaaaarrrrrdzoooo powolny :(
@Hexmage960, post #2356
Tymczasem ja piszę o innej metodzie polegającej na narysowaniu obrazu tła raz, a później rysowaniu i animowaniu elementów animowanych.
Jest to zwyczajne 2D. W ten sposób uzyskujemy grę 50 FPS nawet w rozdzielczości 640x480.
@ppill, post #2360
@ppill, post #2360
@Hexmage960, post #2367
Wsparcie 640x480 sprowadza się do otwarcia większego ekranu o tej rozdzielczości. Bitmapa gry pozostaje ta sama. No tylko jest 4x więcej obiektów do obsługi,
ale jeśli w 320x240 daje radę to tam też powinno.