[#2281] Re: Podręcznik pixelartu

@sanjyuubi, post #2280

Uważajcie. Trzech to już zorganizowana grupa przestępcza.
[#2282] Re: Podręcznik pixelartu

@recedent, post #2281

W razie czego będzie wiadomo, kto doniósł :)
[#2283] Re: Podręcznik pixelartu

@sanjyuubi, post #2282

W razie czego będzie wiadomo, kto doniósł :)


Smiech
[#2284] Pixel artykuł w wireframe magazine

@BULI, post #2283

Krótki artykuł i opis speedbal2+inne
link
[#2285] Mikro pixelkowe animacje w zegarku

@Mikrobi, post #2284

Ciekawostka.
link
[wyróżniony] [#2286] Re: Mikro pixelkowe animacje w zegarku

@Mikrobi, post #2285

Dawno nic nie bylo. 32 kolory. Lotus na sterydach:) Kilka rzeczy niedokonczonych, ale juz nie chce mi sie poprawiac:/

1
[#2287] Re: Mikro pixelkowe animacje w zegarku

@aszu, post #2286

No ładne cacko. Jeszcze by się coś na poboczu przydało.

Tak się zastanawiam, czy w Amigowym światku była kiedyś obecna scena moderska do modyfikowania klasycznych gier, np do modyfikowania sprajtów czy kolorów. Bo kojarzę tylko Quake-i (ale to raczej przyszło z gotowcami z PC), oraz tła i sample do Wormsów ale furtka na to była wbudowana w grę. A gdyby ktoś chciał jeździć w Lotusie innymi autami z inaczej brzmiącymi silnikami, albo o innych osiągach. Są może do tego jakieś edytory? Czy skapnął ktoś gdzie co jest na dysku?
[#2288] Re: Mikro pixelkowe animacje w zegarku

@aszu, post #2286

32 kolory. Lotus na sterydach:)

Śliczne! OKOKOK
[#2289] Re: Mikro pixelkowe animacje w zegarku

@ZbyniuR, post #2287

A gdyby ktoś chciał jeździć w Lotusie innymi autami z inaczej brzmiącymi silnikami, albo o innych osiągach.

Fajny pomysł, o ile narysowanie czegoś nowego to nie byłby problem ale podłożenie lub dodatkowy wybór to było by z tym już sporo roboty

Są może do tego jakieś edytory?

W samej grze był taki "edytor" który losował kształt trasy, do tego można było sobie inne rzeczy ustawiać np temat tras z tych dostępnych w grze. Ta opcja dostępna jest w Lotus RECS.

Czy skapnął ktoś gdzie co jest na dysku?

Chyba tak łatwo nie jest bo widziałem część grafiki tylko z wersji Megadrive.
[#2290] Re: Mikro pixelkowe animacje w zegarku

@aszu, post #2286

Bardzo fajne. Grafika do mini gry już jest. Nawet nie ścigałka a omijanie belek na drodze.
Ktoś chętny zaprogramować?
[#2291] Re: Mikro pixelkowe animacje w zegarku

@Koyot1222, post #2288

podziekowal.

offtopic: napisalem ci emaila o bridge strike ios jakis czas temu. doszedl?:)
[#2292] Re: Mikro pixelkowe animacje w zegarku

@Koyot1222, post #2289

Taaa pamiętam że w Lotusie 3 był edytor tras, ciekawe czy komuś się chciało parę zrobić i zasejwować. Ale ja nie o tym. Z tego co pamiętam to dyski były niedosowe, więc nawet katalogu nie miały. A dane pewnie były skompresowane więc nawet jakby wiedzieć w których miejscach są np auta, to trudno byłoby wsadzić inne by w ten sam obszar pasowały. Ale wersja zainstalowana może miała osobne pliczki, nie wiem, nie pamiętam.

A co z innymi grami? Co byście chcieli dodać albo zmienić w jakiś popularnych tytułach?

Raz widziałem moda do Sim City z obiektami które wyglądały jak bazy na Księżycu. Ale to zanim kupiłem Amigę, a potem gdy ją miałem to już nikt tego nie miał. :(
[#2293] Re: Mikro pixelkowe animacje w zegarku

@ZbyniuR, post #2292

Jest wersja Lotusa w której samochody przeciwników stoją i co jakiś czas pojawiają się na drodze. Zastanawia mnie czy w grach 2d jest podobnie jak w 3d że poza widocznym ekranem są czasem nieuprzątnięte obiekty z gry.
[#2294] Re: Mikro pixelkowe animacje w zegarku

@Koyot1222, post #2289

Dawno nie było tutaj moich autorskich pikseli.
Zaczynam powolutku pracę nad tilesami do nowego Tanks Furry. Nie mamy jeszcze określonego kierunku ale...
Odgrzewany kotlet... Docelowo ma być to jednak inna gra. Nie ma sensu opisywać czegoś czego nie ma. Wymyśliliśmy kilka rzeczy i trzeba będzie nad tym powoli pracować.
Jak nietrudno się domyślić, postawiłem sobie bardzo ambitny cel. Nowa inna gra, równa się nowa inna grafika.
Analizuję kilka pozycji, których grafika w zeszłym roku zrobiła na mnie największe wrażenie. Swoją pracę zaczynam z kolejną wersją Pro Motion NG. Technicznie elementy do pracy zaplanowałem 8x8pix, taki "eksperyment". Docelowo zostaną przeskalowane do 16x16 pix. Ale nie wykluczone, że zrobię elementy większe. To wszystko wyjdzie dopiero przy tworzeniu gry i pojawi się pewnie przy dedykowanym wątku.
[#2295] Re: Mikro pixelkowe animacje w zegarku

@Koyot1222, post #2294

A w jakich czasach planujesz umieścić akcję gry?
Bardziej smoki czy ufoki?
[#2296] Re: Mikro pixelkowe animacje w zegarku

@ZbyniuR, post #2295

Taki, czas jak w pierwszej części. Takie nasza lata 80te.
Tematycznie chciałbym aby krety i ich czołgi wróciły tym razem srogą zimą do krainy naszych bohaterów. W tej chwili mam sporo przemyśleń. Nie wykluczone, że rzucę się jeszcze na scenerie podziemne.
Ale UFO... To jest ciekawa myśl

Ostatnia aktualizacja: 15.02.2020 19:02:17 przez Koyot1222
[#2297] Re: Mikro pixelkowe animacje w zegarku

@Koyot1222, post #2296

Podziemne scenerie z widokiem z góry?
Zabrakło mi wyobraźni.

Jeśli Ufoki to mogą się szlajać po różnych planetach, jedna zamrożona, inna pustynna, inna pełna lawy i wulkanów, inna pokryta wodą, jeszcze inna bujną egzotyczną dżunglą, albo stepami na której się pasą dziwne stwory na które polują jaskiniowce, kolejna z urbanizowana, i tu też dwie opcje same fabryki, albo same przedmieścia z okrągłymi domkami i parkami albo fjuczerowe wieżowce i tłumy uciekające w panice. Do wyboru do koloru, cuda wianki, groch z kapustą itp. Oczywiście pokonanie każdej krainy daje nam artefakt potrzebny do pokonania końcowego bosa który terroryzuje galaktykę. Chociaż krainy możemy przechodzić w dowolnej kolejności. ;)
[#2298] Re: Mikro pixelkowe animacje w zegarku

@Koyot1222, post #2296

A kto powiedział, że "ufoki" nie mogły zawitać u nas w czasach smoków? ;)
[#2299] Re: Mikro pixelkowe animacje w zegarku

@panti1801, post #2298

Taa, albo że one były smokami.
[#2300] Re: Mikro pixelkowe animacje w zegarku

@Koyot1222, post #2294

Bardzo mi się ta grafika podoba, szczególnie te góry.

Jeśli chcecie znać moje zdanie, to zróbcie, by obiekty zniszczalne w Tanks Furry 2 wyróżniały się bardziej z tła w porównaniu z "jedynką".
[#2301] Re: Mikro pixelkowe animacje w zegarku

@Hexmage960, post #2300

I do tego kolizje na obiekty naziemne jak drzewa itp
[#2302] Re: Mikro pixelkowe animacje w zegarku

@Koyot1222, post #2294

Ładny pixel dziś znalazłem :)


Ostatnia aktualizacja: 17.02.2020 19:56:19 przez Koyot1222
[#2303] Re: Mikro pixelkowe animacje w zegarku

@Koyot1222, post #2302

Słabe.

Z gry ale robi wrażenie.
[#2304] Re: Mikro pixelkowe animacje w zegarku

@Koyot1222, post #2302

Slynyrd - Brain Spill
272x144px, 26 colors, Photoshop

źródło - "Dutiful service workers help preserve the fabric of the universe by cleaning up after the haphazard projections of astral travelers."
[#2305] Re: Mikro pixelkowe animacje w zegarku

@Koyot1222, post #2304

Niezły.
Tu bardziej skomplikowana pikselówka.

Agony - FanArt
[#2306] Re: Mikro pixelkowe animacje w zegarku

@amikoksu, post #2305

Tu bardziej skomplikowana pikselówka.

A możesz wyjaśnić na czym polega skomplikowanie tego obrazu?
Na pierwszy rzut oka wygląda jak fotomontaż. To, że ktoś ostatecznie zredukował jego rozdzielczość oraz głębię kolorów poprzez automatyczny dithering nie czyni go pikselartem.
Technicznie to zupełnie coś innego.
W pikselarcie, przy wąskich paletach takie efekty jak te poniżej są dość problematyczne.
[#2307] Re: Mikro pixelkowe animacje w zegarku

@Koyot1222, post #2306

Vaan sam pokazuje, że nieźle robi fotomontaże:
link

... i że nieźle maluje:
link

Pixelartem chyba się nie zajmuje.



Ostatnia aktualizacja: 25.02.2020 19:11:14 przez AmiClassic
[#2308] Re: Mikro pixelkowe animacje w zegarku

@Koyot1222, post #2306

Jest więcej szczegółów. To że filtry zostały użyte i więcej kolorów to tak bardzo nie umniejsza.

Kolejny pikselek mniej rozbudowany ale uroczy. W stylu bajkowym.

Wioska.
[#2309] Re: Mikro pixelkowe animacje w zegarku

@amikoksu, post #2308

A to nie jest praca Minniata/Hexmage czasem?

Ależ tak, wystarczy zajrzeć skąd jest linkowana...

Na co liczysz?
[#2310] Re: Mikro pixelkowe animacje w zegarku

@recedent, post #2309

Na co liczysz? Chyba jak wszyscy tutaj. Na wyrażanie własnych opinii na temat danych grafik? Czasem można się fajnych ciekawostek dowiedzieć od osób które znają się na rzeczy a w tym wątku jest kilka osób.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem