[#2191] Re: Pixele, piksele

@ppill, post #2189

Jest coś "matematycznie" kojącego w tej estetyce ;)

Dzięki! Bo ta technika z zasady ma być kojąca i uspokajająca. Nie znaczy, że nie jest męcząca, bo jest i do tego pracochłonna.
Powoli coś tam na miarę mojego stylu się wykluwa.

Wygląda świetnie, nawiązuje mocno do klasycznych opraw demoscenowych. Ładne i technicznie poprawne OK

W odpowiedzi na #2190
Slay! Dzięki, biorę sobie to do serca! Skoro Tobie się podoba to znaczy, że choć nadal kroczę trochę po omacku, to jednak do przodu szeroki uśmiech
[#2192] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #2191

Wielkie dzięki za miłe słowa :)

@slay

Dzięki. Szmat czasu temu byłem w grupie Palenque. Synthetic coś tam próbował w Kielcach sklecić ale nic konkretnego z tego nie wyszło. Gdzieś chyba jeszcze mam parę logo z tego okresu. Chętnie bym coś maznął do jakiejś produkcji bo scena zawsze mnie mocno inspirowała a prace Cyclone'a analizowałem godzinami ;)
[#2193] Re: Pixele, piksele

@ppill, post #2192

Ha, czyli jednak, scenowy background ;) Choć grupy Palenque nie kojarzę. Co do maznięcia czegoś do scenowej prodki, myślę, że da się zrobić

Slay! Dzięki, biorę sobie to do serca! Skoro Tobie się podoba to znaczy, że choć nadal kroczę trochę po omacku, to jednak do przodu


Jak najbardziej do przodu OK

Ostatnia aktualizacja: 22.08.2019 22:24:57 przez slay
[#2194] Re: Pixele, piksele

@slay, post #2193



Grupę pamiętają chyba tylko jej członkowie (a i tu nie bym był pewien) ;) Miejmy nadzieje, że scenowy debiut kiedyś nastąpi.
[#2195] Re: Pixele, piksele

@ppill, post #2194

Miejmy nadzieje, że scenowy debiut kiedyś nastąpi.

Trzymam kciuki OK
[#2196] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #2195

Wrzuciłem to niedawno na grupę pikselartową i się spodobało. Pomyślałem, że mogę i tu wrzucić.
Model "extreme" low poly, ok 30 trójkątów, teksturka 96x96pix z czego tak naprawdę wykorzystałem połowę bo samochód jest mocno symetryczny.




Zostało mi jeszcze sporo rzeczy do Bridge Strike ogarnąć, ale jak czas pozwoli to zrobię inne samochody. Dlaczego samochody? Szukałem czegos prostego, od czego mógłbym zacząć rzeźbienie w pikselartowych teksturek w 3D. Temat samochodów wydał mi się jednym z prostszych, przy okazji poćwiczyłem trochę bo dawno w 3D nic nie rzeźbiłem.
[#2197] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #2196

Mnie podobał się ten królik 3D (jeśli dobrze pamiętam), którego wrzuciłeś. To auto wygląda jak jedna bryłka pokryla teksturą (pixelowym obrazkiem). Pociągnij temat zwierzaków pixel 3D. OK
[#2198] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #2196

W sumie wygląda bardzo spoko tylko wypadałoby oteksturować boki tych rur z tyłu, bo jednolity kolor kłuje tam w oczy. Ultra low poly to fajny temat, Twój samochód od razu przypomniał mi PSXa ;)
[#2199] Re: Pixele, piksele

@teh_KaiN, post #2198

Hej.
Oglądałem dokument o powstawaniu Zeldy link to the past i pokazane tam były efekty przeźroczystości robione dodawaniem/odejmowaniem kolorów i mozaikowanie za pomocą dsp.
Jakie dema/gry na Amigę mają takie coś?
Ztcw to Aga nie ma takich gadzetów ale 68030 to chyba policzy to bez problemów?
[#2200] Re: Pixele, piksele

@Mikrobi, post #2199

minimal:
An Amiga with RTG or AGA, AHI, 68060 CPU and 40MB of RAM

recommended:
An Amiga with V2 accelerator
V4 Standalone
Should work on MorphOS

optional:
CD32 compatible gamepad (7 button)

PORT NOTES:
- Added Triple buffer - Rewrote audio code to use XM modules, 16bit up to 44kHz
(depending on AHI settings)
- Tested on Amiga 500 with V2 500 and V4 Stand-alone on AmigaOS 3.9
- AGA version included
[#2201] Re: Pixele, piksele

@96, post #2197

W końcu zasiadłem przy kompie
To auto wygląda jak jedna bryłka pokryla teksturą (pixelowym obrazkiem).

Bo to jest 100% prawda Jak najmniej geometrii a jak najwięcej detali za pomocą tekstury.
Pociągnij temat zwierzaków pixel 3D.

Cóż, jak to mówią, "czas to pieniądz". U mnie pieniędzy coraz mniej, to i czasu na amigowanie drastycznie mniej. Tym bardziej na wolne zwierzakowe tematy. Wszystko zaczyna się powoli kręcić wokół tego na czym można zarobić. Sławą i reklamą niestety, dzieci nie nakarmię

W odpowiedzi na #2198

Dziękuję! Tak, tu jest jeszcze sporo do poprawienia przy następnym modelu. Wprawiam się w nowe narzędzie. Zobaczymy co udało by mi się zrobić jeszcze, jak czas pozwoli

W odpowiedzi na #2199

Aż z ciekawości, wczoraj odpaliłem Zelda - link to the past. Gra zestarzała się mocno. Ale na każdym kroku widać genialne pomysły dzięki którym można było zaoszczędzić na pamięci karty. Niesamowita dbałość o szczegóły, każdy centymetr gry był jasno przemyślany. Jest też sporo wpadek przy translacji, nawet taki laik jak ja potrafi to wychwycić.
Śmieszne, bo nigdy nie ukończyłem tej części. Ukończyłem Minish cap, Ocaryna of time, Phantom hourglas oraz Spirit tracks.
Czy efekty były by osiągalne, pewnie tak... Tylko po co?
[#2202] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #2201

Żeby mieć kolejną technikę w repertuarze!
Amiga nie ma karty graficznej i zerżnąć co lepsze rozwiązania jest zawsze korzystnie.
Jak rżnąć to od najlepszych, toteż padło na skośnookie d...
No i fajnie byłoby zebrać do kupy techniki używające zmiany palety...

Ostatnia aktualizacja: 02.09.2019 20:37:10 przez Mikrobi
[wyróżniony] [#2203] Re: Pixele, piksele

@Mikrobi, post #2202

Dawno tu nie było wrzutki cudzych prac, a znalazłem dzisiaj coś/kogoś takiego:

Norma2D

Przykładowa praca, więcej w linku powyżej:



Ostatnia aktualizacja: 03.09.2019 14:52:20 przez teh_KaiN
[#2204] Re: Pixele, piksele

@teh_KaiN, post #2203

Ładne!
Przypomina mi trochę Raw Concrete. Swoją drogą ciekawy temat, foto realistycznego "pikselartu".


[wyróżniony] [#2205] Re: Pixele, piksele

@ppill, post #2194

Miało być na Xenium ale oczywiście się nie wyrobiłem. Teraz jeszcze trochę dłubię w wolnych chwilach ale chyba już dam sobie spokój.

16 kolorów.





Ostatnia aktualizacja: 05.09.2019 16:07:40 przez ppill
1
[#2206] Re: Pixele, piksele

@ppill, post #2205

sliczne!OK
[#2207] Re: Pixele, piksele

@aszu, post #2206

Danke :)
[#2208] Re: Pixele, piksele

@ppill, post #2205

Piękne!
Ja znowu skończyłem pracę na xenium... i... zapomniałem wysłać Przypomniało mi się w niedziele po południu.
Masakra jakaś... Starzeję się
[#2209] Re: Pixele, piksele

@ppill, post #2205

Dobre- super kolorki i ten efekt rozmycia ok, racja OK
[#2210] Re: Pixele, piksele

@teh_KaiN, post #2203

Norma2D


Podoba mi się OK

Ale te foto realistyczne, wklejone przez Koyota mnie nie przekonują, nie mam pewności co do techniki i ciągle mam wrażenie, że to jednak przerysowana + retusz..
[#2211] Re: Pixele, piksele

@ppill, post #2205

Fajna praca. Gdyby tak jeszcze dodać jakiś motyw główny (np. zarys stojącej postaci lub jakiś "pojazd powietrzny") byłoby jeszcze lepiej. Tak czy owak, szkoda, że nie skończyłeś na Xenium, byłaby szansa na podium.
[#2212] Re: Pixele, piksele

@slay, post #2211

Dzięki chłopaki za miłe słowa.

Właśnie na dole ekranu miała być sylwetka astronauty i robota, a na tle słońca startujące statki ;)
[#2213] Re: rysowanie neonów

@Koyot1222, post #1933

Od kilku miesięcy min. pracuję nad koncepcją książki, w której znalazł bym miejsce na mój piksel art i sporo osobistych przemyśleń. Na dzień dzisiejszy jest już trochę tekstu i ogólny zarys. Książeczka powstaje powoli, ale mam nadzieję skończyć to co zacząłem jeszcze w 2019 roku.

Niewiele powstało do tej pory, dlatego w porozumieniu z 'Koyotem' zrobiłem ankietę: link
Żeby nie zaśmiecać tego wątku - ewentualne uwagi, pomysły i tak dalej proszę umieszczać tam w komentarzach pod ankietą. Dziękuję za uwagę.
[#2214] Re: rysowanie neonów

@adam_mierzwa, post #2213

jestem Za ale uwazam, ze powinno byc to zbiorem porad kilku grafikow a nie samego Koyota, bo pozniej wszyscy beda rysowali te kwadratowe ditheringi ok, racja
[#2215] Re: Bridge Strike - informacje
Właśnie się dowiedziałem z forum AmigaOne.pl od kolegi Mufy, że organizowany jest konkurs na grafikę na Amigę z nagrodami!

Są trzy kategorie:
1. Grafika ręcznie malowana,
2. Kreatywna edycja fotografii,
3. Raytracing 3D.

Szczegóły tutaj:

http://www.10marc.com/p/blog-page_1.html

Przepraszam: to miało być do wątku Piksele & Pixele. Pomyliłem wątki.

Ostatnia aktualizacja: 19.09.2019 20:21:39 przez Hexmage960
[#2216] Re: Bridge Strike - informacje

@Hexmage960, post #2215

Faktycznie wątek "pixele" będzie lepszy miejscem
Fajny pomysł z tym konkursem. W pełni popieram! OK
[#2217] Re: rysowanie neonów

@selur, post #2214

w odpowiedzi na to co KaiN wynalazł... Goxel całkiem sympatyczny choć trzeba się w głowie przestawić na piksele w 3D :)

takie coś wyklikałem



render niestety faktycznie ma to kiepski
[#2218] Re: rysowanie neonów

@softiron, post #2217

o stworzyles podstawy Minecrafta, teraz to juz z gorki
[#2219] Re: rysowanie neonów

@selur, post #2218

co nie?
gimby to w gierce robią w 3 minuty a ja sie 2h męczył...
[#2220] Re: rysowanie neonów

@softiron, post #2217

Tak się zastanawiałem czy jak by użyć efektu w stylu snesowego "mode-7", to też można uzyskać ciekawe efekty Bez 3D i voxeli, sama perspektywa szeroki uśmiech
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem