[#2101] Re: rysowanie neonów

@96, post #2100

Bardzo fajne!
Czy jest tu wersja pod win xp 32bit?
[wyróżniony] [#2102] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #1




Ogarniając GraphX2 postanowiłem trochę podrasować grafę w grze Chips i oto rezultaty. Sugestie mile widziane :)

A tak wygląda to w oryginale:
[#2103] Re: Pixele, piksele

@ppill, post #2102

Ładnie Ci to wyszło. Lubię gry z możliwością podmiany grafiki/użycia swoich danych.
[#2104] Re: Pixele, piksele

@ppill, post #2102



Kolejna wersja.

@Hexmage960
Niestety, nie da się tak łatwo podmienić grafiki. Co prawda jest kod źródłowy ale moja znajomość C jest znikoma :/
[#2105] Re: Pixele, piksele

@ppill, post #2104

Masz bardzo ładny, schludny i czysty technicznie styl. Wrzucaj więcej swoich pikseli :) Ładne to jest! OK
[#2106] Re: Pixele, piksele

@ppill, post #2102

Bardzo ładne. OK
Oryginał wygląda gorzej, dużo starzej, ale jest bardziej czytelny z powodu jednolitego tła. Może trzeba było by popracować nad tłem, może ciemniejsze, mniej nasycone aby ikony się bardziej odcinały.
[#2107] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #2106

Dzięki za miłe słowa :)

Tło było na szybko. W planach jest coś ala płyta PCB. Zobaczymy. Na razie ustalam ustalam z koderem co i jak ;)

A tu szybka zabawa z Brilliance i paletą 32 Dawnbringera. Ale to jest mega program! Przez tyle lat zupełnie go przeoczyłem.

Ostatnia aktualizacja: 02.07.2019 20:42:44 przez ppill
[#2108] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #2106

Ot taka ciekawostka którą zrobiłem dla córki bo się jej bardzo ta gra na pico spodobała.
Oryginał gry to Crazy Bunny Afternoon

Gra bardzo mi się koncepcyjnie spodobała, specjalnie dla córki zrobiłem wersję z moją grafiką. Córa zadowolona :D

Wnioski:
Gra ma bardzo fajną mechanikę. Coś ala strategia, trochę szachy. Ciekawe że nikt dla Amigi czegoś takiego nie zrobił. Dosyć szybko tworzy się grafikę dla Pico, ograniczenia są straszliwe. Pomimo tego wydaje mi się że po chwili paleta wydaje się bardzo przemyślana.
Ot, taki epizod ;)
Chciałbym jeszcze kiedyś zrobić wariant grafiki dla "Highnoon" którą uważam za najlepszy odkopany dla mnie rodzynek. Amigowa wersja wygląda bardzo ubogo... Szkoda, może kiedyś ktoś to odświeży ;)


z odgrzewanych pixelkowych kotletów, ktoś odgrzebał kolejny fajny pomysł:
Balloon Fighter na androida


[#2109] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #2108

Chciałbym jeszcze kiedyś zrobić wariant grafiki dla "Highnoon" którą uważam za najlepszy odkopany dla mnie rodzynek. Amigowa wersja wygląda bardzo ubogo...


W zamyśle jest to konwersja z C64 z zostawioną grafiką jak na oryginalnym sprzęcie. Dlatego gra wygląda jak wygląda.
[#2110] Re: Pixele, piksele

@Solo Kazuki, post #2109

Niom, mankament że grafika nie jest w osobnym pliku :/ Nie da się poprawić. A gra mnie zachwyca
[#2111] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #2110

Śliczne :D
[#2112] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #2110

Da sie to zrobic, ale i tak zdaje sie ze na 4 levelu gra sie wiesza, tak wynikaloby z opisu Hipooniosa na YT. Wiec i to trzeba byloby poprawic.

BTW. Autor Reshoot R szuka grafika do gry platformowej. To kto pierwszy sie zglosi? Selur :) A moze Kojot? A moze ktos inny? Czysty asembler to pewnie bedzie.

http://eab.abime.net/showthread.php?t=97864

I´d surely love to code and design a platform game, and basing it on the RESHOOT R engine, it might look kind of nice too.

If anyone is interested to collaborate in terms of ideas, visuals and sound, please feel free to PN me!
[#2113] Re: Pixele, piksele

@Don_Adan, post #2112

Zawieszanie Highnoon jest chyba zależne od konfiguracji. Gra chyba po 6 levelu zaczyna się od nowa tylko że jest szybciej i są kowboje którzy strzelają z okien budynków. Jak stary arcade gra nie ma końca bo jest zapętlona. Ostatni w serii jest pojedynek w jaskini.
U mnie gra przestała się wieszać po wyjęciu slotów ZII.

Co do nowego projektu Riczarda. Jest bardzo w porządku, i chylę czoła jeśli chodzi o jego dorobek. Bardzo chętnie bym pomógł gdybym nie był w tej chwili zajętym 2 projektami grafiki do platformówek oraz poprawkami do BS "Modern".
No, nie rozdwoję się :/ Czasem bym chciał, ale się nie da.
[#2114] Re: Pixele, piksele

@Don_Adan, post #2112

BTW. Autor Reshoot R szuka grafika do gry platformowej. To kto pierwszy sie zglosi? Selur :) A moze Kojot? A moze ktos inny? Czysty asembler to pewnie bedzie.

Z drugiej strony. Gdyby Riczard chciałby ze mną współpracować to ma moje namiary bo się kontaktowaliśmy.
Możliwe, że chodzi o jakiś specyficzny styl, technikę i jakość której ja niestety, nie jestem w stanie zaprezentować. Dlatego też nie jest zainteresowany kontaktem. Riczard to dosyć konkretny gość. Grzeczny i konkretny.
[#2115] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #2114

Możliwe, że chodzi o jakiś specyficzny styl, technikę i jakość


[wyróżniony] [#2116] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #2114

jak sie podejmiesz rysowania sprajtow, to ja moge zrobic tlo i reszte. Oczywiscie pod warunkiem, ze bedzie to jakas normalna platformowka a nie nowatorskie "kleksy w kosmosie"
[#2117] Re: Pixele, piksele

@selur, post #2116

To brzmi bardzo konkretnie OK Plan wygląda na wykonalny.
[#2118] Re: Pixele, piksele

@selur, post #2116

"Superfrog in Space" i jest hit roku 2019 na Amige AGA.
[#2119] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #2114

Dla mnie jezeli to ma byc platformowka to style poszczegolnych leveli moga byc rozne i robione przez roznych grafikow. Cos takiego jak n.p Premiere z Core, gdzie kazdy level/swiat byl inny. Wiecej grafikow daje wiecej mozliwosci, no i szybszy postep prac.
[#2120] Re: Pixele, piksele

@Don_Adan, post #2119

Oki. Wysłałem zapytanie do Riczarda, odpowie jeśli miałby chęć na współpracę ze mną i selurem.
Zadałem mu też kilka dodatkowych pytań, może to sprecyzuje czy ma już jakąś wizję czy będzie polegał na jakimś zaproponowanym projekcie.
Generalnie ten jego engine to można coś dosyć widowiskowego zrobić. Kwestia co on chce i co mu się chce robić.
[#2121] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: Pixele, piksele
[#2122] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: Pixele, piksele
[#2123] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: Pixele, piksele
[#2124] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: Pixele, piksele
[#2125] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: Pixele, piksele
[#2126] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: Pixele, piksele
[#2127] Re: Pixele, piksele

@retronav, post #2121

Pozwolę sobie przytoczyć parę faktów. Czy jako dorobek liczą się chociażby gfxy do mojej gry Goblin Villages? Do selurowej gry Key Master? Tech dema dungeon crawlera z... 2014? Parę wczesnych gfxów do OpenFire? Nie mówiąc o paru projektach, które są w proszku z różnych powodów. Oczywiście zaraz pewnie te gfxy będziesz chciał żebym Ci wyszukał z otchłani wątków po czym powiesz że to jest padaka a nie Pixel Art, ale mnie się tam podobają.

Gdyby Selur poświęcał więcej czasu na tworzenie zamiast bicie piany polityczno-handlowej to nasz amigowy świat wyglądałby lepiej. Proponuję mu w tym nie przeszkadzać, bo skorzystamy na tym wszyscy. ;)

I tak jak Schizo zauważył, kulturwa przede wszystkim.

Ostatnia aktualizacja: 14.07.2019 07:53:12 przez teh_KaiN
[#2128] Re: Pixele, piksele

@teh_KaiN, post #2127

Koledzy nerwowi dostali po dwa tygodnie na ogarnięcie się. Proszę nie oddalać się od tematu dyskusji.
[#2129] Re: Pixele, piksele

@recedent, post #2115

Uchwyciłeś idealnie styl
[#2130] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #2111

To jest piękne, chociaż czasem czepił bym się detali animacyjnych postaci (np chodzenie), ale to na zasadzie poprawiania brakującego promila do osiągnięcia ideału

Co do samego stylu, który obecnie wydaje się pewnym trendem (wyraźne krawędzie pikseli, żadnego zmiękczania konturów i do dyspozycji pełna 24bitowa paleta kolorów najczęściej wykorzystywana do elementów tła), to na początku ta ostrość pikseli, swego rodzaju geometryzacja postaci trochę mnie raziły, ale teraz.. no cóż przekonałem się- śliczne OK
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem