[#1981] Re: rysowanie neonów

@Koyot1222, post #1978

Oryginalnie 96x64


Miodzio! OK
[#1982] Re: rysowanie neonów

@Koyot1222, post #1975

Wykopałem, nie pamiętam czy tu prezentowałem. Finalny portret jednej z moich córek. Docelowo chciałem zrobić wszystkim dzieciakom podobne portrety, a na końcu swój. Na razie nie było kiedy usiąść i dokończyć resztę :/

Szkoda. Świetna robota OK
[#1983] Re: rysowanie neonów

@Schizo_, post #1982

[#1984] Re: rysowanie neonów

@zeter, post #1983

Ładne! Klimatyczne! OK

Nie pamiętam czy się już pojawił news o "Blazng Chrome". Nowoczesny pikselartowy platformers, stylizowany na Contra - hard corpse znanego z konsoli Sega Megadrive.


[#1985] Re: rysowanie neonów

@Koyot1222, post #1984

Jeszcze kilka gifów z Blazing Chrome szeroki uśmiech


[#1986] Re: rysowanie neonów

@Koyot1222, post #1985

to na Amiga ?
[#1987] Re: rysowanie neonów

@Koyot1222, post #1985

Śliczne, przypomina najlepsze produkcje z automatów- niech ktoś to zrobi na Amigę
[#1988] Re: rysowanie neonów

@BULI, post #1987

Albo RTG albo nie wiem, 10x wydajniejszy blitter. Sorry.
[#1989] Re: rysowanie neonów

@Koyot1222, post #1985

no bajka... piękne!

nie wiem czy było to:
https://www.youtube.com/watch?v=DrvW2y77FPI
gra na Arcade'y w stylu Metal Sluga i graficznie bardzo ładna - polecam
[#1990] Re: rysowanie neonów

@teh_KaiN, post #1988

Wydaje mi się, że moooooooże tak jak w przypadku "Land of genesis", minimum AGA, 040 8mb fast.
[#1991] Re: rysowanie neonów

@retronav, post #1989

Swego czasu zrobiło się głośno o tej gierce. Ale tak dobra grafika potrzebuje czasu. Niemniej MVS to bardzo dobry potworek do tego typu gier wszystko zaczytywane z ramu
[#1992] Re: rysowanie neonów

@Koyot1222, post #1990

Kurcze, mnie się wydaje, że "Land of genesis" dawało radę na A1200 z fastem (chociaż wiem, że była zalecana 030)- sprawdzę w domu ok, racja
[#1993] Re: rysowanie neonów

@BULI, post #1992

Zalecana jest 040 ale idzie już na 020. Właśnie sprawdziłem u Siebie i działa bardzo dobrze.
[#1994] Re: rysowanie neonów

@nostrum666, post #1993

A widzisz- dzięki OK
[#1995] Re: rysowanie neonów

@nostrum666, post #1993

Dało by radę wspomóc kolegę w kwestii tej gry jakoś? Jakiś link ... ???
[#1996] Re: rysowanie neonów

@retronav, post #1989

Pogromca Szkopów - bardzo adekwatny tytuł. :)
[#1997] Re: rysowanie neonów

@Renton, post #1995

[#1998] Re: rysowanie neonów

@Koyot1222, post #1962

Dla marud poprawiona wersja grafiki.

Teraz wygląda bez wątpienia jak człowiek, nie? Dwie wersje: łysy i w berecie.

Do tego chciałem nadać więcej kolorytu grafice. I chyba mi się udało.



Ostatnia aktualizacja: 19.02.2019 11:50:08 przez Hexmage960
[#1999] Re: rysowanie neonów

@Hexmage960, post #1998

Super.
Wesja łysy: Tutaj dałbym jaśniejszą glacę (kolor pikseli z nosa?) bo wygląda jakby miał brązową czapkę. Nad uszami usunąłbym też po pikselu. Rozumiem że ręce ma przydługawe ponieważ jest to widok perspektywiczny z góry?
[#2000] Re: rysowanie neonów

@Schizo_, post #1999

OK

Wesja łysy: Tutaj dałbym jaśniejszą glacę

OK.

Nad uszami usunąłbym też po pikselu.

Akurat uszy mi się podobają.

Rozumiem że ręce ma przydługawe ponieważ jest to widok perspektywiczny z góry?

Jest to widok z boku. Rzeczywiście ręce ma dość długie, teraz to spostrzegłem, chciałem zamieścić więcej detali. Proporcje mogą się różnić od rzeczywistych ze względu na 16 pikseli wysokości.

Ostatnia aktualizacja: 19.02.2019 12:10:13 przez Hexmage960
[#2001] Re: rysowanie neonów

@Hexmage960, post #1998

W grze ma oczka z pojedynczych pikseli (patrzy na wprost z pewnym przerażeniem), a po prawej - ma lekko przymrużone, bardziej melancholijne, dwupikselowe z antyaliasem lekkim na krawędzi. Nadaje mu to nieco smutny wygląd, chyba lepszy niż na obrazku po lewej. Zresztą gatki po prawej też ma brązowe, a w grze - czerwone.
[#2002] Re: rysowanie neonów

@recedent, post #2001

Tak, przez omyłkę zostawiłem te oczy jednopikselowe. Ale dzięki temu widzę wyraźnie, że te "szersze"/cieniowane oczy są dużo ładniejsze.

Może dałoby się troszkę sprawić by wyglądał radośniej przez retusz ust. Ale według mnie jest całkiem OK.

Ostatnia aktualizacja: 19.02.2019 12:16:09 przez Hexmage960
[#2003] Re: rysowanie neonów

@Hexmage960, post #2002

z łysym o to mi chodziło /mniej więcej:
[#2004] Re: rysowanie neonów

@Schizo_, post #2003

Sprostuję, że pisząc o tym, że uszy mi się podobają miałem na myśli wersję z beretem. Rzeczywiście, tak jak sugerowałeś, będę musiał usunąć te piksele nad uszami w wersji "łysej".

Fajnie Ci wyszedł łysy bohater, ale troszkę zmieniłeś mu również twarz. Moim zdaniem uszom uszczknąłeś za dużo pikseli, a oczy i usta stały się mniej wyraźne.

Myślę, że jeśli chodzi o twarz to warto obecną zachować, bo nie ma co do niej zastrzeżeń. I tylko poprawić niedoskonałości, o których rozmawialiśmy.

W każdym razie dzięki.

Ostatnia aktualizacja: 19.02.2019 13:34:24 przez Hexmage960
[#2005] Re: rysowanie neonów

@Hexmage960, post #2004

Twój projekt jest spoko :) Wydaje mi się za dużo szczegółów dodajesz. Trochę zbyt zaszumione rysunki. Ale ogólny wygląd bardzo spoko ;) Aż zachciało mi się pana z berecikiem narysować

[#2006] Re: rysowanie neonów

@Hexmage960, post #2004

w takim razie tylko bez czapki
[#2007] Re: rysowanie neonów

@Schizo_, post #2006

@Schizo_

Super! Dziękuję. OK

Ten łysy wygląda świetnie.

@Koyot1222

Dzięki za wrzutę swojego retuszu! Troszeczkę "hipnotyczne" wzorki na murkach jak dla mnie, ale ogólnie wygląda fajnie.

Ostatnia aktualizacja: 19.02.2019 14:25:49 przez Hexmage960
[#2008] Re: rysowanie neonów

@Hexmage960, post #1998

Czyli gra bedzie miala tytul: "Magazyn - w poszukiwaniu zaginionego bereta".
[#2009] Re: rysowanie neonów

@Don_Adan, post #2008

ja bym dal "Indiana Jones i poszukiwacze zaginionego Magazynu"
[#2010] Re: rysowanie neonów

@selur, post #2009

@Don Adan
@Selur

Generalnie gra nie ma rozbudowanego scenariusza. Chciałem zrobić ją na wzór prostych polskich tytułów jak "Kupiec", "Saper". U mnie jest to "Magazynier".

A Don Adan podsunął mi nawet pomysł, by grafika bohatera była wybierana przez gracza, tzn. łysy albo w berecie. Dało by to dodatkowy smaczek.

Chciałbym by gra była najprostszym klonem Sokobana, jednak z różnych (wiadomych) względów mam problemy podczas tworzenia. Codziennie się jednak staram i myślę, że się uda to dokończyć. Grafiki powstało już tony, starczy na 10 Magazynów.

To co głównie poszukuję to obranie jednolitego stylu przy tworzeniu całokształtu gry. I w końcu mi się to udaje.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem