[#1951] Re: rysowanie neonów

@Axi0maT, post #1948

axiomat - LOL
[#1952] Re: rysowanie neonów

@aszu, post #1951

Hmmm… Ja tam widzę pana z wąsem w czapeczce (podobny do Mario). Dziwną macie wyobraźnię (albo monitor).
[#1953] Re: rysowanie neonów

@recedent, post #1940

Czy on ma czworo oczu?


Magazynier dostał bilet na front:



@Hex: taki żarcik ;)
[#1954] Re: rysowanie neonów

@morph123, post #1953

No, skoro jesteśmy przy żartach to (za kolegą Axi0maTem):

Magazynier 2 - gra doczekała się trybu dwuosobowego:

[#1955] Re: rysowanie neonów

@Hexmage960, post #1952

Ja tam widzę pana z wąsem w czapeczce (podobny do Mario).


Tu akurat masz rację, nawet z czterema oczami ma wiele cech wspólnych z Mario,
wątpię aby wizerunek tej postaci nie był zastrzeżony.
To już trzeba było spiracić piksele, miałby przynajmniej prawidłową ilość oczu szeroki uśmiech

A może tak coś wymyślić samodzielnie?
Może robota, ale nie jak Robbo ani jak Johnny5 z "Krótkiego spięcia" ani jak Goliath ze "Star Crafta". Powodzenia
.
[#1956] Re: rysowanie neonów

@rePeter, post #1955

Skoro Nintendo nikogo nie ukatrupiło za Secret Maryo Chronicles:



to myślę, że Hex może spać spokojnie.
[#1957] Re: rysowanie neonów

@recedent, post #1956

Niedawno była chyba sprawa ze smerfami w jakiejś amigowej gierce?
A Giana Sister? Nawet nie jest podobna.
Poza tym zawsze pozostaje wtórność, brak własnej koncepcji, a pracy sporo.
.
[#1958] Re: rysowanie neonów

@rePeter, post #1957

Ale to było "Smurf Rescue". Gdyby zamiast tego kolega Amiten nazwał grę "Szmurf Rescue" pewnie nie mieliby na niego haka.
Póki robol od Hexmaga nie nazwie się Mario (zamiast rodzimego Mściwoja) i nie przemaluje ciuchów/nie wymieni przaśnego beretu na kaszkietówkę - myślę, że nic nam nie grozi.
[#1959] Re: rysowanie neonów

@rePeter, post #1955

Nie wzorowałem się na Mario. Jest po prostu podobny. To mój 100% autorski rysunek.

A gra, w której jest bohaterem - Magazyn jest rzeczywiście klonem Sokobana. Ale nie ma tytułu "Sokoban", ani nie ściągam zastrzeżonego pomysłu.

Ostatnia aktualizacja: 01.02.2019 10:31:27 przez Hexmage960
[#1960] Re: rysowanie neonów

@recedent, post #1958

To już mogły zostać te cztery oczy i trochę więcej zielonego

[#1961] Re: rysowanie neonów

@recedent, post #1958

Co to za bezpodstawne oskarżenia o plagiat? Napisałem tylko zdanie, że "wygląda jak Mario". Nie pisałem, że wzorowałem się na tej postaci, ani że mój bohater się tak nazywa. Mój bohater nie ma nic wspólnego z postacią Mario oprócz tego, że "jest podobny". Podobieństwo jest dość dalekie.

Mój bohater to magazynier. Jeszcze nie nadałem mu imienia. Może być Zdenek, OK?

A mogło się zakończyć na żartach typu "cztery oczy". Choć nie wiem, jak ktoś uszy pomylił z oczami. Chyba nie rysuję tak niewyraźnie? Doszły oskarżenia o plagiat. Boję się jak to może się zakończyć.

Może trzymajmy się tematu, czyli rysunków narysowanych na komputerze?
[#1962] Re: rysowanie neonów

@rePeter, post #1957

W odpowiedzi na #1953
W odpowiedzi na #1954
W odpowiedzi na #1958

Kochani. Udzielanie się w tym wątku nie polega na śmieszkowaniu, albo doszukiwaniu się wtórności.
Ja też się wzoruję na hitach. Nie widzę w tym nic złego. Zapożyczenie pomysłu na grę i zrobienie jej od zera to nie plagiat. W przypadku smerfów doczepiono się do grafiki która bezpodstawnie została zapożyczona z komercyjnej gry i moim zdaniem twórcy mieli do tego prawo.
Magazyn jest od zera stworzoną grą, pierwszy raz w tak zaawansowanym stadium. Co do grafiki, może nie są to wyżyny i autor ma pełną tego świadomość, ale:
1. Zrobił ją samodzielnie
2. Poprawiał wiele razy
3. Przebył pewną drogę i pikselkowanie wychodzi autorowi naprawdę coraz lepiej.
4. Ostatnie projekty są całkiem schludne i miło się na nie patrzy.
Prosiłbym następnym razem argumentację podpierać jakimiś pracami, każdy piksel na wagę złota jest. OK Na przyszłość, z góry dziękuję za rozwijanie tego wątku

tymczasem:
[#1963] Re: rysowanie neonów

@Koyot1222, post #1962

Magazyn jest od zera stworzoną grą, pierwszy raz w tak zaawansowanym stadium. Co do grafiki, może nie są to wyżyny i autor ma pełną tego świadomość, ale:
1. Zrobił ją samodzielnie
2. Poprawiał wiele razy
3. Przebył pewną drogę i pikselkowanie wychodzi autorowi naprawdę coraz lepiej.
4. Ostatnie projekty są całkiem schludne i miło się na nie patrzy.
Prosiłbym następnym razem argumentację podpierać jakimiś pracami, każdy piksel na wagę złota jest. OK Na przyszłość, z góry dziękuję za rozwijanie tego wątku


Kolega RePeter po prostu niepotrzebnie się czepia i chwyta za słówka powodując lawinę niepotrzebnych postów.
Magazyn jest w dość zaawansowanym stadium. Gra działa na zasadzie "cellular automata", zatem jest miejsce na bardziej zaawansowane i dynamiczne elementy, jak animacje itp. Jak tylko będzie gotowa, ją opublikuję.

Tutaj chciałem tylko podzielić się aktualną grafiką. Dziękuję za słowa pochwały i za to, że uważasz, że robię postępy.

Aktualnie byłem zawalony egzaminami na studiach. Na szczęście wszystko idzie pomyślnie. Mam pozytywną ocenę z sieci komputerowych i projektu zespołowego. Czekają mnie jeszcze dwie prace w tej sesji.

Ale mam obecnie całkiem sporo czasu, który oprócz na naukę mogę przeznaczyć na rozwój Magazynu.

Ostatnia aktualizacja: 01.02.2019 11:22:20 przez Hexmage960
[#1964] Re: rysowanie neonów

@Koyot1222, post #1962

Tego trzeciego hipka (z białkami w oczach, jaśniejszym beretem i płaskim brzuchem) to Ty dorysowałeś?
[#1965] Re: rysowanie neonów

@recedent, post #1964

Tak, ja, żeby było porównanie.
Mi się ten czekoladowy design bardzo podoba. Oczywiście bym trochę poczyścił ale to tylko moje zboczenie

Generalnie to mogła by być jakaś fabryka cukierków w której magazynier musi zrobić porządki po pewnej wizycie grupki dzieci
[#1966] Re: rysowanie neonów

@Koyot1222, post #1965

Generalnie to mogła by być jakaś fabryka cukierków w której magazynier musi zrobić porządki po pewnej wizycie grupki dzieci

Ojej, akurat ten piasek, wzorki na skrzyniach i miejscach docelowych to były celowe. Sceneria nosi nazwę "katakumby" (co możesz przeczytać chociażby na mojej stronie internetowej).

Oprócz układania skrzyń na bohatera czekają w tym miejscu przeróżne pułapki.

Ale oczywiście zrobiłeś fajny motyw. Tylko rozminęliśmy się w założeniach.

Na moim profilu na facebooku AmigaDeveloper możesz pooglądać starszą grafikę. Zrobiłem jej naprawdę sporo. Jest nawet wersja czekoladowa. Ale aktualna sceneria spodobała mi się najbardziej i nadałem jej status oficjalnej.

Ostatnia aktualizacja: 01.02.2019 11:41:17 przez Hexmage960
[#1967] Re: rysowanie neonów

@Hexmage960, post #1966

OK
[#1968] Re: rysowanie neonów

@recedent, post #1964

btw Amiten nie wyrypowal Smurf Rescue, to byl zupelnie inny gosc wiec nie niszczmy "marki" Amitena
[wyróżniony] [#1969] Re: rysowanie neonów

@Hexmage960, post #1966

jakis czas temu znalazlem w swoich pradawnych zbiorach to:



[#1970] Re: rysowanie neonów

@Hexmage960, post #1963

Kolega RePeter po prostu niepotrzebnie się czepia i chwyta za słówka powodując lawinę niepotrzebnych postów.


Być może niepotrzebnie, ale uwaga była merytoryczna.

Co do niepotrzebnych postów, generujesz tyle tekstu o swoich sprawach osobistych, że nie powinieneś innym wytykać, bo wali hipokryzją.
.
[#1971] Re: rysowanie neonów

@selur, post #1969

Zacne Milordzie ;)
Może coś więcej o tym projekcie? OK
[#1972] Re: rysowanie neonów

@Koyot1222, post #1971

to byl preview strategii Minniata
(znalazlem takie perelki ostatnio przy przegladaniu starego dysku, sa tez grafiki poczatkowe z Nurka, Arcymaga oraz wielu moich wypocin.)
[#1973] Re: rysowanie neonów

@selur, post #1972

Fajnie jakbyś gdzieś to wszystko wrzucił np. na drive google.
[#1974] Re: rysowanie neonów

@selur, post #1972

Brzmi smakowicie!
Zamieszczaj, to ja może też coś wygrzebię
[#1975] Re: rysowanie neonów

@selur, post #1972

Wykopałem, nie pamiętam czy tu prezentowałem. Finalny portret jednej z moich córek. Docelowo chciałem zrobić wszystkim dzieciakom podobne portrety, a na końcu swój. Na razie nie było kiedy usiąść i dokończyć resztę :/


Ostatnia aktualizacja: 01.02.2019 20:44:16 przez Koyot1222
[#1976] Re: rysowanie neonów

@Koyot1222, post #1975

nie wiem czemu ale mnie się jakoś z grą Clock Tower ze SNESa skojarzyło... HE HE HE...
[#1977] Re: rysowanie neonów

@Koyot1222, post #1975

W jakiej jest to rozdziałce?
[#1978] Re: rysowanie neonów

@BULI, post #1977

Oryginalnie 96x64. Robiłem jeden portret na zamówienie właśnie w tej rozdziałce i wyszło spoko. Pomyślałem żeby zrobić coś jeszcze bo miałem chwilę, i tak "to" powstało.
[#1979] Re: rysowanie neonów

@Koyot1222, post #1975

zazdroszcze talentu do portretowania. Jednak amatorskie piklsowanie, to nie to samo co wyksztalcenie plastyczne OK
[#1980] Re: rysowanie neonów

@selur, post #1979

Jednak amatorskie piklsowanie, to nie to samo co wyksztalcenie plastyczne

Dzięki! OK Choć technicznie tego typu rysunki to nie moja "stylówa"
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem