[#1831] Re: rysowanie neonów

@softiron, post #1829

Nie moze byc stalego efektu odpadania poszycia bo mu przecie za chwile braknie elementow odpadywanych.


Może być "nie stały" efekt odpadania elementów poszycia. Gdzieś widziałem taki efekt, chyba w jakiejś grze salonowej.
[wyróżniony] [#1832] Re: rysowanie neonów

@recedent, post #1830

Cuś takiego miałem na myśli odnośnie rotorów. W sumie 4 klatki animacji. Efektu uszkodzeń jeszcze nie rysowałem.

[#1833] Re: rysowanie neonów

@recedent, post #1832

Masz talent, teraz nie przypomina śmierci z kosą
[#1834] Re: rysowanie neonów

@QUAD, post #1833

Teraz przypomina imperatora.
[wyróżniony] [#1835] Re: rysowanie neonów

@km-l, post #1834





ktoś coś doradzi?
[#1836] Re: rysowanie neonów

@softiron, post #1835

A co konkretnie ma być poprawione? Kamień miał być bardziej okrągły? Projekt samolotu inny?

Ostatnia aktualizacja: 09.11.2018 08:42:34 przez Koyot1222
[#1837] Re: rysowanie neonów

@Koyot1222, post #1836

hmm... :)
jeśli jakieś rażące błędy nie rzucają się w oczy od razu... to w sumie może być :D
[#1838] Re: rysowanie neonów

@softiron, post #1837


[#1839] Re: rysowanie neonów

@Koyot1222, post #1838

Powolutku, wieczorami, powstawał ten skromny piksel.
Artystyczny gest, aby uczcić wspaniały dzień!



Ostatnia aktualizacja: 10.11.2018 22:06:31 przez Koyot1222
[#1840] Re: rysowanie neonów

@Koyot1222, post #1839

Ładne fajnie.
[#1841] Re: rysowanie neonów

@Koyot1222, post #1839

Tylko dla mnie Y w KOYOT wygląda jak V, przez co czytam KOVOT.
Czepiam sie?

PS.
Widzę w tym screen do nowej gry amigowej

Ostatnia aktualizacja: 10.11.2018 22:30:55 przez SuperBuster
[#1842] Re: rysowanie neonów

@Koyot1222, post #1839

Brawo OK
[#1843] Re: rysowanie neonów

@BULI, post #1842

Dzięki!
[#1844] Re: rysowanie neonów

@Koyot1222, post #1839

Hej
Piłsudski rewelacja, po prostu bomba, ale flagę jednak zostawilbym biało-czerwoną, skąd ten błękit?
[#1845] Re: rysowanie neonów

@Koyot1222, post #1838



[#1846] Re: rysowanie neonów

@vojo, post #1844

skąd ten błękit?

Kiedyś wziąłem sobie do serca jedną radę Vitala, który mówił o tym aby nie używać nigdy czystej bieli ani czystej pełnej czerni w pracach. Zawsze powinien być to jakiś zmieszany kolor
I tak mi zostało.
Dzięki!

Ostatnia aktualizacja: 12.11.2018 09:45:10 przez Koyot1222
[#1847] Re: rysowanie neonów

@softiron, post #1845

fajne OK
[#1848] Re: rysowanie neonów

@Koyot1222, post #1839

Masz ogromny talent. Szacunek.
[#1849] Re: rysowanie neonów

@Koyot1222, post #1839

Postanowiłem odpuszczać i zając się czymś bardziej pozytywnym. Zupełnie inna tematyka, pomimo, że około hiresowo amigowych.
Nie, nie. Nie odstawiłem tych tabletek, ani mi się nie pomieszały
Od jakiegoś czasu fascynuję się tutorialami Boba Rossa na temat tradycyjnego malarstwa. Bardzo podoba mi się jego technika, postanowiłem ją zgłębiać i przeciągnąć na "moje" pikselkowe poletko.
Technicznie jest to dosyć złożone zagadnienie. Malarstwo Boba u podstaw opierało się na wypracowywaniu kolejnych elementów na prawie mokrym podłożu. W pikselarcie to podłoże jest i nie jest za razem mokre. Pomimo, że cały obraz jest zawsze do naszej dyspozycji, jak to w cyfrowym malarstwie bywa, to mieszanie się barw jest bardzo ograniczone. Półprzeźroczyste rozcieranie fizycznie jest niemożliwe.
Szukam aktualnie triku, metody, która będzie równie efektowna a jednocześnie tak samo prosta i bezproblemowa jak u Rossa.
Załączam 3 podejście, brzydki dithering. Jednak jest to już wstęp do następnych prac. Koncept postępuje. Pewnie dla niektórych będzie to oddech od cyklu tych moich walecznych dupeczek. Trzymajcie kciuki ;)
[#1850] Re: rysowanie neonów

@Koyot1222, post #1849

Wow, mnie się bardzo podoba, czekam na więcej rezultatów! Ciekawe podejście ...
[#1851] Re: rysowanie neonów

@Renton, post #1850

Dzięki ;) Zachęca mnie to do dalszej pracy OK


[#1852] Re: rysowanie neonów

@Koyot1222, post #1851

Ciekawe próbuj, a może to Cię zainteresuje i połączysz to z pixlowaniem.
[#1853] Re: rysowanie neonów

@Koyot1222, post #1851

Nie wiem czy nie dostanę po głowie ale jakoś mi to się kojarzy z grafikami C64 czy innego ośmiobitowca w trybie tekstowym, chyba przez te powtarzające się kwadraty. ;)

Pierwsze spoko, drugie to jest już prawie glitch art. Jak dla mnie tracisz na tym bardzo dużo z pola manewru, które dała Ci wysoka rozdzielczość.
[#1854] Re: rysowanie neonów

@teh_KaiN, post #1853

Pierwsze spoko, drugie to jest już prawie glitch art.

Nawiązywałem do grafik Megadrive. Szukam połączenia, na razie cały czas eksperymentuję ;)
[#1855] Re: rysowanie neonów

@KM, post #1852

połączysz to z pixlowaniem

To jest super. Niesamowite. Ale...
Tak jak napisałem wcześniej. Kłóci się to trochę z moją aktualną koncepcją "happy pixel painting". Ma to być szybkie i eksperymentalne. Więcej prac, śmiałe pociągnięcia, mniej przemyśleń.
[#1856] Re: rysowanie neonów

@Koyot1222, post #1855

Jest jakaś szansa na zorganizowanie nawet podczas jakiegoś "zlotu amigowego" małego godzinnego - dwugodzinnego kursu z "robienia grafiki do gier na Amidze"? - np. jak przy małej ilości kolorów należy tworzyć sprite, np. przy dualplayfield jak zrobić 2 bitmapy po 8 kolorów aby wyglądały "dobrze" - takie ogólne zasady i podstawy dla zainteresowanych. Zaczynam się bawić w BlitzBasic 2.1 i powoli ogarniać tryby i zależności z kolorami ale wciąga to więc jest szansa na postępy i zrobienie czegoś samemu.
[#1857] Re: rysowanie neonów

@Adinfo, post #1856

Jest jakaś szansa na zorganizowanie nawet podczas jakiegoś "zlotu amigowego" małego godzinnego - dwugodzinnego kursu z "robienia grafiki do gier na Amidze"?

Tu mnie zastrzeliłeś. Przystojny nie jestem, nie mam radiowego głosu.
jak przy małej ilości kolorów należy tworzyć sprite, np. przy dualplayfield jak zrobić 2 bitmapy po 8 kolorów aby wyglądały "dobrze"

Boję się trochę żeby nie wyjść na jakiegoś pseudo "kołcza" od pikseli. Robię sporo, ale gdzieś w głębi mam obawę, że osoby zajmujące się profesjonalnie pikselartem, w najlepszym przypadku patrzą z politowaniem na moje wypociny
Może lepiej "Radość z tworzenia pikseli. Grafika retro i nowoczesna", mógłbym wyjaśnić na własnych przykładach jak robić małe sprajty jak dobierać kolory i narzędzia? Czego unikać. Jak nie pracować. itp.

Ostatnia aktualizacja: 15.11.2018 08:52:16 przez Koyot1222
[#1858] Re: rysowanie neonów

@Koyot1222, post #1854

Tam to masz grafikę na kaflach, więc to prawie tryb tekstowy. Zauważ że tam tego typu wzorki stosuje się w tle i rejon gdzie to jest widoczne stanowi około 25% ekranu. U Ciebie druga wersja jest mocnym wyolbrzymieniem tej techniki. Nie wiem czy to dobrze, dla mnie nieczytelne, ale to tylko i wyłącznie moje zdanie. Impresjonistów też nie lubię, więc to może to. ;)

Tu mnie zastrzeliłeś. Przystojny nie jestem, nie mam radiowego głosu.

Mało u nas osób spełniających te kryteria ;)

Ja też miałem nie prowadzić wykładu na RK, bo czułem się nieprzygotowany. Wyszło średnio moim zdaniem, ale ze dwie osoby były nawet zainteresowane, więc jakiś pożytek z tego był. Trzeba pamiętać że są stany pośrednie między totalną porażką a ewenementem, ważne żeby wyszło co najmniej średnio dobrze. ;)

Ostatnia aktualizacja: 15.11.2018 09:02:33 przez teh_KaiN
[#1859] Re: rysowanie neonów

@teh_KaiN, post #1853

Nie wiem czy nie dostanę po głowie ale jakoś mi to się kojarzy z grafikami C64 czy innego ośmiobitowca w trybie tekstowym, chyba przez te powtarzające się kwadraty. ;)


Dokładnie miałem takie samo skojarzenie z pierwszym rysunkiem-> najbliżej mi do C64 ok, racja

To jest ciekawe, szczególnie w pierwszym obrazu to fajnie wyszło, myślę, że można z tego wypracować bardzo ciekawy styl OK
[#1860] Re: Pixele, piksele

@teh_KaiN, post #1858

U Ciebie druga wersja jest mocnym wyolbrzymieniem tej techniki.

Mam tego świadomość. Zastosowałem już tę technikę wcześniej na mniejszych procentowo obszarach pracy. Potrafię to dozować. Bardzo zainspirował mnie ten efekt.

W przypadku nowych prac to szukanie. Drugi przykład to głównie niekwadratowe piksele w pikselach. Zobaczymy co z tego wyjdzie

Ostatnia aktualizacja: 15.11.2018 09:34:39 przez Koyot1222
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem