@vojo, post #1844
skąd ten błękit?
@Koyot1222, post #1839
@Koyot1222, post #1851
@Koyot1222, post #1855
@Adinfo, post #1856
Jest jakaś szansa na zorganizowanie nawet podczas jakiegoś "zlotu amigowego" małego godzinnego - dwugodzinnego kursu z "robienia grafiki do gier na Amidze"?
jak przy małej ilości kolorów należy tworzyć sprite, np. przy dualplayfield jak zrobić 2 bitmapy po 8 kolorów aby wyglądały "dobrze"
@Koyot1222, post #1854
Tu mnie zastrzeliłeś. Przystojny nie jestem, nie mam radiowego głosu.
@teh_KaiN, post #1853
Nie wiem czy nie dostanę po głowie ale jakoś mi to się kojarzy z grafikami C64 czy innego ośmiobitowca w trybie tekstowym, chyba przez te powtarzające się kwadraty. ;)
@teh_KaiN, post #1858
U Ciebie druga wersja jest mocnym wyolbrzymieniem tej techniki.