[#391] Re: Bridge Strike - informacje

@swinkamor12, post #390

Kolejny komentarz na świńskim poziomie.
[wyróżniony] [#392] Re: Bridge Strike - informacje

@swinkamor12, post #390

A ładnie ostrzegaliśmy, że za dalszy trolling będzie kara.
Kolega swinkamor12 otrzymuje kolejny urlop od komentowania - tym razem na rok.

Pozostałych uczestników uprasza się o trzymanie poziomu dyskusji, bo komuś może stać się krzywda.
[#393] Re: Bridge Strike - informacje

@recedent, post #392

Brawo! OK
[#394] Re: Bridge Strike - informacje

@recedent, post #392

Nareszcie w końcu ulga.
Brawo Ty OK
[#395] Re: Bridge Strike - informacje

@Axi0maT, post #388

ja jeszcze testuje co sie da, gra odpala na golej a1200 ale bez fastu chodzi za wolno i nie wiem czy cos z tym sie uda zrobic. aktualne maksymalne wymagania gry (do 100% predkosci) to dowolny procesor dorownujacy nie podkreconej 020 i 1+1 mb ramu.
minimalne wymagania to dowolna amiga z 2mb pamieci (w tym 1mb chip). nie chce za bardzo przedluzac ze swojej strony. Koyot jeszcze dlubie na pewno instrukcje i ikonke ;)
[#396] Re: Bridge Strike - informacje

@swinkamor12, post #390

pamietam dziesiatki gier z czasow a500, ktore niestety byly gorsze, ale wszystkie z checia sprawdzalem - nie mowie o piratach tylko dystkietkach z PD. mnie interesowal moj koputer w przeciwienstwie do Ciebie i pewnie dlatego to ja cos jestem w stanie wyprodukowac sensowniejszego niz denne posty na forum. przeciez grafika Koyota jest swietna, nawet jakby miala byc dwu kolorowa... to nie tylko moje zdanie :)
[#397] Re: Bridge Strike - informacje

@swinkamor12, post #390

Niektórzy twierdzą, że na Franko i Domana nie mogą patrzeć i to crap. Dla mnie nie dość, że to bardzo grywalna i miodna gierka, to poza tłem(ale całkiem humorystycznym miejscami) robionym w deluxe paint, tytuł bardzo dobrze zrobiony. Jak by co, to ja się nie czepiam tego tłaOK, bo mi to nie przeszkadza. Grafika z TF i BS uważam, że jest zrobiona na całkiem dobrym poziomie.
[#398] Re: Bridge Strike - informacje

@juen, post #395

Czyli na 000 poleci?
[#399] Re: Bridge Strike - informacje

@AD99, post #397

Obie grupy mowia prawde Franko i Doman to bardzo dobre, grywalne krapy szeroki uśmiech
[#400] Re: Bridge Strike - informacje

@juen, post #396

pamietam dziesiatki gier z czasow a500, ktore niestety byly gorsze,

Oj tam, polemizujesz z trolem, który ma tylko polewkę z tego co pisze a dodatkowo chełpi się tym, że ktoś mu na jego posty odpowiada.
Obśmiałem się jak napisał że nigdy w crapy nie grywał bo ich nie odpalał, nie czytał o nich i nie patrzył... Ciekawe na jakiej podstawie rozkminił, że gra w tylko dobre gry skoro nie miał ich z czym porównać
1. Ten "felek" absolutnie nie czyta tego co mu ludzie piszą
2. Jego wypowiedzi podparte są tylko i wyłącznie własnymi "widzi mi się". Żadnych detali, żadnych przykładów.
3. Zawsze odpowiadał w liczbie mnogiej, jak by tam przy klawiaturze siedziało ich kilku. Może w jego głowie siedzi kliku "felków", na raz... A to może być jakaś mroczna historia i lepiej tego nie tykać.
pewnie dlatego to ja coś jestem w stanie wyprodukować sensowniejszego niż denne posty na forum

Ten trol zupełnie tego nie doceni. Nic nigdy nie stworzył i nie stworzy. Tym bardziej rzeczy użytecznej. Zazdrość, głupia zazdrość. Kieruje nim myśl: "Nic nie umiem, to pójdę i poszukam czegoś dla ludzi wartościowego i to zniszczę". Mały człowieczek, obszczekujący stopy jak pekińczyk.
przeciez grafika Koyota jest swietna, nawet jakby miala byc dwu kolorowa
OK
[#401] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #400

A ja wam przepowiadam, ze swikinczyk wroci na fastniku. Na bank ok, racja
[#402] Re: Bridge Strike - informacje

@AD99, post #397

Niektórzy twierdzą, że na Franko i Domana nie mogą patrzeć i to crap. Dla mnie nie dość, że to bardzo grywalna i miodna gierka

Bez sensu rozkminiać coś takiego. Każdy ma swój gust. Każdy będzie lubił coś innego. Nawet graficzne crapy z lat "świetności" amigi są dla mnie bardziej grywalne niż wiele "topowych" gier z którymi nawet się nie zetknąłem. Przykład z brzegu np 2 gierki do których bardzo lubię wracać to:


Dla jednego crapy, nie warte odpalenia, dla drugiego perełki. Wszystko rzecz gustu.

Grafika z TF i BS uważam, że jest zrobiona na całkiem dobrym poziomie.

Dzięki! OK
[#403] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #402

Scorched Tanks uwielbiałem, bo był amigowym odpowiednikiem Scorched Earth, w które się zagrywałem na PC na kółku komputerowym w MDK w moim rodzinnym mieście OK
[#404] Re: Bridge Strike - informacje

@selur, post #401

A ja wam przepowiadam, ze swikinczyk wroci na fastniku.

W moim przypadku, przycisk "ignoruj" zadziałał wyśmienicie. Zadziała pewnie ponownie :D
[#405] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #402

Nie ma za co. Jak by nie było gut, to bym nie chwaliłOK.
Scorched Tanks też bardzo lubię i często do niej wracam. Dla mnie liczy się grywalność-to jest numero uno, grafika schodzi na dalszy plan. Nie muszę chyba nawet dawać przykładów ile jest shitu w obecnych czasach na PC -wszystko postawione na najlepszą grafikę, a to niestety nie wszystko. Trochę się obawiałem, zanim zagrałem TF, czy gra będzie spełniać moje oczekiwania. Zwłaszcza, że zagrywałem się dzieciństwie w Tanki na Pegasusie i mimo chodem, zawsze są jakieś w głowie porównania do pierwowzoru. TF obronił się w zupełności, moim zdaniem na 100%(pomimo ładnej grafiki)ok, racjaok, racja. Jestem pewien, że na BS również się nie zawiodęOK.
A tak po cichu, to liczę na poprawkę TF, żeby śmigała na 000.
[#406] Re: Bridge Strike - informacje

@AD99, post #405

Jestem pewien, że na BS również się nie zawiodę

Ostatnio czytałem rozmowę z wicemistrzynią w kolarstwie z naszego regionu. Znalazłem tam odniesienie do mojej, hmm, naszej R3D rzeczywistości.
Chodzi o doping wiernych kibiców. Mówiła o tym jak bardzo jest to dla niej ważne. Kiedy w różnych miejscach gdzie startuje jest ktoś kto ją dopinguje. Że bardzo ją to mobilizuje kiedy ktoś liczy na jej wygraną. To mocno dodawało jej otuchy, zmuszało do silniejszego wysiłku.
U nas na poletku naszego ami hobby, zazwyczaj osoby serdeczne i jak najbardziej za naszymi projektami jakby bały się śmieszności, może trochę obciachu w dopingowaniu i wspieraniu twórców. Na porządku dziennym najbardziej jak by bez obciachowe jest wytykanie błędów.
Ostatecznie skutkuje to potem tym że nawet jak się projekt rozejdzie po ludziach, to ci zadowoleni nie piszą nic bo są zadowoleni. Twórca zostaje ze skończonym projektem. Zapis późniejszych konwersacji to głównie znalezione błędy w grze i kilku malkontentów, którym projekt się nie spodobał i chcieli stanowczo o tym zaprotestować.
Proszę nie bójcie się Nas wspierać dobrym słowem, jakimś może na pierwszy rzut oka obciachowym gestem. Wszystko się liczy jako pełnoprawny zdrowy doping. Mamy wtedy jakiś pozytywny kontakt. Wiemy że jest dla kogo wytężać pikselkowe muskuły. Dodatkowo wszystkie te bardziej negatywne odzewy wymieszają się z bardziej pozytywna narracją.
Wyszedł z tego jakiś pozytywny manifest Ale może posłuży nie tylko mi, R3D ale innym twórcom (naszym kolegom) tym bardziej.

Ostatnia aktualizacja: 30.11.2018 17:52:03 przez Koyot1222
[#407] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #406

No ja ze swojej strony mogę powiedzieć, że moi absolutni faworyci teraz to Pong4K, Bridge Strike, Blask oraz trochę Aminer ( w Aminerze w sumie wkurza mnie ta nagle znikająca ziemia ).

W Bridge Strike nie grałem, ale wydaje mi się, że może być najbardziej grywalna. Zawsze podobał mi się River Raid, a tutaj będzie dużo lepsza grafika, więc co może pójść nie tak?
[#408] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #406

Super manifest. Wspieram was dobrym słowem: Kibicuje, zazdraszczam że kończycie już drugą produkcje (ja jeszcze jednej nie daje rady :( - ale zaczynam się ogarniać ) i oczywiście kupie boxa. I oczywiście dopinguje juena by optymalizował bardziej kod i na zakończenie sławny tekst z Kajka i Kokosza. Niech co juen i Koyot1222 ? NIECH ŻYJĄ!
[#409] Re: Bridge Strike - informacje

@asman, post #408

Oj, w Scotched Tanks to się setki godzin przegrało. Super gra.

Bridge Strike poleci na gołej Cd32? Bom napalony.
[#410] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #406

Koyocie i Juenie, jesteście w nielicznej grupie amigowych grup deweloperskich, które można policzyć na palcach jednej ręki drwala. Wasza wytrwałość jest bardzo zachęcająca. Dążycie do celu sukcesywnie nawet jeśli komuś mogło się wydawać, że projekt po drodze zasnął a Wy daliście sobie z tym wszystkim spokój. Żaden twórca nie chciałby słyszeć negatywnego komentarza o swoim produkcie - to normalne. Oczywiście nie wszystkie wypowiedzi muszą sławić grę, ale przynajmniej powinny być konstruktywne i przemyślane. Człowiek na co dzień potrzebuje zachęty a co dopiero w zmaganiach na tak trudnym polu, jakim jest małe i wybredne społeczeństwo Amigowców. Twój manifest jest zatem jak najbardziej słuszny. Potrzebujecie budujących komentarzy zarówno Wy jak i inni twórcy. Ode mnie je zawsze dostaniecie OK
[#411] Re: Bridge Strike - informacje

@Umpal, post #410

Tanks Furry super gierka , Bridge Strike też kupie w ciemno:)
[#412] Re: Bridge Strike - informacje

@zorkadar, post #411

No i obie poszly w moim Game Dev compo na RK/LE :)
[#413] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #406

Hejka.

No a więc nie wiem jak przespałem wersję demo Bridge Strike, przed chwilą odpaliłem z pouet, i mam dwie kwestie, które może sąjuż poprawione w pełnej wersji.

1. Pociski po wystrzeleniu nadal przesuwają się na boki razem z samolotem, mailman już kiedyś o tym wspomniał, może w River Raid też tak było, ale w River Raid pociski ze 4x szybciej leciały, więc nie szło tego tak odczuć.

2. System kolizji - na wodzie są wysepki, samolot eksploduje tak jakby nie w momencie ich dotknięcia, ale wtedy gdy najedzie na granicę "tilesa" gdzie ta wysepka jest.


No i oczywiście gratuluję dokończenia projektu/gry, zaczynałem na Amidze ze 3 lub 4 gry z kimś (AMOS) i zawsze poległem. Ale do 5iu razy sztuka ;)
[#414] Re: Bridge Strike - informacje

@morph123, post #413

Hej dzięki za wiadomość

AD 1. Tak właśnie ma być. W River ride jest identycznie i pocisk leci podobnie dzięki temu można stosować różne taktyki i gra jest ciekawsza :)
[#415] Re: Bridge Strike - informacje

@juen, post #414

W River ride jest identycznie


Tak jak pisałem nie jest identycznie, ponieważ pociski w River Raid lecą szybciej.
Grałem na Atari XL w tą grę przez kilka lat i czasami do niej wracam, więc znam temat.

Chyba że mówisz o River Raid na inną platformę niż XL/XE?
[#416] Re: Bridge Strike - informacje

@AmmigaCDTV, post #407

Jak by jeszcze ktoś klona Moon patrol splodzil byłoby super.
[#417] Re: Bridge Strike - informacje

@morph123, post #415

gram w river ride'a od dziecka, dochodze naprawde bardzo daleko. zawsze wykorzystuje podczas grania fakt, ze pociskiem sie steruje. dwa razy pod rzad wygralem konkurs river ride'a na retrokompie :D raz na c64, a raz na atari 2600. naprawde ciezko mnie w nia pobic i dlatego, ze tak ja lubie stad tez fakt zrobienia bridge strike'a :)
[#418] Re: Bridge Strike - informacje

@juen, post #417

I dlatego Bridge Strike już na podstawie dema jest taki świetny. OK Czekam z niecierpliwością na pełną wersję.
[#419] Re: Bridge Strike - informacje

@yarosf, post #416

Jest Overlander (napisany przez grupę Scorpius)

[#420] Re: Bridge Strike - informacje

@Solo Kazuki, post #419

Dzięki to byl klimat arcade lat 80tych
całe kieszonkowe w salonie zostawiłem na flipery, Moon patrol, galaga, RType cool
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem