[#331] Re: Bridge Strike - informacje

@Gżegżółka, post #330

BoxOK
[#332] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #324

Biorę wersję BOX jeśli ruszy natywnie pod MorphOSem.
[#333] Re: Bridge Strike - informacje

@recedent, post #332

Biorę wersję BOX jeśli ruszy natywnie pod MorphOSem.


To ci dowcipniś. Pamiętaj, że Juen jest tylko jeden, ma na głowie pracę, rodzinę itp. i bardzo ograniczony czas na napisanie gry.

I teraz może ten czas przeznaczyć na skupienie się na grze i dopracowaniu gameplay. Może też ten sam czas przeznaczyć na rozdrobnienie się, doktoryzowanie z różnych konfiguracji i systemów, pisania jakichś abstrakcji okienkowych itp. (casus Hextreme). Na gameplay zostanie mu jakieś 10% czasu.

Teraz wybieraj co wolisz - pchełkę sapera chodzącą w okienku na workbenchu, czy miodną, płynną grę pod amigowy chipset. Czas nie jest z gumy.

Koszty? Jeszcze nie dyskutowaliśmy. Cena na pewno będzie wyższa niż przy Tanks Furry. Jaka dokładnie, jeszcze w tej chwili trudno powiedzieć.


Tanks Furry była zdecydowanie za tania. To co dostarczyliście było najwyższej jakości i nie ma się co krygować, jakość musi kosztować. Jako jedni z nielicznych robicie coś tak dopracowanego.
[#334] Re: Bridge Strike - informacje

@recedent, post #332

Bridge Strike wersja natywna na MOSa, wersja box:

1. recedent
2. morph123
[#335] Re: Bridge Strike - informacje

@jubi, post #333

Tanks Furry była zdecydowanie za tania. To co dostarczyliście było najwyższej jakości i nie ma się co krygować, jakość musi kosztować. Jako jedni z nielicznych robicie coś tak dopracowanego.

Słusznie prawi. Chłopaki, nie róbcie siary i nie deptajcie swojego ogromu pracy. Ile to już robicie? Będzie koło dwóch lat, albo i więcej, o ile mnie pamięć nie myli. Obecnego Amigowca stać na kupno gry w cenie na Amigę. Wychodzi ich tak mało, że wsparcie dla ludzi, którzy tworzą na ten komputer coś więcej niż gra na przysłowiowe 5 minut nie powinno być żadnym problemem. Problem, o ile istnieje w przypadku niektórych, siedzi w głowie sprzed dekad, gdzie za grę płaciło się 10 tysięcy zł od skopiowanej dyskietki, czyli 1 zł po denominacji. Tamte czasy odeszły, a jeśli komuś się wydaje, że tak będzie dalej, to pora to zmienić. Wiele wypowiedzi w tym i innych wątkach potwierdzają, że oprócz wydawania na nowe akceleratory jest też kasa na nowe gry. Bierzcie, cieszcie się i bądźcie zmotywowani do dalszej, jeszcze efektywniejszej pracy OK
[#336] Re: Bridge Strike - informacje

@morph123, post #334

Box na cd32 albo case. Plus dwie fajne kobitki na dwie godziny. Daje pincet!
[#337] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: Bridge Strike - informacje
[#338] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: Bridge Strike - informacje
[#339] Re: Bridge Strike - informacje

@morph123, post #334

Na spokojnie Nie róbcie listy.
Odpalimy projekt, będzie można się zapisywać.
Tylko pamiętajcie, że młode małżeństwa maja pierwszeństwo i kobiety, tzn amifanki w ciąży ;)
[#340] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #339

A jak zaciążę żonę to się liczy?
[#341] Re: Bridge Strike - informacje

@recedent, post #340

Jak się zgodzi? To ok, chyba, że macie jeszcze talony na "malucha" Albo bony do Pewexu. Coś wymyślimy
[#342] Re: Bridge Strike - informacje

@recedent, post #332

gwarancja rozruchowa 1 sek :)
[#343] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #323

Zamawiam 2szt w wersji BOX. Pozdro.
[#344] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #341

Panowie - rozumiem, że gra będzie, lub już jest na 2 graczy? Czy można by było dodać drugiego gracza na łodzi? W końcu takie chyba były pierwotne założenia River Ride - byłby to taki hołd dla niezrealizowanego projektu pierwowzoru. Można by również dać do wyboru dla trybu single - łódź lub samolot.
[#345] Re: Bridge Strike - informacje

@AD99, post #344

Czy można by było dodać drugiego gracza na łodzi?

Może przy Bridge strike 2
[wyróżniony] [#346] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #345

udalo mi sie wyeliminowac dwa glowne bledy, jeden to byl czasami problem z plynnoscia, ktory pewnie i tak ja tylko bym zauwazyl, drugi to troche bardziej systemowy w konkretnych warunkach :)

na liscie zostalo mi zmuszenie gry do dzialania na golej 1200 (czyli z 2mb) i odpalenie gry na 000 z odpowiednia iloscia ramu (problem predkosci pomijam - ma dzialac). w innym watku Don Adan cos napisal, ze da sie jakos ustawic winuae, zeby faktycznie udawal 000 czy ktos takie ustawienia zna? glownie chodzi o nieparzyste adresy. jak wiecie winuae jest dosc poblazliwe i cos co dziala tam niekoniecznie zadziala na takiej samej konfiguracji. moja a500 i a600 jest aktualnie w rozsypce i przenoszenie dziesiatek wersji na te kompy by byly trudne, wolalbym to stestowac na winuae :)
[#347] Re: Bridge Strike - informacje

@juen, post #346

CPU -> 68000 a poniżej w pstryczkach "More Compatible" - to załatwi adresy.

Chipset -> Full cycle exact - na tym wyłapiesz większość problemów z synchronizacją chipów, jeśli ich używasz.
[#348] Re: Bridge Strike - informacje

@juen, post #346

na liscie zostalo mi zmuszenie gry do dzialania na golej 1200 (czyli z 2mb)

Moj mokry sen... OK
[#349] Re: Bridge Strike - informacje

@juen, post #346

zmuszenie gry do dzialania na golej 1200 (czyli z 2mb)

Może nie warto marnować czasu i po prostu wymagać posiadania pamięci Fast.
Nasza ankieta wyraźnie wskazuje kierunek w którym powinni podążać twórcy współczesnych gier na Amigę.
Szybki 000 lub stockowy 020 + Fast RAM

Lepiej poświęcić ten czas na wyszukiwanie i usuwanie bugów (super, że poświęcasz czas na poprawki TF)
[#350] Re: Bridge Strike - informacje

@movin, post #349

No właśnie. Ankieta niby wskazuje, a rzeczywistość (a raczej userzy) skrzeczy nadal.
[#351] Re: Bridge Strike - informacje

@recedent, post #350

Wystarczy, że tylko jeden zacznie skrzeczeć i podnosić larmo żeby się miało wrażenie jakoby to byli "wszyscy". Takich przypadków w różnych tematach na forum było kilka, a i nawet teraz mają miejsce. Jeden troll skutecznie dominuje cały wątek i ktoś gotów jest pomyśleć, że takie są fakty, podczas gdy to tylko "fakty". Z reguły łatwo idzie zauważyć trolla, ale w niektórych przypadkach trudniej, zwłaszcza gdy np. dwóch zasypuje wątek "argumentami" a dwudziestu milczy, bo nie mają ochoty na dochodzenie się z nimi. Ankieta ma się bliżej rzeczywistości.
[#352] Re: Bridge Strike - informacje

@teh_KaiN, post #347

Wyłapiesz na zasadzie gra Ci się zwiesi i co wtedy zrobisz ? :)
[#353] Re: Bridge Strike - informacje

@asman, post #352

Ofkoz - nieśmiertelna metoda na debugowanie ;)

Ostatnia aktualizacja: 20.11.2018 13:35:28 przez teh_KaiN
[#354] Re: Bridge Strike - informacje

@teh_KaiN, post #347

Dzieki. a checkbox przy 24-bit addressing?

--

kick 2.04 wzialem, ustawilem 000, more compatible, ram zostawilem bez zmian poki co (2 chip + fast) i 24 addressing mode - obojetne czy wlaczone czy nie to calutka gra dziala (tutaj naprawde sie pilnowalem z tymi adresami). kurde gra dziala wolno, ale plynnie (przez co latwo ja bedzie w ten sposob przejsc ;))
jakis hardcorowiec wiec jesli styknie mu ramu to bedzie mogl grac na nie kreconej 000 :)

Ostatnia aktualizacja: 20.11.2018 19:41:58 przez juen
[wyróżniony] [#355] Re: Bridge Strike - informacje

@juen, post #354

kolejne poprawki i gra sie uruchamia na golej a1200, ale bez intra i outra. juz zaczalem przerabiac kod animacji (inne podejscie z dekompresja), jesli uda mi sie to tak zrobic jak zaplanowalem to wymagania pamieciowe sie zmniejsza i na pewno gra pojdzie na 2ch megach pamieci, jeszcze pytanie ile z tych 2mb bedzie wymagane jako chip, idealnie jak sie uda zejsc do 1mb chip i 1 dowolnej
[#356] Re: Bridge Strike - informacje

@juen, post #355

WOW!OK
[#357] Re: Bridge Strike - informacje

@juen, post #355

OK jestem z promila purystów zboczeńców co lubią giery na stockowych sprzętach, więc wiedz że jest ktoś kto naprawdę docenia to co robisz
[#358] Re: Bridge Strike - informacje

@mastaszek, post #357

a dwudziestu milczy

no właśnie, milczeć nie będę!

Do piekła z tymi wszystkimi purystami, stockowymi zboczeńcami

Nie po to ja te dziengi na turbo wyłożył, żeby jeden (koyot) musiał rysować w okrojonej palecie albo drugi (juen) musiał walczyć o kilobajty RAMu.

Tylko mi tu nie fikać bo ankieta MÓWI, że jest nas więcej

Tak gdzieś 5 do 1

Ostatnia aktualizacja: 21.11.2018 14:25:53 przez movin
[#359] Re: Bridge Strike - informacje

@movin, post #358

No dobra, żądam optymalizacji pod Amigę 6000 procek 68090 pod 2giga ram na turbinie. Dźwięk dolbi seraund 5.7. Kontroler ps4 + kinekt
[#360] Re: Bridge Strike - informacje

@juen, post #355

Świetna wiadomość, im mniejsze wymagania przy zachowaniu planowanej funkcjonalności, tym szersza paleta prawdziwych maszyn, na których pójdzie u użyszkodników

Ostatnia aktualizacja: 21.11.2018 15:13:14 przez Jacques
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem