[#601] Re: Bridge Strike - informacje

@Hexmage960, post #599

No to i ja czekam na paczkę Paczkę + szeroki uśmiech
[#602] Re: Bridge Strike - informacje

@nostrum666, post #600

Tak, płyta jest bootowalna, przy czym gra bez pamięci Fast może działać trochę za wolno.

@lrdmaras: Dzięki! OK

Ostatnia aktualizacja: 27.03.2019 20:53:32 przez A2
[#603] Re: Bridge Strike - informacje

@nostrum666, post #600

Gra nie była pisana z myślą o Cd32, ale kompakt powinien się zabootować
[#604] Re: Bridge Strike - informacje

@A2, post #602

No i świetnie. Spokojna sprawa, moja CD32 zaopatrzona jest w Wichra więc będzie chyba hulać. Czekam na wypłatę i zamawiam pudło. Chyba ilość nie jest ograniczona? Zalapie się jeszcze w przyszłym tygodniu?

Ostatnia aktualizacja: 27.03.2019 20:54:12 przez nostrum666
[#605] Re: Bridge Strike - informacje

@nostrum666, post #604

zapiekanka tak :)
[#606] Re: Bridge Strike - informacje

@WojT_GL, post #605

Też to zauważyłem ale w porę poprawiłem. Myślałem że nikt nie wyłapie.
[#607] Re: Bridge Strike - informacje

@nostrum666, post #604

Jasne, gry na pewno nie zabraknie Dodam, że większość aktualnych paczek będzie wysłana do poniedziałku, a później wysyłka gier powinna być już praktycznie z dnia na dzień.


Ostatnia aktualizacja: 27.03.2019 21:01:05 przez A2
[#608] Re: Bridge Strike - informacje

@zzielinski, post #596

Dzięki!
Fajny gameplay! OK
Z mojej strony robota wizualnie się trzyma, natomiast Juen zrobił naprawdę wciągającą grę i bardzo przyjemnie się gra. Dodać do tego trzeba jeszcze ładną muzykę JMD i sympatyczne odgłosy Doomera.
Gra ma dosyć wyśrubowany poziom trudności, faktycznie, często nie wybacza szeroki uśmiech
Fajnie to wyszło

Tak a propos - czy w planach kształtuje się coś nowego, jakiś pomysł?

Jak pisał Juen już wcześniej, mamy pomysł do powrotu do jednego tematu. Mamy doświadczenie z 2 gier, za nami 4 lata współpracy, patrze na to optymistycznie
[#609] Re: Bridge Strike - informacje

@A2, post #602

Łoo. Panowie, czyli na mojej gołej Amidze CD32 będą jakieś zwolniena? ło, kurka, to się wkurzyłem. To co mam do niej dokupić, żeby to latało piknie?
[#610] Re: Bridge Strike - informacje

@RetroBorsuk, post #609

ubrac Panienke w dowolna ilosc fasta :)

ps: gra bez fastu tam bedzie chodzila zapewne w trybie "easy" ;P fajnie jakby na Amigowisku ktos mial cd32 bo jestem ciekawe jak to bedzie na niej wygladalo

Ostatnia aktualizacja: 28.03.2019 08:27:32 przez juen
[#611] Re: Bridge Strike - informacje

@RetroBorsuk, post #609

W momentach wielkiej kurzawy może być lekko wolniej.

Ostatnia aktualizacja: 28.03.2019 09:57:05 przez Koyot1222
[#612] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #611

na mojej golej a1200 to raczej slabo wygladalo, ale dzialalo... fastu wystarczy minimalna ilosc
[#613] Re: Bridge Strike - informacje

@juen, post #612

Czyli zrobiliście grę, na konfigurację która z miażdżącą przewagą wygrała w sondzie!
Idziecie z duchem czasu ! ok, racja
Szkoda, że wyniki zostały już zdjęte. Może warto je zostawić na stałe?
[#614] Re: Bridge Strike - informacje

@juen, post #612

Grałem na gołej CD32 i jest całkiem płynnie, czasem, jak pisze Koyot, w czasie większej zawieruchy jest lekkie spowolnienie, ale moim zdaniem całkiem grywalnie.

Postaram się wziąć CD32 z BS na Amigowisko ok, racja
[#615] Re: Bridge Strike - informacje

@BULI, post #614

Zawsze można dodać do instrukcji, że wersja dla "gołej" A1200/CD32 ma wbudowany specjalny ficzer, że podczas zmasowanego ataku nieprzyjaciela pilot zażywa specjalną tabletkę, która spowalnia percepcję upływu czasu, dzięki czemu może cało wyjść z opresji
[#616] Re: Bridge Strike - informacje

@recedent, post #615

To się nazywa BulletTime :)
[#617] Re: Bridge Strike - informacje

@WojT_GL, post #616

To panowie napiszcie mi tak po chłopsku, które rozszerzenie dokupić do CD32 aby chodziły mi:

BRIDGE STRIKE bez żadnych zwolnień
a może nawet T-ZERO? Hmm da radę?

Pozdro.
[#618] Re: Bridge Strike - informacje

@RetroBorsuk, post #617

Wicher
Plus to: yyy

Ostatnia aktualizacja: 28.03.2019 21:24:21 przez flops
[#619] Re: Bridge Strike - informacje

@flops, post #618

O curwa to trochę wyjdzie, prawie 7 setek... .

A znalazłby się chętny do montażu tego czegoś? Odpłatnie?

Najpierw jednak muszę to przetrawić i zobaczyć jak Bridge Strike chodzi bez tego.

Czy T-ZERO wtedy na pewno będzie działać na tak rozbudowanej CD32?

Jakie jeszcze tytuły mógłbym odpalić z gier - aktualnie mi niedostępnych. (Teraz goła CD32).

Badam teren czy warto.
[#620] Re: Bridge Strike - informacje

@RetroBorsuk, post #619

T-Zer0 wymaga 68030 oraz HDD.
[#621] Re: Bridge Strike - informacje

@RetroBorsuk, post #619

To juz se lepiej kup ta moja A1200 :)
[#622] Re: Bridge Strike - informacje

@BULI, post #614

Naprawdę gra wymaga czegoś więcej niż A500? Chłopaki, w czym to pisaliście?
[#623] Re: Bridge Strike - informacje

@Kefir_Union, post #622

Uoooo, zaczyna się... .

EDIT: Może wyjdę na dupka, ale chłopaki mają za sobą dwa solidne SKOŃCZONE tytuły. Jeden koder z rodziną (małe dzieciaki "w tle"). W efekcie dostaliśmy grę, która jakościowo "zabija" znaczącą większość zachodniego developmentu (albo "developmentu") i do tego odpali się na naprawdę dużej ilości sprzętów.
Ja naprawdę nie widzę powodu aby oburzać się na docelową konfigurację. To są sprzęty które można najtaniej zupgrejdować.
Zastanawiam się, gdzie była chęć pomocy w trakcie powstawania silnika i jego optymalizacji skoro takie pytania zostają w tej chwili zadane... .

Ostatnia aktualizacja: 29.03.2019 08:37:03 przez Lokaty
[#624] Re: Bridge Strike - informacje

@Kefir_Union, post #622

Pisał tylko jeden :)
Czemu tak późno pytasz czy możesz pomóc?

Ostatnia aktualizacja: 29.03.2019 08:29:30 przez Koyot1222
[#625] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #624

Na forum jestem od niedawna, nie widziałem wcześniej gry.
Nie chcę krytykować, jestem koderem więc widząc grę zastanawiam się jak ja bym to zrobił. Ja tu widzę pionowy scroll + kilka sprajtów. Ekran gry w 16 kolorach, większość sprajtów nie nachodzi na siebie więc można użyć jednego ustawianego copperlistą po całym ekranie dla statków, drugiego na helikoptery i dodatkowe dwa (ze względu na szerokość) na chmurki itp i kolejne dwa na wybuch mostu. Samolot może latać tylko nad rzeką i plażą więc przy odpowiedniej organizacji palety może dobrze sprawdziłby się dual playfield, wtedy można dodać efekty przelatywania pod czymś np. tunelem. Samolot i pocisk lecą w jednej linii więc tylko jeden długi sprite wystarczy. Animacja fal rotacją kolorów w palecie więc za darmo. Kafelki ponad widocznym ekranem do scrolla terenu rysowane po jednym albo po pół na scroll jednej linii ekranu. Scroll ekranu oczywiście sprzętowy, ustawianiem adresu bitplanów na copperliście.
Tak bym kombinował.

Ostatnia aktualizacja: 29.03.2019 09:15:21 przez Kefir_Union

Ostatnia aktualizacja: 29.03.2019 09:16:35 przez Kefir_Union
[#626] Re: Bridge Strike - informacje

@Kefir_Union, post #625

Na rynku jest coraz więcej dopałek, ludzie tworzą komitety kolejkowe po turbosy, a scena wciąż ma syndrom gołej A500... <facepalm>
[#627] Re: Bridge Strike - informacje

@Kefir_Union, post #625

i uzyskal bys zupelnie inna gre na zupelnie innym silniku :)
tutaj nie ma rotacji palety, wszystkie tilesy sa pieknie zanimowane przez Koyota zatem mamy pelne odswiezenie ekranu w 50fps

ps: docelowo chce by nastepna nasza gra dzialala na a500, ale coraz bardziej zastanawiam sie nad sensem tego :)

Ostatnia aktualizacja: 29.03.2019 09:31:50 przez juen
[#628] Re: Bridge Strike - informacje

@Kefir_Union, post #625

I wtedy ta gra powstawałaby nie 2,5 roku, tylko 4. ;) Nie żebyś nie miał tu racji we wszystkim co napisałeś, ale debugowanie kodu pod chipset zajmuje sporo czasu - im więcej chcesz wycisnąć tym bardziej musisz się postarać by nic się ze sobą nie gryzło.

@Juen, z tego co pamiętam TF robi większość przy użyciu CPU. Tu też tak jest?

Ostatnia aktualizacja: 29.03.2019 09:33:16 przez teh_KaiN
[#629] Re: Bridge Strike - informacje

@teh_KaiN, post #628

tak dokladnie jest tak jak mowisz. musialbym poswiecic z 2-3x wiecej czasu i dlubac w nieskonczonosc... wole cos predzej skonczyc i meic jakis efekt z mojej pracy, na ktora kosztem rodziny poswiecam aktualnie czas. no ale takie hobby.
postaram sie nastepna gre zrobic pod a500 z fastem, zobaczymy na poczatku czy to sie kalkuluje :) ale te glosy, o tanich turbo do a500 sa dosc sensowne..
[#630] Re: Bridge Strike - informacje

@juen, post #629

Mój egzemplarz Bridge Strike właśnie dotarł! OK

Moim skromnym zdaniem kodujcie tak, żeby było Wam wygodnie. I właśnie żeby powstawało szybko.

Ja sam z prywatnych względów miałem problem z kodowaniem, ale nie dlatego, że chciałem optymalizować.

Odnotowałem w ostatnich dniach ogromny postęp i koduje mi się świetnie. Piszę grę Magazyn.

A Wam naprawdę sugeruję robić edytory pod Amigę (Amiga OS). Będzie dużo więcej frajdy z Waszych gier. PHP i JavaScript to języki typowo webowe.

Ja mógłbym pomóc Wam z edytorami do TF/BS na Amigę dopiero jak uporam się z Magazynem. Mam pewne doświadczenie - edytor do Benefactora oraz parę utilków do Glooma, Boulder Dasha itp. Rozumiem, że format plansz nie jest jakiś skomplikowany?

Pozdrawiam.

Ostatnia aktualizacja: 29.03.2019 09:57:18 przez Hexmage960
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem