[#721] Re: Bridge Strike - informacje

@WojT_GL, post #720

Ok, teraz niby rozumiem.
Tylko moim zdaniem, tak nie powinno być przy końcowym produkcie. Po godzinie lub więcej zabawy, należy się graczowi "nagroda" w postaci zakończenia choćby obrazkiem finałowym(możecie po mnie pojechaćOK). Cała gra jest naprawdę fajna, pod każdym względem i na pewno jeszcze nie raz, czy dwa przejdę ją.
Myślę, że powinno się albo wypuścić update gry, albo uprzedzić graczy o takim "końcu". Bo nie tylko ja, ale i inni nabywcy krajowi jak i zagraniczni będą się zastanawiali " co jest nie tak z moim egzemplarzem gry".

P.S.
przecież je sam narysowałem
-wypowiedź Koyota o zakończeniu gry. To jest, to zakończenie, czy go nie ma(ewentualnie w planach)?

Ostatnia aktualizacja: 12.04.2019 17:48:28 przez AD99
[#722] Re: Bridge Strike - informacje

@AD99, post #721

-wypowiedź Koyota o zakończeniu gry. To jest, to zakończenie, czy go nie ma(ewentualnie w planach)?

Tak, jest animowane outro. Jest ono wyjaśnieniem końca gry, ciągłością akcji.
1. Samolot leci i dolatuje do ostatniego mostu (tam jest napisane że to ostatni most!)
2. Rozbija na moście czołg i niszczy ostatni most
3. To koniec gry, koniec tej operacji. Samolot ląduje na lotnisku
4. Na płycie lotniska czekają dziewoje, które bardzo cieszą się że nasz bohater wykonał całe zadanie, rozwalił ostatni most i wrócił cały i zdrowy.
Na koniec masz szansę na zapisanie swojego ostatniego wyniku i gwarantuję że można go kilkakrotnie poprawiać bo za ukryte skrzętnie rozbite stacje radarowe są dodatkowe bonusy.
Doszliśmy do wniosku, że lepiej ustawić poprzeczkę na takiej płaszczyźnie. Poziom "hard" to umiejętne tłuczenie wszystkiego co się rusza + kamienie + stacje radarowe a to już takie proste nie będzie "We salut you!" Gratulacje!

Ostatnia aktualizacja: 12.04.2019 21:02:15 przez Koyot1222
[#723] Re: Bridge Strike - informacje

@AD99, post #721

tak jest zakonczenie gry, bardzo ladne swoja droga :) gre ostro testowalem i przechodzilem na stockowej a1200 (+ sam fast) z dyskietek i wszystko dzialalo jak powinno, inaczej bym tego nie wypuscil :) nie mam pojecia czemu go nie zobaczyles, moze dusiles caly czas fire wiec je "skipnales" ? :)

ps: gratuluje przejscia

Ostatnia aktualizacja: 12.04.2019 20:46:34 przez juen
[#724] Re: Bridge Strike - informacje

@AD99, post #719

Kilku Fremenów natłukłem, ale Wormsów nie dało się zniszczy

Bo my kochamy wszystkie zwierzątka. W Bridge Strike są pod ochroną i żadnemu zwierzątku nie stała się krzywda podczas produkcji gry.
Chyba, że są zmutowanym krwiożerczym wrednym ustrojstwem. To wtedy ...


Ostatnia aktualizacja: 12.04.2019 21:15:40 przez Koyot1222
[#725] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #724

He he, to było dobre. Spróbuję jutro przejść jeszcze raz, tym razem nagram adfy na dyskietki i zobaczę czy zatrybiOK
Juen, Koyot dzięki za gratulacjeok, racja, te mi wystarczą za finalne podziękowanie przejścia gryOK
Tak się zastanawiam, może outro wymaga więcej niż 000pomysł
[#726] Re: Bridge Strike - informacje

@AD99, post #725

Testowałem wszystkie elementy gry na każdej konfiguracji. Powinno zadziałać tak jak i intro :)
[#727] Re: Bridge Strike - informacje

@juen, post #726

Testowałem wszystkie elementy gry na każdej konfiguracji


Aha! Czyli istnieją cheat-cody! Dobrze wiedzieć.
[#728] Re: Bridge Strike - informacje

@recedent, post #727

Aha! Czyli istnieją cheat-cody!

Istnieją też dodatkowe sekretne samoloty do oblatywania
[#729] Re: Bridge Strike - informacje

@juen, post #726

Dzisiaj grałem z dyskietek, niestety wszystko było tak samo, czyli po zniszczeniu ostatniego mostu przez 1 sekundę mignie ekran ładowania i potem czarny ekran DiskDrive cały czas się świeci. Nic nie naciskałem przez 5 minut i dalej to samo. Może mam skopane adfy, albo tak jak wspomniał WojT jest to ta nieskończona wersja załadowana na stronie sklepu.

Ktoś jeszcze oblatał do końca grę z adf'ów ze sklepu?
[#730] Re: Bridge Strike - informacje

@AD99, post #729

A używasz tego "trainera"? Ściągnę go, załaduję i spróbuję oblecieć.
[#731] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #730

Trainera nie używam, mogę podesłać adfy jak by co.
[#732] Re: Bridge Strike - informacje

@AD99, post #731

Wyślę Ci na PM mojego ADFa, zobaczymy czy masz te sam problem :/
Próbowałem skorzystać z trainera ale tylko "Suspend/reeboot"

Ostatnia aktualizacja: 13.04.2019 18:15:51 przez Koyot1222
[#733] Re: Bridge Strike - informacje

@AD99, post #731

masz jedna czy dwie stacje dyskow? po rozwaleniu ostatniego mostu outro laduje sie z pierwszej dyskietki wiec powinien Cie zapytac o nia jesli masz tylko jedna stacje dyskow. dziwne. sprobuje to zweryfikowac jutro jeszcze raz przechodzac gre dla pewnosci
[#734] Re: Bridge Strike - informacje

@juen, post #733

Jedna stacja była ustawiona w goteku i fizycznie dzisiaj na jednej grałem. Komunikatu o zmianie nie było(tylko tak jak pisałem, mignięcie ładowania i czarny ekran). Wczoraj nawet próbowałem zmienić na pierwszą dyskietkę i nic się nie działo dalej. Sprawdzę jutro adf'a podesłanego od Koyota.
[#735] Re: Bridge Strike - informacje

@AD99, post #734

Dzięki za info. Adfy są tylko jednej wersji. Specjalnie tego pilnowalem. Proboje przejść grę wlasnie ale coś nie wychodzi :) kwestia przypomnienia sobie pułapek :)
[#736] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #722

Tak mi się zebrało na wspominki.
Bridge Strike powstawał dosyć długo, miałem też sporo czasu aby dopracować nasz tytuł. W sumie dobrze się złożyło że ok 2017 roku Juen musiał odłożyć pracę na kilka miesięcy, skupiłem się na innych projektach i powróciłem do grafiki lekko bardziej doświadczony.
Z tego co spojrzałem, zaczęliśmy pracę nad grą ok 2015 roku, zaraz po skończeniu prac nad Tanks Furry. Gra o czołgach stała się naszym punktem odniesienia do przyszłych produkcji. Dla mnie graficznie, będzie to porównanie czy grafikę do nowej gry robię lepsza czy też gorszą niż w Tanks Furry :)

Zaczęlo sie niepewnie, od tzw "mockupu"/ Plansza jest pozioma bo użyłem edytora to plansz tanks furry. W sumie to nawet klocki zapożyczyłem uprzednio je lekko modyfikując. Dało mi to troche odniesienia to wielkości jednostek, co i jak ma być w jakiej skali w grze.

Trochę czasu upłynęło, przesiedliśmy się na nowy edytor plansz. Jest inaczej, bardziej pionowo. Na uwagę zasługują mosty stylowo podobne do tych z TF. Niedługo zabudowałem je bo chodziło mi o to żeby nie było opcji wizualnej że samolot mógłby może przelecieć pod mostem. Dlatego wyglądają jak takie trochę tamy. Górna część mostów zmieniła się bo na odkrytym moście jadący czołg jest dużo lepiej widoczny.

Bardzo dużo czasu i nerwów kosztowała mnie praca nad chmurami ;) Bardzo wiele róznych wersji ich rozrysowałem.
W 2016 roku powstało pierwsze demo. Jeśli chodzi o grafikę to była to jakieś 1/8 cześć całosci.

W 2017 roku powstaje nasze 2 demko, zimowe. Jestem gdzieś w połowie drogi z grafiką :/
Jednostki prawie gotowe, tylko ten teren taki ubogi :/

Misternie opracowywane logo :D Ile to ja czasu nad tym spędziłem :D

Moje pierwsze zetknięcie z programem ogarniającym tilesy. Niestety nie wyszło najlepiej. Miałem nawet chwile żeby zrobić grafę od nowa :(

Na początku 2018 roku mamy komplet grafiki, kończymy rozstawianie wrogów. Trzeba się wziąć za ostateczny wygląd poligrafii do gry. Ciężka to praca, chciałem żeby to wszystko ładnie wyglądało. Sporo się nadłubałem, najwięcej nad okładką :D


Długa droga za nami. Ciekawy był to projekt. Koniec pewnej długiej wyprawy z której udało nam się wrócić. Juen to wszystko spiął, początkowo było troche nerwowo bo gra ostatecznie nie dała się upchać na 1 dyskietce :( Ale nawet na 2 nie chciała się mieścić. JMD zarywał pewnie noce dodatkowo pakując swoje muzyki żeby nam to jakoś pomogło :D Ale udało się! Jest!

Tak na marginesie. W tym miesiącu pojawi się na świecie mój nowy potomek, będzie to 2 syn, najmłodszy i 4 w kolejności. Trzymajcie za mnie kciuki, w sumie bardziej za moją żonę i za nasz nowy R3D projekt. Było nam miło że co jakiś czas ktoś tu zaglądał i pytał co dalej z naszym "River Ride" :D
Tradycyjnie, będziemy informować o projekcie jak już będziemy mieli coś zrobionego ;) Chcielibyśmy powrócić do platformówki, a czy się uda i jak to wyjdzie to czas pokarze. Trzymajcie się ciepło :D
[#737] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #736

Faktycznie długą drogę przebyłeś pracy ująć nad tą grą, efekt końcowy udany szeroki uśmiech
PS. Trzymamy kciuki.
[#738] Re: Bridge Strike - informacje

@makarsky, post #737

Dzięki! OK

Ciągnąc historię dalej. Zeskanowałem trochę rysunków z mojego tajnego zeszytu projektowego :D

Są to pierwsze rysunki do BSa. Chciałem jakoś rozrysować sobie obiekty do gry. Jak widać niektóre obiekty nie znalazły się w grze, a niektóre ostatecznie wyglądają zupełnie inaczej.
Rysunki pochodzą z zestawu miasta i pustyni. Szkice przedstawiają unikalne elementy dla każdej scenerii.
Miałem też pomysł aby plansze pustynne zamiast wody miały błoto, ale w żadnej formie nie wyglądało to ładnie :/


Rysunki do intro. Jakoś musiałem sobie zwizualizować jak wyglądało by wprowadzenie do gry. W głowie kołatały też pomysły na jakiś nowy znak dla R3D.


Game over miał być animacją. Bohater ląduje na spadochronie i zostaje złapany. Ale ostatecznie zdecydowałem się na obrazek z rozwalonym samolotem.
Za to obrazek kończący grę to już faktycznie ta koncepcja ;)


Miałem różne pomysły na logo, ale ostatecznie zdecydowałem się na inny rzut ;)

Ostatnia aktualizacja: 15.04.2019 10:42:11 przez Koyot1222
[#739] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #738

Ale Wy się nie nazywacie Project R "3" D Tylko Project RED prawda? ;P z takim twistem....
a jak popatrzeć na ekran tytułowy to C w kółeczku prawie przypomina płytę CD...
czyli...

CD Project RED. Mam Was.
[#740] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #738

Przypominają mnie się moje zeszytowe zapiski i grafiki.
[#741] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #738

Coś wspaniałego, taka podróż "wehikułem czasu". Fajnie, że się z nami tym podzieliłeśOK
[#742] Re: Bridge Strike - informacje

@softiron, post #739

ha ha ok, racja

W odpowiedzi na #740
Gdzieś widziałem trochę rysunków do takich gier jak Pacman. Chciałem pokazać że wiele pomysłów do naszej gry powstało najpierw na papierze.

W odpowiedzi na #741
Dzięki! OK
[#743] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #738

a juz myslalem, ze tylko ja tak gryzmole fafoly na kartkach przy projektowaniu czegokolwiek szeroki uśmiech OK
[#744] Re: Bridge Strike - informacje

@selur, post #743

Bo to bardzo dobry sposób. Kratki można sobie traktować jak kratki np 16x16px i spokojnie rysować. Potem przy przeniesieniu jest już szybciej. Najgorzej siedzieć przy cyfrowym projekcie i nie bardzo wiedząc co zrobić Dużo czasu się niepotrzebnie traci.
[#745] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #744

Wreszcie Bridge Strike dotarło do mnie! W zestawie z Tanks Furry. No to jutro sobie potrenuje, a później przechodzimy całe i kręcimy!

Pozdrawiam
[#746] Re: Bridge Strike - informacje

@juen, post #723

Ja dzisiaj odpalilem z CD na A1200 pod Workbenchem.
Pewnie to juz bylo (bo nie ogarniam calego watku) i bez przypisu:

Assign df1: cd0:

sie nie obylo.

Testowalem na 060/66MHz. Jakby za szybko. Wylaczenie cache nie pomoglo.
Najbardziej daly mi popalic te boczne samolociki. Czy one musza tak szybko latac?
Wygladaja jakby byly zsynchronizowane z naszym i zawsze sie jakis znajdzie akurat na kursie kolizyjnym.

Ostatnia aktualizacja: 20.04.2019 20:45:45 przez Phibrizzo
[#747] Re: Bridge Strike - informacje

@RetroBorsuk, post #745

Do mnie też dotarła moja wersja z dyskietkami przed Świętami.
Myślę sobie, pogram bo będę miał czas, zapoznam się przed nakręceniem wypociny, fajna sprawa.
Odpalam dziś, joy w dłoń i ....
Gra się nie odpala na A1200 z ACA.
Dobra, myślę sobie, może ma jakieś ale, wyłączę kartę poleceniem i sprawdzimy. I co, nie działa.
Podpinam A600 z Furią, myślę sobie może pójdzie.
I co, nie idzie.
Odpalam Xcopy i.....
dyskietka numer 1 zieje błędami, dyskietka numer 2 ok, ale wiadomo za wiele mi to nie daje.
Myślę sobie, wrzucę cdka do lapka, zrobię sobie kopię z ADFów i popykam. Wrzucam i co...
płyta nie działa. Widoczna jako czysta płyta cdrw na której można sobie niby nagrywać i kasować pliki, wiadomo.
Myślę sobie.......
NO TO POGRAŁEM.

I wiadomo, wymienię.....ale no kurde chciałem pograć :/
A tak swoją drogą, wypadało by sprawdzić czy to co się wysyła jest sprawne.
[#748] Re: Bridge Strike - informacje

@Chrisu, post #747

Jeżeli masz możliwość to sprawdź płytę w innym napędzie. Miałem ostatnio taki sam przypadek. Włożyłem płytę z MS Office do łapka żeby zainstalować a ten pokazuje że płyta czysta. Na kompie normalnie działa.
[#749] Re: Bridge Strike - informacje

@Chrisu, post #747

Na stronie sklepu (w swoim profilu) w zakładce "moje pliki" powinieneś mieć do pobrania adfy.
[#750] Re: Bridge Strike - informacje

@nostrum666, post #748

Płytka sprawdzana w trzech napędach, niestety nie działa, na każdym jest tak samo za wyjątkiem jednego napędu w starym kompie który w ogóle nie widzi płyty ;). Na jego usprawiedliwienie muszę napisać jednak że każda inna działa (nawet Tanks Furry zakupiony parę lat temu).
ADFy mogę ściągnąć, nie problem, ale mimo wszystko chciało by się mieć sprawna kopię ;)
No nic, jak pech to pech.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem