@X-Type^HVR, post #779
np. narysowałbyś (bez marudzenia ludków, po prostu po "Twojemu" - czyli w najlepszym stylu :) np. małe logo? Myślę, że to wystarczające podziękowanie :)
@X-Type^HVR, post #785
ps.2 Cios - partyjka w niedzielę w Bridge Strike?
@Koyot1222, post #786
@Hexmage960, post #787
@Norbert, post #788
A jeśli kolory, to zamierzony efekty, aby rozgrywka nie była za łatwa.
@Hexmage960, post #787
- Przeciwnicy (również mosty) jak się nie poruszają - to są mało rozróżnialni,
Moim zdaniem Koyot1222, powinieneś użyć innych kolorów do tła i do obiektów na pierwszym planie.
Również zniszczalne obiekty statyczne powinny się lepiej wyróżniać.
@miro_78, post #793
@juen, post #789
moge sie odniesc na szybko do muzyki, sa trzy utwory- nie wiem czemu, ale ja trafiałem zawsze na dwa. Wyboru muzy nie ma, tylko po rozpoczęciu kolejnej gry zmienia się repertuar(?). Muszę sprawdzić jutro, czy po zakończeniu "trzeciej gry"(może po prostu trzech razy nie potrzebowałem, żeby ukończyć grę
@Hexmage960, post #796
Co do muzyki - OK, rozumiem, że są dwa kanały na muzykę, ale mi chodzi o to, że na początku muzyki nuty występują co kilka sekund. W Tanks Furry były gęściej usiane.
@Lucus, post #798
@retronav, post #801
@Hexmage960, post #802
to jest po prostu bad game design
@Koyot1222, post #780
@BULI, post #805
@Koyot1222, post #806