[#901] Re: Bridge Strike - informacje

@teh_KaiN, post #897

E, gdzie tam od razu zarżnęły... Pecetowy Minecraft sobie z tym jakoś radzi.

Ten kawałeczek terenu został przeniesiony w skali 1 pix do 1 voxel. Zważywszy że każdy element ma 6 "twarzy" to na tym kawałku jest coś koło 3mln vertikli.

W odpowiedzi na #898
W odpowiedzi na #899

Dzięki!! OKOK

W odpowiedzi na #900

Na sto procent by się dobrze sprzedała

Pewnie tak. Bądzmy dobrej myśli. Jak już skończymy to może ktoś pokusi się o port NG
[#902] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #901

Ten kawałeczek terenu został przeniesiony w skali 1 pix do 1 voxel. Zważywszy że każdy element ma 6 "twarzy" to na tym kawałku jest coś koło 3mln vertikli.


Cała scena może ma tyle, ale w grafice 3d jet coś takiego jak culling, który usuwa te trójkąty, które na 100% są z tyłu. Tego typu strzyżenie usuwa Ci co najmniej 50% trójkątów na każdym sześcianie, więc liczba robi się mniej straszna. A jeszcze z-buffer. A jeszcze jak scalisz ze sobą częste kombinacje voxelków do większych obiektów/tekstur to skrócisz czas rysowania jeszcze bardziej. A jeszcze pewnie jakaś mgiełka zmniejszająca draw distance. Im dłużej nad tym się myśli, tym zrobienie z tego gry robi się mniej głupim pomysłem. ;)

Ostatnia aktualizacja: 19.09.2019 13:43:42 przez teh_KaiN
[#903] Re: Bridge Strike - informacje

@teh_KaiN, post #902

Im dłużej nad tym się myśli, tym zrobienie z tego gry robi się mniej głupim pomysłem. ;)

No mi na to czasu niestety nie da się wygospodarować. Jak się o tym myśli, to spoko, ale jak sobie pomyślę, żeby całą grafikę przewalać na voxele, rozciągać układać i przykładać do siebie żeby pasowało... To sobie myślę... Że mnie głowa już boli.
Może kiedyś, BS2, ale raczej teksturki w wyższej rozdziałce i zwykłe 3D. Wszystko zależy co przyniesie ze sobą premiera Bridge Strike na Mobilach, PC i Switch. Zobaczymy co czas przyniesie
[#904] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #903

Po długich bojach, kilkumiesięcznej walce z materią, prezentujemy najnowszy trailer nowej odsłony Bridge Strike!
Mam cichą nadzieję że przypadnie Wam do gustu. Za stronę wizualną odpowiada Pixel Nation - Rogal. Wykonał kawał świetnej roboty OK Brawo!

Na pierwszy rzut oka dużo zmian. Mamy nowy animowany kokpit, hangar z wyborem samolotów, wiele zróżnicowanych misji i zupełnie nowy system zbierania kasy, którą można potem spożytkować na rożne ciekawe dodatki
Technicznie gra bazuje na mapach "zapożyczonych" z wersji Amigowej, ale możliwości nowego środowiska gry pozwoliły na wiele przeróbek. Ważną opcją jest "endless run", misje z określonym celem itp.
Grę promuje nowy obrazek hiresowy z samolotem. Postanowiłem narysować podobny ale tym razem trochę lepiej. Miał być podobny ale lekko bardziej agresywny. Sporo się umęczyłem, ale jestem zadowolony z efektu końcowego.
Coż, trzymajcie kciuki! OK
Ps:Do zobaczenia na PGA 2019 w Poznaniu! Będziemy mieli własne stoisko w pawilonie 5A! Może uda się nam zabrać kilka niespodzianek ;)
[#905] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #904

Łoooooo, super, eleganckie intro i gra też wygląda na fajną. Brawo!
[#906] Re: Bridge Strike - informacje

@AmmigaCDTV, post #905

OK Dziękujemy pięknie!
Rogal w pewnym momencie rwał sobie już włosy z głowy ale dopiął swego! Jesteśmy zauroczeni jego pracą. Pełen wypas! OK
[#907] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #904

!Aaaaaa Wypas !!!
[#908] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #904

Jestem pod wrażeniem ! Piękna robota ok, racja
[#909] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #906

Rogel mistrz
[#910] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #904

wypaśone. To tak będzie na Amidze wyglądać?

-edit eee... on Android, iOS, PC and Nintendo Switch.. Czyli Amiga wersjon niet? :/

Ostatnia aktualizacja: 11.10.2019 21:02:10 przez snajper
[#911] Re: Bridge Strike - informacje

@snajper, post #910

Czyli Amiga wersjon niet? :/

Jedynie słuszna wersja na klasyczne Amigi jest już dostępna. Na Pc i innych jeszcze nie pograli, niech sprubujom! ok, racja
[#912] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #904

Super OK Z przyjemnością dorwę wersję na Switchu
[#913] Re: Bridge Strike - informacje

@philipo, post #912

Intro zarąbiste.
[#914] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #911

Na Pc i innych jeszcze nie pograli, niech sprubujom!

Natywniaki dla Aros/AmigaOS4x/MorphOS3x nie wchodzą w grę?
[#915] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #911

To teraz pokażcie fach i to na amigach zróbcie (akurat pokazaną rozszerzoną wersję)
Oczywiście w ramach hobby - ale wersja full - nabędę :)

PS.
Amigową wczesną już mam l(

Ostatnia aktualizacja: 11.10.2019 23:22:20 przez Tom Rain
[#916] Re: Bridge Strike - informacje

@waldiamiga, post #914

Podbijam!!! Amiga NG potrzebuje takich mocnych tytułów!
[#917] Re: Bridge Strike - informacje

@don_rafito, post #916

właśnie. Wersja dla wompierza dajcie.
[#918] Re: Bridge Strike - informacje

@Tom Rain, post #915

Będzie to trochę taki list otwarty
Niestety, Bridge Strike na Amidze klasycznej nie okazał się takim przebojem jak planowaliśmy. Wyrosła nam pokaźna konkurencja na boku... Ale to też dobrze. OK
Nakłady na ukończenie tego projektu w żaden sposób nie przełożyły się na zwrot kosztów na tyle abyśmy mogli odłożyć na nowy większy projekt. Wszystko rozchodzi się praktycznie na bieżąco i pokrywa koszty np wyprodukowania dodatkowych egzemplarzy do rozdania w ramach konkursów, lub reklamy np w postaci drukowanych banerów itp.
Z perspektywy czasu działalność PR R3D oceniam bardzo dobrze. Udało nam się pokazać że można stworzyć grupę, w tej grupie projekt, doprowadzić go do końca i co najlepsze zachęcać innych do tworzenia własnych gier.
Mi z Juenem bardzo dobrze się współpracowało i mam nadzieję jeszcze nie raz przysiąść z nim przy kolejnych naszych hobbystycznych projektach.
Niestety, nie mamy takiej siły przerobowej aby obdzielić naszymi produkcjami każdą możliwą platformę i to w taki sposób aby w 100% wykorzystać jej potencjał. Potrzebne są na to potężne środki i spory nakład pracy.
Dotąd pomagali nam entuzjaści naszych pomysłów, którzy kolportowali nasze wypociny dalej. Jest to miłe i nadal potrzebujemy takiego wsparcia.
[#919] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #918

Jeśli chodzi o wersję dla systemu MorphOS to ja ze swojej strony zapewniam sprzęt - laptopa z zarejestrowanym systemem. Inaczej chyba za bardzo nie pomogę, ale może ktoś się jeszcze znajdzie? Na przykład MDW mógłby może udostępnić swój legendarny silnik? (Choć to jego dziecko jest, więc nie stawiałbym na to).
[#920] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #918

1. Warto zrobić wersję dla AmigaOS4 i umieścić ją w AmigaStore.
2. Możecie porozmawiać z Trevorem żeby gra była dołączona do każdego Tabora.
3. Można zrobić przedpłatę. Chętnie zapłacę za BOXa jeśli będzie wydany w RGCD (Power Glove, Tiger ...)
4. W wersji dla AmigaOS4 może pomóc EntwicklerX lub Kas1e.
[#921] Re: Bridge Strike - informacje

@Amig_OS, post #920

2. Możecie porozmawiać z Trevorem żeby gra była dołączona do każdego Tabora.


Serio? W Tabora nawet najwierniejsi fani Amigaos 4 już nie wierzą. Nie mam na myśli fanatyków. Daj spokój, miał być, ale nie będzie, to po co robić na to grę. Na inne ami sprzęty ok., bo są.
[#922] Re: Bridge Strike - informacje

@Amig_OS, post #920

2. Możecie porozmawiać z Trevorem żeby gra była dołączona do każdego Tabora.


przecież Trewor to pionek do robienia szumu, dawno już o tym pisali na execu.ok, racja
[#923] Re: Bridge Strike - informacje

@don_rafito, post #916

A ja się powtórzę, taka wersja, 2.5/3D, dla WarpOSa/NG, to byłby hicior ostatnich lat!

Nie mniej jednak, jak się jeszcze wachałem to intro do mnie przemówiło. I zamówiłem OK

Ostatnia aktualizacja: 12.10.2019 16:10:38 przez don_rafito
[#924] Re: Bridge Strike - informacje

@Amig_OS, post #920

W odpowiedzi na #919
W odpowiedzi na #921
W odpowiedzi na #922
W odpowiedzi na #923

Cieszy mnie Wasz optymizm OK
Aktualnie jest to miś na skale naszych możliwości. Nie wykluczone, że jak już zarobimy te miliony $ na Switch i innych platformach to wrócimy do tematu Amigi NG, aby dorobić jeszcze z 1mln$ albo ze dwa za kolekcjonerskie wydanie BSa
[#925] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #918

Niestety, Bridge Strike na Amidze klasycznej nie okazał się takim przebojem jak planowaliśmy.


Tak z ciekawości, co lepiej wypadło, TF czy BS?
[#926] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #924

Żeby było jasne. Nie mam do Ciebie pretensji, kiedyś dość wyraźnie nakreśliłeś, najpierw rodzina później hobby i ja to szanuję. Pogodziłem się z tym, że nie będzie. Czy poza Nintendo będzie opcja dla Windows 10 lub konsol Xbox, PS?
[#927] Re: Bridge Strike - informacje

@forge, post #925

TF okolo 3-4x lepiej :)
[#928] Re: Bridge Strike - informacje

@juen, post #927

Intro fajne
Sama gra nie wiem czy odniesie kasowy sukces na nowoczesnych platformach
[#929] Re: Bridge Strike - informacje

@forge, post #925

Prestiżowo, TF wypadł lepiej niż BS
Trzeba przyjąć do wiadomości, że nie był to tylko Tanks Furry i Bridge Strike. Dla mnie pomiędzy tymi projektami był jeszcze Lumberjack, Pong 4k, Highway Sprint, SDCR, czy nie z naszego poletka ale blisko Hermes, Fruity, a do tego kilka hiresowych prac.
Możliwe, że przyłożyło się do tego jeszcze to, że kilka lat temu kiedy powstał TF nowa gra na Amigę to było "ŁAŁ!". Dziś jest już wybór, może nie największy, ale jest w czym wybierać i nowa gra na Amigę nikogo nie dziwi Pozytywne! OK
[#930] Re: Bridge Strike - informacje

@HOŁDYS, post #928

kasowy sukces

Ciężko pracowaliśmy na to aby tytuł był grywalny. Czy się spodoba? Czas pokaże.
Jeśli pojawi się tu kiedyś wpis o "Bridge Strike II DX 3D - turbo" to znaczy że sukces przełożył się na produkcję następnej gry. Natomiast jeśli przeczytacie gdzieś, że ktoś kto był związany z branżą gier a przerzucił się na bardziej dochodowy interes np. wywóz nieczystości. To będzie to oznaczać naszą klęskę
Tak czy inaczej, jakieś wyjście jest OK
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem