[#918]
Re: Bridge Strike - informacje
@Tom Rain,
post #915
Będzie to trochę taki list otwarty
Niestety, Bridge Strike na Amidze klasycznej nie okazał się takim przebojem jak planowaliśmy. Wyrosła nam pokaźna konkurencja na boku... Ale to też dobrze.
Nakłady na ukończenie tego projektu w żaden sposób nie przełożyły się na zwrot kosztów na tyle abyśmy mogli odłożyć na nowy większy projekt. Wszystko rozchodzi się praktycznie na bieżąco i pokrywa koszty np wyprodukowania dodatkowych egzemplarzy do rozdania w ramach konkursów, lub reklamy np w postaci drukowanych banerów itp.
Z perspektywy czasu działalność PR R3D oceniam bardzo dobrze. Udało nam się pokazać że można stworzyć grupę, w tej grupie projekt, doprowadzić go do końca i co najlepsze zachęcać innych do tworzenia własnych gier.
Mi z Juenem bardzo dobrze się współpracowało i mam nadzieję jeszcze nie raz przysiąść z nim przy kolejnych naszych hobbystycznych projektach.
Niestety, nie mamy takiej siły przerobowej aby obdzielić naszymi produkcjami każdą możliwą platformę i to w taki sposób aby w 100% wykorzystać jej potencjał. Potrzebne są na to potężne środki i spory nakład pracy.
Dotąd pomagali nam entuzjaści naszych pomysłów, którzy kolportowali nasze wypociny dalej. Jest to miłe i nadal potrzebujemy takiego wsparcia.