[#961] Re: Bridge Strike - informacje

@MUFA-amigaone-pl, post #950

dlatego każdy powinien wspierać platformę jaką lubi, bo i tak kokosów się na tym nie zrobi,
Owszem, niech każdy robi to co lubi. Ale jeśli chodzi o zarobek to z tym jest różnie. Trzeba w tym środowisku po prostu to umieć. Z moich obserwacji wynika że użytkownicy chętniej wydają duże kwoty na odnowienie sprzętu i jego rozbudowę. Jeśli chodzi o gry to już nie. Przez lata użytkownicy byli przyzwyczajeni do wspaniałych gier i użytków za darmo. Płacenie za nowe gry to raczej świeża sprawa.

a satysfakcja od zarobku (miernego względem włożonej pracy) jest chyba ważniejsza.
Jesteś fanem Amigi NG? Czy te komputery rozprowadzane są w cenie "co łaska" a wytwórcy zrzekają się swoich dochodów w ramach satysfakcji z powiększenia grona userów?

Ostatnia aktualizacja: 17.10.2019 11:26:52 przez Koyot1222
[#962] Re: Bridge Strike - informacje

@Mikrobi, post #960

Laski z mieczami i toporami !
OKOK
[#963] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #961

Z moich obserwacji wynika że użytkownicy chętniej wydają duże kwoty na odnowienie sprzętu i jego rozbudowę. Jeśli chodzi o gry to już nie


Moje obserwacje są takie, że czasem więcej można wyciągnąć z rynku "premium" (np. wydając dopieszczoną grę na NG) niż upocić się przygotowując dyskietkową wersję za niewielkie pieniądze. Ale wiadomo, że tu nie chodzi o zysk (którego na tym rynku za bardzo nie ma).

Jesteś fanem Amigi NG? Czy te komputery rozprowadzane są w cenie "co łaska" a wytwórcy zrzekają się swoich dochodów w ramach satysfakcji z powiększenia grona userów?


I tak bywa. Ale jeśli chodzi o Amigi sensu stricte to niezbyt często się to zdarza. Jeśli natomiast masz ochotę popróbować MorphOSa to coś Ci znajdę. Chętny?
[#964] Re: Bridge Strike - informacje

@recedent, post #963

Ale wiadomo, że tu nie chodzi o zysk (którego na tym rynku za bardzo nie ma).
Patrząc na sukcesy przeróżnych inicjatyw dla klasyka typu, pokrywka na komputer, fikuśna obudowa i różnego rodzaju przejściówki i karty turbo. To potencjał jest i to spory, ale nie w segmencie gier.

więcej można wyciągnąć z rynku "premium"
Tu błędnie chyba założyliśmy, że warto było by wydawać dopracowane "średnie" gry z dobrą grywalnością w cenie nie rujnującej przeciętnego miesięcznego dochodu. Niestety nie da się z tego finansować kolejnych produkcji, ani promować poprzednich

Jeśli natomiast masz ochotę popróbować MorphOSa to coś Ci znajdę. Chętny?
Nigdy tego systemu nie dotykałem. Ale przyznam, że mój 11letni sprzęt do grafiki powoli umiera. Sprzęt/Os musiałby być kompatybilny programowo z pakietem Adobe CS4 a sprzetowo z Wacom intuos 5 M touch. Oraz emulować
któreś z wymienionych środowisk:

W innym przypadku, nie miałbym czasu by się tym zająć
[#965] Re: Bridge Strike - informacje

@Mikrobi, post #960

"Laska z mieczem" Dziwny fetysz...
Patrząc na sukcesy przeróżnych inicjatyw dla klasyka typu, pokrywka na komputer, fikuśna obudowa i różnego rodzaju przejściówki i karty turbo. To potencjał jest i to spory, ale nie w segmencie gier.
+1

Ostatnia aktualizacja: 17.10.2019 12:35:19 przez flops
[#966] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #964

Czy mozesz tylko napisac w czym (jezyk, narzedzie) uzyliscie by napisac gre na inne platformy.
[#967] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #964

Patrząc na sukcesy przeróżnych inicjatyw dla klasyka typu, pokrywka na komputer, fikuśna obudowa i różnego rodzaju przejściówki i karty turbo. To potencjał jest i to spory, ale nie w segmencie gier.


A, tu się absolutnie zgadzam. Miałem na myśli software.
Żeby było zabawnie - wypasiony sprzęt bez softu zda się chyba tylko na "rulezowanie" na przeróżnych amiimprezach.

P.S. Twoje wymagania sprzętowo/programowe morphosowy sprzęt spełnia tylko częściowo a i to przy typowo amigowym kombinowaniu tudzież dual/triple boocie. Niestety, to nie jest odpowiedni sprzęt do Twojej pracy zarobkowej.
[#968] Re: Bridge Strike - informacje

@recedent, post #967

Żeby było zabawnie - wypasiony sprzęt bez softu zda się chyba tylko na "rulezowanie" na przeróżnych amiimprezach.
Rozważając problem czysto umysłowo. Uleczyć sytuację mógłby tylko układ developer<=>producent karty.
Umawiamy się z twórcą karty, że nasza gra rusza tylko na jego sprzęcie. Niestety, karty turbo lub rozszerzenia dla klasyka są ubogie w ficzery. Nie oferują nic poza dodatkową mocą. Musiałby być to ficzer, "exclusive". Przykładowo pierwsza z brzegu funkcja wibracji podczas gry (uderzenia, wybuchy). Ale nikt nie jest czymś takim zainteresowany na klasyku.

Twoje wymagania sprzętowo/programowe morphosowy sprzęt spełnia tylko częściowo a i to przy typowo amigowym kombinowaniu tudzież dual/triple boocie.
Niestety, specjalizacja niesie ze sobą straszne brzemię. Od określonych konfiguracji daleko nie ucieknę. Albo będę "wolny jak dzika świnka" i skomplikuję sobie życie na tyle aby w najlepszym przypadku resetować sprzęt za każdym razem kiedy chcę skorzystać z innej aplikacji. Albo "niewola" i sprzęt który się po prostu włącza, pracuje i wyłącza po zakończonej pracy

Ostatnia aktualizacja: 17.10.2019 13:45:14 przez Koyot1222
[#969] Re: Bridge Strike - informacje

@stefkos, post #966

Z tego co wiem, Tomek to świetny fachowiec, lekkie środowisko gry pod mobile to cocos. Ale jeśli chodzi o dalsze losy to bez Unity nie poszło by dalej.
W tle jednak jest jeszcze sporo różnych własnych narzędzi do budowy i konwersji poziomów itp.

Ostatnia aktualizacja: 17.10.2019 13:50:17 przez Koyot1222
[#970] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #969

jeśli chodzi o dalsze losy to bez Unity nie poszło by dalej.


No, to byłoby na tyle jeśli chodzi o wersję na jakikolwiek Amigowy/postAmigowy system.
[#971] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #958


W końcu będziemy musieli się nad tym pochylić, ale ciągle taki hardcore, że się nie da.
Wolny apel do ludzi co się znają z WHDload: Pomożecie?


Jasne.
Potrzebowałbym obrazów gry. Najlepiej wszystkie wersje, które były sprzedawane, coby uniknąć zgłoszeń typu - mam wersję która nie została wsparta przez slave'a. Mój adres mejlowy znasz.
[#972] Re: Bridge Strike - informacje

@Mikrobi, post #960

Jak już dojdę do siebie, to coś napiszę







Ostatnia aktualizacja: 21.10.2019 19:48:27 przez Koyot1222
[#973] Re: Bridge Strike - informacje

@asman, post #971

Super! Dzięki! OK
Ogarnę się i wyślę obrazy
[#974] Re: Bridge Strike - informacje

@don_rafito, post #957

ale przeciez whdload do niczego tu nie potrzebne, wystarczy zmienic typ ikonki, zeby program sie uruchamial z miejsca gdzie sie znajduje..

Gra wspiera w 100proc hdd wpierw szuka plików w lokalizacji startowej a później dopiero df0 i df1 tylko odwaliłem że zła ikonka nie zauważyłem bo miałem też pliki w sys i mi działało :)

Ostatnia aktualizacja: 21.10.2019 20:13:01 przez juen
[#975] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #972

Ale faza !!!!!!!!!!!!
super !!
[#976] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #972

Laska z giwerą - DZIĘKUJĘ !!!!
Automat chętnie zakosiłbym dla siebie...
[#977] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #973

Na spokojnie, bo widzę że juen zadziałał. Jeśli będzie potrzeba stworzenia wersji WHDLoad, to zwyczajnie złapiesz mnie na mejla. Dzięki.
[#978] Re: Bridge Strike - informacje

@asman, post #977

jakby mi ktos pomogl z ta ikonka, podmieniajac na wlasciwa w adfach to bym wrzucil na aminet :)
[#979] Re: Bridge Strike - informacje

@juen, post #978

A co było nie tak z ikoną? Typ tzn. Project albo Tool?
[#980] Re: Bridge Strike - informacje

@Hexmage960, post #979

ja wlasnie sie nie znam, ale ikonka myslalem, ze jak ja klikam to aktualna sciezka uruchomionego programu to bedzie ta gdzie jest ikonka, a tak sie nie stalo. a tu sie okazuje ze nie do konca i trzeba cos ustawic :)
[#981] Re: Bridge Strike - informacje

@juen, post #980

Hej, a może po prostu źle obsługujesz uruchamianie z Workbencha? Musisz pobrać komunikat z portu swojej struktury Process, żeby móc korzystać z funkcji dos.library (czyli do odczytu plików).

Tutaj znajdziesz przykładowy kod startowy dla uruchamiania z DOSu i z Workbencha.

Ostatnia aktualizacja: 22.10.2019 12:37:09 przez Hexmage960
[#982] Re: Bridge Strike - informacje

@juen, post #980

Użyj kodu, który podał Leffmann na EAB. link
[#983] Re: Bridge Strike - informacje

@asman, post #982

ale juz dawno dawno pisal Mandi, ze wystarczy poprawic ikonke wiec jak to jest?

ps: obsluga odpalania z wb jest, bo inaczej bylby zwis po wyjsciu z gry :)

Ostatnia aktualizacja: 22.10.2019 13:44:34 przez juen
[#984] Re: Bridge Strike - informacje

@juen, post #983

Tak, wystarczy zmienić ikonkę- potwierdzam.
Jak trzeba, to podeślę gotową Juen?!
[#985] Re: Bridge Strike - informacje

@juen, post #983

ps: obsluga odpalania z wb jest, bo inaczej bylby zwis po wyjsciu z gry :)

Dzięki za informację.
[#986] Re: Bridge Strike - informacje

@juen, post #983

Ja chyba nie rozumiem o co chodzi z tą ikonką. Czy ktoś mógłby rzucić więcej światła na mój zaciemniony umysł ? Z góry dziękuje.
[#987] Re: Bridge Strike - informacje

@asman, post #986

Przyłączam się do pytania kolegi. Jakieś niuanse związane z OS?
[#988] Re: Bridge Strike - informacje

@BULI, post #984

a moglbys podmienic w adfach z dysku 1 i 2 od razu?:)
[#989] Re: Bridge Strike - informacje

@asman, post #986

Też rozkminiłem o co chodzi z tą ikonką. Startuje wersję z CD, żąda drugiej dyskietki startuje z twardego, żąda drugiej dyskietki.Tylko z dyskietek startował. Więc wchodzę w tooltypes ikonki bs i co widzę: typ Tool, stos, no tego bym nie ruszał, to co zmienić? Otwieranie za pomocą Workbench zmieniam na Shell i co?
Działa!
[#990] Re: Bridge Strike - informacje

@don_rafito, post #989

Nie mam tej gry, wiec moge tylko strzelac, ale pewnie ikona typu Project i skrypt w stylu:

assign dysk1: ""
assign dysk2: ""
nazwaexeka
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem