[#991] Re: Bridge Strike - informacje

@Don_Adan, post #990

Assigny nie zadziałały (patrz kilka postów pisałem o tym), sprawdziłem. Ale teraz hula szeroki uśmiech


Ostatnia aktualizacja: 22.10.2019 23:42:04 przez don_rafito
[#992] Re: Bridge Strike - informacje

@don_rafito, post #991

Hej, to wynikałoby z tego, że jednak kod startowy różni się od użytego OS. Kolega ma OS3.9 jak mniemam?

Ja bym zatem użył tego, co kolega Asman zapostował (link do postu Leffmana na EAB). Rzeczywisty katalog programu jest pobierany ze struktury Lock. Ewentualnie w przypadku OS2+ użył "PROGDIR:".

Ostatnia aktualizacja: 23.10.2019 12:47:11 przez Hexmage960
[#993] Re: Bridge Strike - informacje

@don_rafito, post #991

Bo musisz byc w katalogu z gra tzn. z danymi z dyskietek, bo tak to nie zadziala, chyba ze uzyjesz wczesniej polecania cd "pelna sciezka do gry", ale czasami sie zdarza, ze nie chca gry dzialac, ale bardzo rzadko.
[#994] Re: Bridge Strike - informacje

@Hexmage960, post #992

Tak, 3.9.
[#995] Re: Bridge Strike - informacje

@Hexmage960, post #992

gra ma dzialac od kick 1.2 dlatego nie uzywalem progdira :) zalozylem, ze gra uruchamiana z ikony bedzie miala aktualna sciezke = sciezce do programu ikony ( bo czemu mialoby by inaczej.. )

tak czy siak wystarczy zmienic typ uruchamiania na shell i nie bedzie trzeba nic w kodzie zmieniac...
[#996] Re: Bridge Strike - informacje

@juen, post #995

@Don Rafito

Dzięki za tę informację. To właśnie w OS3.5+ zdaje się jest ten wybór trybu uruchamiania programów.

@Juen

Spoko. Rozważ jednakże użycie funkcji CurrentDir() podając za argument sm_ArgList[0].wa_Lock ze struktury WBStartup. Jest od kickstartu 1.2.

W ten sposób bieżąca ścieżka będzie prawidłowa również w trybie Workbencha.

Ten sposób jest używany w przykładowym kodzie startowym.

Jak chcesz oczywiście możesz zostawić jak jest. Ja w każdym razie bym tak zrobił gdybym używał własnego kodu startowego. A tak, polegam na kodzie, który udostępnia mi kompilator C.

Ostatnia aktualizacja: 23.10.2019 16:05:56 przez Hexmage960
[#997] Re: Bridge Strike - informacje

@juen, post #995

Sprawdziłem u siebie jeszcze raz i sprawa ma się tak jak Juen pisze.
Gra odpala się z dowolnej lokalizacji (CD, HDD itp), ale musi być odpalana z shela/cli!

Pod Workbenchem 3.9 w właściwościach ikonki, można sobie ustawić z uruchamianie z shela bez okna poleceń, czyli poprostu kilka się i gra działa.
Pod Workbenchem 3.0 też się da z ikony, w tooltype trzeba dopisać CLI i gra się uruchomi, ale wcześniej pokaże okno poleceń gdzie trzeba zatwierdzić enterem uruchamianie (jest niedogodność).
Najprościej zrobić sobie plik tesktowy, wpisać w nim ścieżkę i nazwę do pliku wykonywaklnego, nadać mu odpowiednią ikonkę dla skryptu i wtedy wystartuje zawsze bez zbędnych bajerów OK
[#998] Re: Bridge Strike - informacje

@BULI, post #997

To chyba w takim razie wystarczy tylko ikonka Project z tooltype C:IconX do skryptu "Bridge Strike" w ktorym jest tylko nazwa exeka z gry i enter.
[#999] Re: Bridge Strike - informacje

@Don_Adan, post #998

Owszem , takie rozwiązanie z "skryptem" zadziała.
[wyróżniony] [#1000] Re: Bridge Strike - informacje

@BULI, post #999

Dopiero zakupiłem , warto było super gierkaOK
[#1001] Re: Bridge Strike - informacje

@zorkadar, post #1000

Dzięki! OK
[#1002] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #1001

Pytanko. Ktoś wie gdzie jest ankieta na grę roku 2019? Pochwaliliśmy się znajomym na fejsie, że coś takiego jest na PPA. Czy jest jakaś zbiorcza stronka? Czy będzie o tym jakieś szersze info?
Chyba, że jakieś przekłamanie było
[#1003] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #1002

[#1004] Re: Bridge Strike - informacje

@amikoksu, post #1003

O dzięki! Jakoś jak wyszukiwałem to nie mogłem tego wyszukać
[#1005] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #1002

Napisz że te wyniki to w tyś. szeroki uśmiech
[#1006] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #1004

Niedawno na naszym portalu ppa.pl można było wziąć udział w ankiecie pt. jaka Waszym zdaniem gra roku 2019 zasługuje na uwagę.
Zupełnie niespodziewanie wyniki ukształtowały się w następujący sposób:


Cała sytuacja wymaga choć niewielkiego komentarza z naszej strony, czyli zespołu R3D odpowiedzialnego za powstanie Bridge Strike na Amigę 68k.
Pierwsze piksele do tego klona gry River Ride postawiłem ok roku 2016. Jak wiecie, o czym pewnie wielokrotnie informowałem, produkcja gry nie była krótka i łatwa. Nie ma tu wielkiego znaczenia to, że gra wg. niektórych jest niewielką "popierdółką". Napracowaliśmy się. Tak jak w przypadku profesjonalnych produkcji staraliśmy się podejść do każdego zagadnienia profesjonalnie co spotkało się z dosyć miłym przyjęciem u naszych odbiorców.
Od samego początku mieliśmy świadomość, że nasz projekt nie jest rewolucją nawet na legendarnej platformie 68k. Dlatego też cieszy fakt, że wiele osób kibicowało nam aż do końca prac nad pudełkowym wydaniem gry.
Powołując się na prawo do dowolnego realizowania się we wszelkiej materii ku naszej radości, stworzyliśmy kolejną grę z której jesteśmy bardzo zadowoleni. Oczywiście, niektóre rzeczy z perspektywy czasu chciałbym narysować inaczej, może niekoniecznie lepiej Ale jest to już zamknięty rozdział. Trzeba iść dalej. Cieszę się, że mogłem się tym podzielić tym właśnie tu z Wami.
Zaskoczeniem dla niektórych z Was może być fakt powstania mobilnego portu Bridge Strike na nowoczesne telefony. Tu również nie spoczęliśmy na laurach i za wszelką cenę próbowaliśmy zaadaptować nasz projekt do zupełnie nowych warunków. Jak będzie? Zobaczymy, premiera 05 02 2020, czyli już jutro!
Chcemy w niedalekiej przyszłości opowiedzieć o tym w większym gronie, że w niecodzienny sposób, od produkcji gry na Amigę klasyczną udało nam się stworzyć grę na nowoczesny system. Wydaje nam się to ciekawe i cenne.
Dziękujemy tak licznemu gronu osób, które bezinteresownie zagłosowało na naszą grę dając nam znak, że warto było zarywać noce i prężyć nerwy aby ta gra w ogóle powstała.

Dziękujemy!
Projekt R3D


Ostatnia aktualizacja: 04.02.2020 13:17:33 przez Koyot1222
[#1007] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #1006

To nie są "niespodziewanie wyniki" - to było do przewidzenia
[#1008] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #1006

Zupełnie i niespodziewanie wyniki ukształtowały się (...)


Chyba raczej "Zupełnie niespodziewanie"
[#1009] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #1004

Też szukałem z 10 sekund na stronie głównej i nie znalazłem, ale po włączeniu wyszukiwarki w przeglądarce i wpisaniu w niej "ank" naprowadziło mnie na link do archiwum ankiet.

Raybeez@ Mogłoby pokazywać wyniki też w procentach to by nie trzeba było zer dopisywać hihi.
[#1010] Re: Bridge Strike - informacje

@Adinfo, post #1007

Gdyby Magazyn wyszedł na czas to wyniki mogłyby być zupełnie inne.
[#1011] Re: Bridge Strike - informacje

@AmmigaCDTV, post #1010

[#1012] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #1006

Jak już zarobicie miliony w google play (czego życzę), a co za tym idzie po porzuceniu etatowej pracy, to w czynie społecznym może jednak zrobicie grę wymagającą nowe super karty do Amigi klasycznej i na Amigi NG?
[#1013] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #1006

A jakby Wam umknęło - to Retro na Gazie też miało Galę.
link

TL;DR;

Bridge Strike na 2-gim miejscu :)
[#1014] Re: Bridge Strike - informacje

@WojT_GL, post #1013

Wow wow wow!


Umknęło to całkowicie naszej uwadze! Bierzę się tym pochwalić na fejsie!!!
Super!
[#1015] Re: Bridge Strike - informacje

@WojT_GL, post #1013

Bridge Strike – Amigowy hicior Polskiej ekipy często jest bity za to
że „to tylko klon River Raid”, moim zdaniem niesłuszne są te przytyki.
Tak się składa że w tym roku na Amigę wyszedł też River Raid Reloaded
i popatrzcie sobie tylko jak wygląda, dzieło Polaków to lata świetlne
przed nim! Z takim pietyzmem tworzone gry jak BS powinno się mocniej
doceniać, już sama grafika to jubilerska robota.


Bridge Strike [Amiga] – O tej grze napisałem już długaśny tekst i
trudno coś więcej dodać. Pakuję ją do top 5, ponieważ jest to gra
polska, długo czekana i ambitnie dokończona przez chłopaków. Do tego
jest remakiem River Raid, którego dobrze kojarzę z młodości a teraz
mój syn też lubi grać w „samolocik” na C64 – niedługo pokażę mu zatem
i Bridge Strike, które jednak jest nieco trudniejszy od oryginału. Gra
wygląda ładnie i jest przyjemna, mimo, że wielu mówi o niej „kolejny
remake RR”. Na pohybel! Project R3D – czekamy na kolejny tytuł.


Miód na serce!!!! OKOKOK
[#1016] Re: Bridge Strike - informacje

@AmmigaCDTV, post #1010

Gdyby Magazyn wyszedł na czas to wyniki mogłyby być zupełnie inne.


hehe, właśnie miałem zamiar odpisać tak na post o wyniku Bridge Strike na fb ;) "wygraliście tylko dlatego, że Magazyn nie zdążył się ukazać".

@recedent dwukrotnie loldłeś?

Ostatnia aktualizacja: 04.02.2020 22:41:03 przez snajper
[#1017] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #1006

Gratulacje, sukces w pełni zasłużony, sam bardzo lubię Wasze produkcje i następną też na pewno kupię OK

Jedno co, to muszę tylko zaapelować o poprawną pisownię pierwowzoru, czyli River Raid, bo "Ride" w przypadku takiego klasyka kłuje w oczy - nie gniewaj się
[#1018] Re: Bridge Strike - informacje

@Jacques, post #1017

łatwo skojarzyć:

[#1019] Re: Bridge Strike - informacje

@snajper, post #1016

Ja myślę, że to szlachetny gest ze strony autora znanej gry, że celowo opóźnia datę wydania, ponieważ po premierze, Koyot posmakowawszy smaku przygniatającej rzeczywistości, ze swoją grafiką, zwinie swój namiot, trofea odda do przedszkola i będzie kolorował cegły na starym mieście Gdańsku, albo zderzaki w tramwajach. Pompatycznego wkroczenia na scenę można się zapewne spodziewać po wydaniu BS2.

Ostatnia aktualizacja: 05.02.2020 07:51:18 przez sanjyuubi
[#1020] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #1015

Zastanawiam się, czemu ktoś miałby się specjalnie czepiać BS, że to klon RR, a już RRR nie. Obydwa są klonami tej samej gry, z tym, ze ten pierwszy został doprawiony szczegółowo przez unikalny styl naszego pikselowego szefa kuchni, przez co nabiera ona takiego osobliwego szlachetnego charakteru. RRR wygląd trochę amatorsko, brak tam artystycznej ręki, dynamiką jednak trochę bardziej przypomina typowe strzelanki pionowe i też mi się podoba. Koyot to tajny składnik dobrze wypieczonej gry.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem