[wyróżniony]
[#1021]
Re: Bridge Strike - informacje
@sanjyuubi,
post #1020
Zwykle nie gram w gry na telefonie bo nie lubię sterowania przez dotyk ale dla mobilnego Bridge Strike zrobiłem wyjątek.
Gra jest po prostu świetna, ale do perfekcji jeszcze troszkę brakuje.
Przydało by się więcej rzeczy w sklepie /hangarze na które można by wydać zebrane monety, więcej pojazdów, może pojazdy ukryte które trzeba odblokować przez robienie czegoś w grze na zasadzie żeby odblokować grywalny helikopter trzeba zestrzelić ileś tam helikopterów, do odblokowania ufo - zestrzel ufo. Pojazdy okazjonalne - na Święta Bożego narodzenia przykładowo latające sanie Św Mikołaja, na Wielkanoc - latająca pisanka/królik/kurczak, Halloween - latająca czaszka/wiedźma na miotle, generalnie można dać różne pojazdy i postacie np smok, albo latający dywan. Może jakieś ulepszenia samolotu które można kupić za monety, przykładowo dwa razy większy bak na paliwo przez 24h - 100 monet, większy bak na stałe - 1000 monet, mała tarcza w postaci czegoś co lata dookoła samolotu i po zderzeniu z innym pojazdem/mostem/skałą znika, większa tarcza na trzy uderzenia. Może dało by się odblokować inne kolory pojazdów za monety, albo zwiększyć szybkostrzelność rakiet. Można by dać jakiś bonus czasowy podwajający ilość monet za prawdziwą kasę.
Kolejna sprawa do poprawy tym razem bardzo drobna, dodanie guzik wyjścia z gry w głównym menu gry.
Sterowanie akcelerometrem jest doskonałe jeśli chodzi o wychlanie na boki, ale przyśpieszanie/hamowanie wymaga zbyt dużego przechylenia telefonu, fajnie by było móc ustawić czułość oddzielnie.
Taki drobny pomysł, po zestrzeleniu pojazdów/mostów/skał zostają monety. Można by to uatrakcyjnić dodając więcej różnych skarbów. Przykładowo brązowa moneta miedziana pojawia się po zestrzeleniu zniszczalnych skał, srebra moneta po zestrzeleniu dużych pojazdów 2x1 (bo łatwiej trafić), złota moneta dla małych pojazdów i mostów, kamienie szlachetne dla bardzo rzadkich pojazdów np trafienie czołgu na moście. Skarby mogły by mieć różną wartość.
Można by jeszcze dodać więcej różnorodnych scenerii, etapy które można odblokować za monety z różnych okazji/co pewien czas niekoniecznie dziejące się nad rzeką, ale to wymagało by ogromu pracy.