[wyróżniony] [#1021] Re: Bridge Strike - informacje

@sanjyuubi, post #1020

Zwykle nie gram w gry na telefonie bo nie lubię sterowania przez dotyk ale dla mobilnego Bridge Strike zrobiłem wyjątek.
Gra jest po prostu świetna, ale do perfekcji jeszcze troszkę brakuje.

Przydało by się więcej rzeczy w sklepie /hangarze na które można by wydać zebrane monety, więcej pojazdów, może pojazdy ukryte które trzeba odblokować przez robienie czegoś w grze na zasadzie żeby odblokować grywalny helikopter trzeba zestrzelić ileś tam helikopterów, do odblokowania ufo - zestrzel ufo. Pojazdy okazjonalne - na Święta Bożego narodzenia przykładowo latające sanie Św Mikołaja, na Wielkanoc - latająca pisanka/królik/kurczak, Halloween - latająca czaszka/wiedźma na miotle, generalnie można dać różne pojazdy i postacie np smok, albo latający dywan. Może jakieś ulepszenia samolotu które można kupić za monety, przykładowo dwa razy większy bak na paliwo przez 24h - 100 monet, większy bak na stałe - 1000 monet, mała tarcza w postaci czegoś co lata dookoła samolotu i po zderzeniu z innym pojazdem/mostem/skałą znika, większa tarcza na trzy uderzenia. Może dało by się odblokować inne kolory pojazdów za monety, albo zwiększyć szybkostrzelność rakiet. Można by dać jakiś bonus czasowy podwajający ilość monet za prawdziwą kasę.

Kolejna sprawa do poprawy tym razem bardzo drobna, dodanie guzik wyjścia z gry w głównym menu gry.

Sterowanie akcelerometrem jest doskonałe jeśli chodzi o wychlanie na boki, ale przyśpieszanie/hamowanie wymaga zbyt dużego przechylenia telefonu, fajnie by było móc ustawić czułość oddzielnie.

Taki drobny pomysł, po zestrzeleniu pojazdów/mostów/skał zostają monety. Można by to uatrakcyjnić dodając więcej różnych skarbów. Przykładowo brązowa moneta miedziana pojawia się po zestrzeleniu zniszczalnych skał, srebra moneta po zestrzeleniu dużych pojazdów 2x1 (bo łatwiej trafić), złota moneta dla małych pojazdów i mostów, kamienie szlachetne dla bardzo rzadkich pojazdów np trafienie czołgu na moście. Skarby mogły by mieć różną wartość.

Można by jeszcze dodać więcej różnorodnych scenerii, etapy które można odblokować za monety z różnych okazji/co pewien czas niekoniecznie dziejące się nad rzeką, ale to wymagało by ogromu pracy.
[#1022] Re: Bridge Strike - informacje

@Gżegżółka, post #1021

Super! To świetne pomysły! Postaramy się je zrealizować! OK
Nie od razu wszystkie, ale powolutku, po kolei
[#1023] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #1022

W Sky Force podoba mi się opcja ściągania magnesem kasy i ulepszania mocy tegoż magnesu. Tam są co prawda gwiazdki ale chodzi o zasadę.

z innych pomysłów: a może by tak latająca cysterna i tankowanie w powietrzu?
wylatywałaby z dołu i trzeba się w x pikseli za nią utrzymywać przez czas tankowania
i leciała sobie potem do góry ekranu
[#1024] Re: Bridge Strike - informacje

@softiron, post #1023

Mam pytanie do wersji mobilnej - jakie są założenia misji "Zniszcz wszystkich wrogów"?
Chodzi mi o to co liczy się jako wróg? W pierwszej misji jakoś mi się udało zniszczyć wszystkie pojazdy i przejść ją. W drugiej brakuje mi około 5 celów do zniszczenia, strzelam do statków, helikopterów, balonów, skał, nawet stacji radarowych na brzegu, tornad i tych szybko latających samolotów i nie udaje mi się. Podejrzewam że przegapiłem jakieś jedno rozwidlenie w którym owe cele się ukrywają, ale tu z kolei nasuwa mi się kolejne przemyślenie - czy celów nie powinno być więcej tak aby był jakiś "ludzki" margines błędu? Czy cele powinny być w każdym rozwidleniu tak aby nie robić z gry "pamięciówki" polegającej na znalezieniu jedynej optymalnej drogi? Rozumiem jeśli jest rozwidlenie i już przed nim widać gdzie są statki do zniszczenia, ale jeśli lecę i widzę 2-3 rozwidlenia przed którymi nic nie ma to ciężko się domyślić w które mam wlecieć.
Trudno jest trafić samoloty latające od jednej do drugiej strony ekranu - czy można je spowolnić? albo odjąć od puli celów bo łatwo je przegapić. Zauważyłem że łatwiej jest po prostu się z nimi zderzyć niż je zestrzelić :)

Pomysł z magnesem na monety jest super, można by go ulepszać, jestem za :)

Tankowanie w powietrzu mogło by być fajnym segmentem o ile dobrze był by zaprojektowany ten fragment mapy gdzie to się odbywa - odpowiednio dużo wolnej przestrzeni żeby podlecieć, utrzymać się przez chwilę w linii prostej i żeby odlecieć. Latająca cysterna mogła by pojawiać się pomiędzy zmianami scenerii, przykładowo wylatujesz z scenerii leśnej, przez chwilę nie ma żadnych celów i rozwidleń, z dołu ekranu wylatuje cysterna, obniża pułap, jest chwila żeby zatankować, wznosi się i szybko odlatuje, zaczyna się kolejna sceneria np zimowa.
[#1025] Re: Bridge Strike - informacje

@Gżegżółka, post #1024

To jak już wędrujemy w tą stronę to może co jakiś czas przerywnik w postaci "mostu" z subquestem protect the tanker. czyli przez jeden most leci sobie taka ctysterna a naszym zadaniem jest nie dopuścić żeby ją coś zniszczyło/zestrzeliło. A ona sobie po prostu leci jednym torem jak taka wielka nieruchawa krowa
wtedy też można zamiast lotniskowców uskuteczniać dotankowanie z tej właśnie cysterny.
Pomysł można różnicować. Może lecieć jakieś cargo, generał jakiś itd, itp

Ostatnia aktualizacja: 06.02.2020 12:53:02 przez softiron
[#1026] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #1022

A mi się źle steruje :/ nie wiem czemu, ale jakoś tak topornie (iOS i iPhone).
Co chwila przesłaniam sobie palcem pole gry, tak jakby ten kontroler nie reagował poprawnie i mój palec musiał uciekać ciągle dalej.
Trochę też denerwuje że trzeba drugim palcem strzelać.

Ogólnie pewnie dlatego, że mam skrzywienie po Sky Force :)

poza tym, zauważyłem, że samolot leci do tyłu - trochę dziwne zachowanie (do zauważenia kiedy lecimy nad lotniskowcem i tankujemy, ciągnąc kontroler do tyłu po prostu przesuwamy się poza lotniskowiec).

Ale dobry start - poprawiajcie w kolejnych wersjach :)
[#1027] Re: Bridge Strike - informacje

@WojT_GL, post #1026

Też mnie to trochę zdziwiło (widziałem to zachowanie na filmie), chociaż jako samolot typu Harrier, nasz "Eagle" powinien coś takiego umieć zrobić - a nawet obrócić się w miejscu o 360 stopni. Ale ten wielki samolot typu AWACS (od którego trzęsie się ekran) też potrafi lecieć "do tyłu", a to już jest cokolwiek dziwne.
[#1028] Re: Bridge Strike - informacje

@recedent, post #1027

Pewnie dotykowe sterowanie pozwala po prostu na zbyt wiele, w oryginalnym River Raid wstecz zwalniało lot, a nie zmieniało pozycji samolotu względem rzeki.
[#1029] Re: Bridge Strike - informacje

@Jacques, post #1028

a ja mam pytanie: czemu mi się wciąż wyświetlają reklamy, mimo że wyłączałem je już dwa razy. W sumie to moja pierwsza kupiona gra na fefelon, więc może o czymś nie wiem...
[#1030] Re: Bridge Strike - informacje

@snajper, post #1029

czemu mi się wciąż wyświetlają reklamy,

Będziemy szukać.
A czy w sklepie masz ciagle mozliwosc zakupienia "wyłącz reklamy"?

Ostatnia aktualizacja: 06.02.2020 20:09:43 przez Koyot1222
[#1031] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #1030

tak.
[#1032] Re: Bridge Strike - informacje

@snajper, post #1031

I ciągle jest widoczna ta opcja jak wciśniesz refresh w prawym górnym rogu?
Będziemy szukać.

Ostatnia aktualizacja: 06.02.2020 21:00:18 przez Koyot1222
[#1033] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #1032

wcisnąłem i jest dalej widoczna.
[#1034] Re: Bridge Strike - informacje

@snajper, post #1033

Dzięki! Bierzemy na warsztat OK
[#1035] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #1034

no i lipa, bo drugi raz usunąć reklam się nie da - w sensie dostaję informację, że zakup został sfinalizowany już wcześniej. buuu! Próbowałem też usunąć grę i zainstalować na nowo, i to samo. Ale kij z tym - i tak tego ajfona to używam tylko awaryjnie, w najbliższym czasie przesiądę się na coś dla ludzi, to wtedy sobie pogram. OK Ewentualnie w wersję na Ami OK
[#1036] Re: Bridge Strike - informacje

@snajper, post #1035

Z tego co ustaliliśmy, to mógł zajść jakiś problem techniczny u Apple. Mamy pierwszy i jak dotąd jedyny taki przypadek.
Co można zrobić:
1. Proszę napisz do supportu Apple w tej sprawie.
2. Proszę podaj nam namiary na swoje konto poprzez prv. Zwrócimy Ci środki.
[#1037] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #1036

Mam takie pytanie. Przed instalacją czegokolwiek na androida jest zapytanie czy zgadzam się na udostępnianie np. aparatu, kontaktów itd. Kto to ustala co ma być wymagane do udostępnienia aby zainstalować? Właściciel aplikacji? Jeszcze nie instalowałem waszej gry.
[#1038] Re: Bridge Strike - informacje

@amikoksu, post #1037

Bridge Strike nie pytał o żadne uprawnienia czy dostęp do czegokolwiek. Przynajmniej u mnie.
[#1039] Re: Bridge Strike - informacje

@nostrum666, post #1038

Dokładnie. Na stronie przed pobraniem jest wszystko wymienione i wymaga dostępu z naturalnych przyczyn do wifi
[#1040] Re: Bridge Strike - informacje

@juen, post #1039

Rozumiem. Czyli każdy (nie google) sobie ustala do czego ewentualnie chce mieć dostęp.
[#1041] Re: Bridge Strike - informacje

@amikoksu, post #1040

Tak, ale im wiecej developer wymaga uprawnien tym mniejsze szanse na zainstalowanie apki:)
[#1042] Re: Bridge Strike - informacje

@juen, post #1041

Wiesz. To zalezy. Jesli to gra to rzeczywiscie dostep do aparatu czy kontaktow moze byc podejrzany. Ale jesli to whatsapp to juz nie i maja dosc duze szanse na zainstalowanie apki ;)
[#1043] Re: Bridge Strike - informacje

@WojT_GL, post #1042

Whatsup może napisać że wyłudza dane a i tak ściągną skoro znajdują się ludzie mający konto na Facebooku :p dość offtopa :p
[wyróżniony] [#1044] Re: Bridge Strike - informacje

@juen, post #1043

Udalo mi sie odnalezc buga, ktory powodowal czasem zwiechy po wyjsciu (zakonczeniu gry).

Do tego wprowadzilem tryb ukrytego drugiego gracza. Oddanie fire z drugiego portu pozwala strzalem kierowac - joy 1 - sterowanei samolotem, joy - sterowanie pociskiem

Ponadto dodalem obsluge katalogu, zeby nie trzeba bylo kombinowac z ikonka :)

Mam nadzieje, ze uda mi sie to niebawem udostepnic..
[#1045] Re: Bridge Strike - informacje

@juen, post #1044

OK
[#1046] Re: Bridge Strike - informacje

@juen, post #1044

Ooo, to, to to:)
U mnie zwiechy były takie, że nie zobaczyłem nigdy outro. Tak sobie myślałem, że przydała by się aktualizacja, skoro na androidzie też jest(wiem, wiem, tam jest prościej). Fajny był motyw na Walentynki, na Zająca poproszę easter eggs:)
[#1047] Re: Bridge Strike - informacje

@juen, post #1044

Do tego wprowadzilem tryb ukrytego drugiego gracza. Oddanie fire z drugiego portu pozwala strzalem kierowac - joy 1 - sterowanei samolotem, joy - sterowanie pociskiem

OKOKOK
[#1048] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #1047

To chyba będzie ostatni news jeśli chodzi o amigowy Bridge strike
Jeśli kogoś ominęła wiadomość na stronie głównej, to udostępniliśmy grę w całości. Można ją pobrać z działu rodzynki lub aminetu.
Piękna przygoda! Warto było! OK Dziękujemy!
[#1049] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #1048

gra takze jest na aminet, ALE na aminet wylacznie ADFy, dzisiaj doslalem dodatkowy content wylacznie do pobrania z PPA, iso, okladka i manual w pdf :) Tylko redkacja musi sie z tym jeszcze uporac (DZIEKI!)
[#1050] Re: Bridge Strike - informacje

@juen, post #1049

Wow. To wypas dla kogoś kto nie kupił.A co z instalacją na hdd? Czy udało ci się to zrobić?
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem