Komentowana treść: Jump! - wersja demo
[#1] Re: Jump! - wersja demo
Autor wspomniał, że myśli o obsłudze RTG - coś wiadomo w tej sprawie ?

Ostatnia aktualizacja: 10.05.2022 20:21:18 przez Amig_OS
[#2] Re: Jump! - wersja demo
To w końcu ile tego Fast-u potrzeba 4MB
Minimalne wymagania to Amiga 1200 i 4 MB pamięci Fast.
czy 6MB
Jej minimalne wymagania sprzętowe to Amiga z chipsetem AGA oraz 6 MB pamięci Fast.
??
[#3] Re: Jump! - wersja demo

@RokiS, post #2

Wszystko się zgadza, demo odpalisz na 4MB. Pełna gra na 99% będzie miała trochę wyższe wymagania pamięciowe.
2
[#4] Re: Jump! - wersja demo
Super, dzięki za demo, gra się świetnie. Tylko te pęknięte kafle to utrapienie gdy są tak gęsto
[#5] Re: Jump! - wersja demo
Duże brawo dla Twórcy! Rewelacyjna produkcja OK
1
[#6] Re: Jump! - wersja demo

@Koyot1222, post #5

Całkowity opad szczeny !
Szacun dla Kefira za umiejetności w wyciskaniu z Ami ostatnich soków OK
1
[#7] Re: Jump! - wersja demo

@mikecios, post #6

W pełnej wersji są dodatkowe efekty, których nawet w demach na A1200 do tej pory nie było. To jeszcze nie koniec popisów kodera
7
[#8] Re: Jump! - wersja demo

@Kefir_Union, post #7

gra dla masochistow, po wielu probach zdobylem az 700 pkt. wiec za technikalia daje 9/10
[#9] Re: Jump! - wersja demo

@selur, post #8

Że za trudna? :)
[#10] Re: Jump! - wersja demo

@Kefir_Union, post #7

To jeszcze nie koniec popisów kodera

Gratuluję! Świetna robota! OK
1
[#11] Re: Jump! - wersja demo

@Kefir_Union, post #9

dla starszych troche trudna


p.s.
U mnie po wyjsciu z gry (emulator) robi sie kaszana, pelno jakis krzakow i glicze graficzne z gry.
Proponuje sprawdzic opcje EXIT w finalnej wersji.
[#12] Re: Jump! - wersja demo

@selur, post #11

To pewnie jakiś problem z przywracaniem systemu, który jest zabity na czas gry.
[#13] Re: Jump! - wersja demo

@Kefir_Union, post #12

Na prawdziwej Ami bez ss startuje bez problemu, za to na pi4 z Amiberry miałem oroblemt. Za nic gra nie chciała się uruchomić.
Dopiero zabawa ustawieniami, wyłączenie jit, zmiana procka na 020 24 bit adressing, start bez ss i bez setpacza załatwia sprawę.
[#14] Re: Jump! - wersja demo

@mikecios, post #13

U mnie na Tf1260 się nie odpala. Ani z setpatchem ani bez.
[#15] Re: Jump! - wersja demo

@Mir3k, post #14

Warp 1260 bez problemu: Kickstart 3.1, Amiga OS 3.5 z uruchomieniem bez S-s.
[#16] Re: Jump! - wersja demo

@Mir3k, post #14

na Tf1260 się nie odpala.

Jesteś w stanie przygotować taką konfigurację dla WinUAE?
[#17] Re: Jump! - wersja demo

@Mir3k, post #14

Zrób cold start, wyłącz, odczekaj i włącz Ami.
[#18] Re: Jump! - wersja demo
Odpaliłem na A1200 z fastem i Workbenchem 3.9- zasuwa aż miło szeroki uśmiech OK
Nie grałem wcześniej w pierwowzór, ani inne ewolucje tego pomysłu- gra się super, nie maiłem problemów z "załapaniem zasad", fajna dynamika podkręcana przez muzykę i sample aż chce się zaliczyć każdy kafelek, żeby usłyszeć piknięcie, zobaczyć rozbłysk lub poczuć trzęsienie ekranu. Mechanika i animacja są "naturalne" - płynne, nic tylko przechodzić kolejne levele OK

Gra wymaga praktycznie Max CHIP ramu, więc najbezpieczniej odpalać ją bez S-S z Setpatch'em.
Pod Workbenchem 3,9 z ikonki nie odpala (czarny ekran), ale z CLI idzie (albo z ikonki w trybie SHELL).

To wrażenia tak na szybko- pierwsza euforia- jest SUPER OKok, racja

Aaa- wyjście z gry zarówno do Shella jak i Workbencha działa u mnie bez zarzutu ok, racja

Ostatnia aktualizacja: 11.05.2022 12:51:30 przez BULI
1
[#19] Re: Jump! - wersja demo

@mikecios, post #13

Na prawdziwej Ami bez ss startuje bez problemu, za to na pi4 z Amiberry miałem oroblemt. Za nic gra nie chciała się uruchomić.
Dopiero zabawa ustawieniami, wyłączenie jit, zmiana procka na 020 24 bit adressing, start bez ss i bez setpacza załatwia sprawę.


No cóż na X5000 i E-UAE też się nie odpala, albo inaczej odpala się gdzieś w tle. Tak gra potrzebuje praktycznie pełnych 2MB chipu, więc chociaż korzystam na E-UAE z P96 i tak musiałem trochę pokombinowac by nie wyskakiwał komunikat o braku pamięci. Jak już pokombinowałem, to gra wystartowała (wiem bo słyszałem muzykę w tle), ale ekran P96 się nie zamknął a gra sama nie przełączyla ekranu na PAL. To tyle w kwestii wersji z włączonym JIT. Z wyłączonym JIT w sumie chyba tak samo, tyle że muzy w tle już nie słyszałem. Może faktycznie, jak by odpalić system bez P96, z wyłączonym SS, tak by 'Agatce" nie zabrakło Chipu, to by poszło, ale w sumie nie chce mi się tyle kombinować. Mam nadzieję że kolejne odsłony tej produkcji będą po prostu przyjaźniejsze dla innych konfiguracji.
[#20] Re: Jump! - wersja demo

@RokiS, post #2

To w końcu ile tego Fast-u potrzeba 4MB czy 6MB??

A co to za różnica? I tak każdy nawet w najniższych konfiguracjach Amigi 1200 ma min. 16MB. szeroki uśmiech A jeżeli przez 30 ostatnich lat nawet w coś tak podstawowego nie wyposażył swojej Amigi to znaczy, że ma ją w głębokim poważaniu.

Ostatnia aktualizacja: 11.05.2022 13:14:07 przez MDW
[#21] Re: Jump! - wersja demo
Ani RTG, ani AHI O wyższej rozdzielczości nawet nie wspominam.
PayPal i przelew bankowy... Serio? Przypominam, że mamy rok 2022, a nie początek wieku, i w Polsce można zrobić np. przelew na telefon.
[#22] Re: Jump! - wersja demo

@Pinto, post #21

Można też samemu napisać taką grę, ot tak....
6
[#23] Re: Jump! - wersja demo

@mikecios, post #22

Spodziewałem się takiej odpowiedzi
[#24] Re: Jump! - wersja demo

@Pinto, post #23

Gra z założenia miała wyglądać jak najlepiej, na jak najsłabszym sprzęcie. Więc pytanie o AHI i RTG jest trochę dziwne.
5
[#25] Re: Jump! - wersja demo

@Pinto, post #21

"O wyższej rozdzielczości nawet nie wspominam."

w grach na prawdziwa Amige nie ma wyzszej rozdzielczosci niz 320*256 no chyba, ze ewentualnie 640*256 w 16 kolorach ale 16 kolorow mega slabo by tu wygladalo.

Jak nie masz prawdziwej Amigi to sprzedaj to co tam masz i se kup Amige ok, racja
3
[#26] Re: Jump! - wersja demo

@MUFA-amigaone-pl, post #19

U mnie, na WinUAE również miałem problem z uruchomieniem gry. Z poziomu WB wyrzuciło tylko komunikat, że za mało dostępnej pamięci Następnie po restarcie bez sekwencji startowej i uruchomieniu gry z CLI, wcześniej wklepując polecenie CD <ścieżka do katalogu z grą> bo bez tego szary ekran, gra uruchomiła się, ale po wybraniu poziomu zwis. Dokładniej muzyka nadal grała, ale reszta się zawiesiła. Restart WinUAE, wczytanie jakiejś prostej konfiguracji bez RTG, bodajże 020 z JIT, 8 MB Fast i gra jw. uruchomiła się z CLI. Różnica już na początku była taka, że menu miało animowane tło tunelu, a po wybraniu poziomu uruchomił się bez przeszkód. Graficznie faktycznie wyciska chyba maksimum z AGA, podobnie jak kiedyś Stardust.
[#27] Re: Jump! - wersja demo

@Mir3k, post #14

U mnie na TF1260 startuje bez problemu, ale w systemie brakowało ramu, miałem wolnego jakieś 1,7 Chipu. Uruchomiłem bez wodotrysków i poszło z systemu bez zająknięcia.
[#28] Re: Jump! - wersja demo

@nostrum666, post #27

Jaki masz kickstart? Spróbuję jeszcze raz pobrać (chociaz próbowałem dwa razy), moze coś nie tak z unzipem jest.
[#29] Re: Jump! - wersja demo

@Mir3k, post #28

Kick 3.1, system ClassicWB 3.9, TF bez podkręcania na 50 MHz, rozpakowywane na Amidze, nie na piecu.

Ostatnia aktualizacja: 11.05.2022 14:27:50 przez nostrum666
[#30] Re: Jump! - wersja demo

@Pinto, post #21

Ani RTG, ani AHI O wyższej rozdzielczości nawet nie wspominam.

Od 1997 roku jestem gorącym zwolennikiem pozbycia się z platform amigowych standardowych układów graficznych i dźwiękowych. Od 2000 roku AGAty używałem sporadycznie, a od 2003 nawet nie mam w swoim sprzęcie ani AGAty ani Pauli. Uważam, że Amiga dawno temu powinna wyglądać jak Draco. :)
Pomimo tych moich poglądów uważam, że Jump! został zrobiony w zgodzie z pewnymi założeniami i z tego co widzę, zostało to zrobione wręcz modelowo. Widziałem we wstępnych recenzjach, że gra jest maksymalnie dopracowana, działa rewelacyjnie i wykorzystuje w 100% możliwości sprzętu jaki został przyjęty jako baza (minimalna konfiguracja).

W tej chwili wstałem i biję brawo pomimo tego, że bez emulatora tej gry na swojej pseudo-post-amigowej platformie nie uruchomię. Szanuję upór, konsekwencję, perfekcjonizm, profesjonalizm, które się wręcz wylewają z Jumpa.

Ostatnia aktualizacja: 11.05.2022 15:24:32 przez MDW
7
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem