@XoR, post #208
@MUFA-amigaone-pl, post #211
@XoR, post #210
@MUFA-amigaone-pl, post #211
X5000 ma pamięć DDR 3, PC3-16000 o przepustowości 16 GB/s
X5000 ma SATA II o teoretycznej przepustowości 358 MiB/s
X5000 ma PCI-e v2 o teoretycznej przepustowości 8 GB/s
SATA revision 2.0 was released in April 2004, introducing Native Command Queuing (NCQ). It is backward compatible with SATA 1.5 Gbit/s.[16]
@MUFA-amigaone-pl, post #211
AmigaOne X5000 ma pamięć DDR 3, PC3-16000 o przepustowości 16 GB/s
@jubi, post #214
@MUFA-amigaone-pl, post #215
@michal_zukowski, post #218
@MUFA-amigaone-pl, post #222
@michal_zukowski, post #217
@recedent, post #225
Jeśli optymalizował (a w wątku na MorphZone pisze, że nie optymalizował) to czemu wyniki X5000 są takie słabe dla tak nowoczesnych kart graficznych? Przecież dogania je PowerMac z Radeonem X1950 na AGP - to jest technologia sprzed dekady z okładem.
@MUFA-amigaone-pl, post #227
@snifferman, post #213
@recedent, post #228
@MUFA-amigaone-pl, post #231
To was cos boli, dlatego na MZ pojawialy sie teorie ze Dickinson specjalnie kazal Danielowi zoptymalizowac gre tak by AOne robila co chce z waszymi maszynami
@michal_zukowski, post #230
@michal_zukowski, post #234
RAGEMEM v0.37 - compiled 11/06/2010 --------------------------------------------------- CPU: Freescale P50XX (E5500 core) 1.2 @ 1995 Mhz Caches Sizes: L1: 32 KB - L2: 512 KB - L3: none Cache Line: 64 . .. Crucial 1x4GB 1600 MHz CL11 (U-Boot System info: CL9) ---> RAM <--- READ32: 732 MB/Sec READ64: 1381 MB/Sec WRITE32: 901 MB/Sec WRITE64: 899 MB/Sec WRITE: 2331 MB/Sec (Tricky) ... Kingston 1x4GB HyperX Fury 1866 MHz CL 10 (U-boot System info: CL8) ---> RAM <--- READ32: 727 MB/Sec READ64: 1394 MB/Sec WRITE32: 941 MB/Sec WRITE64: 940 MB/Sec WRITE: 2320 MB/Sec (Tricky) ... Kingston 2x4GB HyperX Fury 1866 MHz CL 10 (U-boot System info: CL8) ---> RAM <--- READ32: 695 MB/Sec READ64: 1311 MB/Sec WRITE32: 1521 MB/Sec WRITE64: 1517 MB/Sec WRITE: 2321 MB/Sec (Tricky)
@recedent, post #235
@recedent, post #235
Tower57 nie ma opcji "32 bit". Ma 24 albo 16. W 16 bitach widoczny jest dithering, więc na filmie z pewnością to zobaczysz.
Trevor odpalał grę w okienku, ale to okienko u niego z pewnością nie ma rozdzielczości 1920x1080, chyba że Workbench odpalił w 4K: