@recedent, post #235
Tower57 nie ma opcji "32 bit". Ma 24 albo 16. W 16 bitach widoczny jest dithering, więc na filmie z pewnością to zobaczysz.
@michal_zukowski, post #241
Jakbyś mógł jeszcze porównać jak działa z opcją uae i jak działa bez. Wtedy będziemy wiedzieć jaki jest przyrost akceleracja wyświetlania (dla jakiegos większego okna).
@michal_zukowski, post #241
@recedent, post #244
Tak rzookol obiecywał? Gdzie i kiedy?
@michal_zukowski, post #234
Jak dla mnie prędkość Ramu w Powermakach bije prędkość z X5000.
@MUFA-amigaone-pl, post #248
W X5000 RAM to złożona sprawa, po pierwsze warto mieć RAM w dwóch kościach bo bez tego wyniki mogą być nawet dwa razy gorsze. Po drugie trzeba jeszcze odpowiednio skonfigurować U-BOOTa w tryb przeplatania DDR. Ponieważ z góry nie wiadomo, który jest najlepszy a tryby są cztery, nikt się w to nie bawi i każdy zostawia domyślny (co nie zawsze jest najwydajniejsze).
Mac G5 ma pamięć DDR-2, 533MHz o teoretycznej przepustowości 4264 MB/s
AmigaOne X5000 ma pamięć DDR 3, PC3-16000 o przepustowości 16 GB/s
@mschulz, post #250
@recedent, post #219
@jarokuczi, post #2
Microsoft and Intel's partnership stems back to the early 80's with MSDOS and Windows. Microsoft would use Intel to power the Original Xbox in 2001. Yet in 2005 with the next generation Xbox 360, they famously split from the chipmaker in favor of IBM and their PowerPC architecture - made famous by Apple and with PowerMac line of computers. In this episode we take a look at why Microsoft dumped Intel for the Xbox 360 game system.
@michal_zukowski, post #237
@Radov, post #256
@michal_zukowski, post #257
@michal_zukowski, post #257
@recedent, post #265
@Radov, post #256