Gra jest już do kupienia - tutaj.
"Bridge Strike"
Retro Gamedev Compo 2016 - miejsce 2 - 518 punktów
Ech, było gorąco :) Deptaliśmy konkurencji po piętach. No. ale byli lepsi

Gratulacje!
Dzięki Juen! Kolejny świetna kawał dobrego kodu. Widziałem, że gra robiła przyzwoite wrażenie. Super brać udział osobiście w tworzeniu tego projektu!

Fajnie się przy tym pracuje, aby wolnego czasu było więcej

Sporo jeszcze do zrobienia. Kilku rzeczy jeszcze brakuje, ale z czasem będzie lepiej

Trzymajcie kciuki!
Wymagania:
Amiga 500 OCS/ECS procesor 020 oraz 1mb pamięci minimum
Z uwagi na niektóre problemy Zalecamy uruchomienie gry na procesorze 020 bootując komputer bez sekwencji startowej.
Demo w postaci pliku wykonywalnego!
Testowane konfiguracje:
a600 (1mb chipu standard) + 1mb fast - gra działa
a500 kick 1.3 1mb chip 1mb fast - gra działa
Autorzy gry:
Paweł / Juen / Nowak - code
Krzysiek / Koyot1222 / Matys - gfx
Simone / JMD / Bernacchia - music
Marcin / Doomer / Święch - sfx
Sterowanie:
Grę obsługuje się pojedynczym przyciskiem "fire".
Fire - przejście z menu i rozpoczęcie gry
lewy przycisk myszy - zakończenie gry/wyście z programu
podczas gry:
manipulator - samolot lewo-prawo
góra - przyspieszenie samolotu
dół - spowolnienie samolotu
fire - wystrzał rakiet
Celem gry jest niski lot w wąwozie i zniszczenie jak największej liczby tam/mostów na rzece. Uwaga! Szybko zużywające się paliwo, można je uzupełniać przelatując możliwie najwolniej, nad lotniskowcem z oznaczeniem "F". Stan paliwa odzwierciedla czarna linia na potencjometrze oznaczonym literką "F", im dalej na prawo tym więcej paliwa. Nie można tankować "na zapas", potencjometr odzwierciedla całkowitą i możliwą ilość zatankowanego paliwa. Zużycie całkowitej ilości paliwa spowoduje upadek i zniszczenie samolotu. Kolizja z obiektami otoczenia wąwozu powoduje zniszczenie samolotu tak samo jak i kolizja z wrogimi jednostkami. Ilość zniszczonych mostów jest zliczana po lewej dolnej stronie ekranu na niebieskim liczniku. Program zapisuje ostatni rozbity most, po strąceniu/upadku samolotu gracz rozpoczyna grę od ostatniego wysadzonego mostu. Środkowy licznik z punktacją odzwierciedla całkowitą sumę punktów przyznanych za strącenie wszystkich zniszczalnych obiektów podczas gry. Zielony licznik w prawym dolnym rogu odzwierciedla ilość możliwych szans gracza na rozpoczęcie gry od momentu zniszczenia ostatniego mostu. Wykorzystanie całkowitej liczby możliwych szans/samolotów powoduje zakończenie gry.
Kilka obrazków:
CDN.
Ostatnia aktualizacja: 02.04.2019 08:37:02 przez recedent