[#91] Re: Bridge Strike - informacje

@mailman, post #89

Z początku jak Juen to wrzucił też mi się wydawało dziwne. Pograłem w oryginał... Jak skumałem, że np można 1 strzałem zmieść przeciwnika jednocześnie omijając tankowiec to kierowanie rakietami zaczęło mieć sens
Jest sporo trików, np wysadzanie tankowca na końcówce tankowania itp.
[#92] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #83

Gra wygląda smakowicie, zagrywałem się na 8 bitach w oryginał i nie dawno (kilka lat temu) na emulatorze. Bardzo mnie cieszy świeża wersja na Amigę.
[wyróżniony] [#93] Re: Bridge Strike - informacje

@cossack, post #92

z placu boju:

- poprawiona widocznosc paliwa w panelu
- nowa jednostka wrogow - mina, nie da jej sie zestrzelic (jest ukryta czesciowo w wodzie), ale wybucha gdy przelatujemy nad nia
- skonczone czolgi na mostach, mozna je rozwalic razem z mostem, a gdy mamy pecha/zle wyliczymy nasz strzal to czolg zacznie nawalac ze swojego dziala podobnie jak w river raid :)

z widocznych bledow wciaz jest jeden do poprawienia, nikt go nie zauwaza ale mnie wkurza strasznie, pomysly do zrealizowania jeszcze mamy wiec jest co robic :)
[#94] Re: Bridge Strike - informacje

@juen, post #93

Czy ten błąd, to ten co dotyczył sprite'a myszy, co się przy mnie dziwiłeś i wkurzałeś? A jak to nie ten a tamten naprawiłeś, to co było nie tak? ;)
[#95] Re: Bridge Strike - informacje

@teh_KaiN, post #94

o kurcze jeszcze jest ten blad, ale wciaz nie wiem skad sie bierze, bo Tom powiedzial, ze nie uzywa opusa, ale uzywa birdie i jeszcze czegos. trzeba poprosic Koyota, zeby posprawdzal ktory patch to powoduje :) ostatecznie caly efekt tego bledu to czarny wskaznik fuel zamiast bialego wiec tragedii nie ma, ale dobrze by bylo wiedziec co dokladnie go powoduje bo jak to tak mozna, zeby cos Ci kolor sprite'u zmienialo :P
[#96] Re: Bridge Strike - informacje

@juen, post #95

Z tego co sprawdzałem "przebarwienie" wskaźnika wywołuje na razie u mnie tylko scalos. Sam workbench, plus magellan oraz nakładki typu cooper nie powodują żadnych zmian.
[#97] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #96

moze ktos jeszcze ma czarny wskaznik paliwa zamiast bialego? efekt byl widoczny tylko u Koyota i Tom Raina na jego a4000 na retrokompie
[#98] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #96

Trochę zaległych materiałów. Może komuś się przyda. Można zobaczyć że nawet chmurki które są tylko dodatkiem, nie powstały szybko. Miałem sporo roboty zanim zdecydowałem o ich ostatecznym wyglądzie

V1



V2

V3

V4
[#99] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #98

V1 wygląda bardziej jak mgła niż wysokie chmury. W sumie etap z dużym zamgleniem podłoża mógłby być ciekawy. Prócz standardowych wrogów i krawędzi rzeki trzeba by wykazać się dodatkową uwagą. Fajnie by było gdyby dało się zrobić taki prześwit mgły jaki był w Banshee na pierwszym etapie.
V4 to zdecydowanie najlepsze chmury :) w wersji z RK chmury pojawiały się dość losowo, jako dekoracja (z początku nawet chciałem do nich strzelać w oczekiwaniu na kolorowy dzwonek który mógłby z nich wypaść ^^ ) . Gdybym mógł to zmienić to postarałbym się je ułożyć w jakieś formacje, przykładowo jedna duża chmura, a za nią dwie mniejsze i kawałek dalej 3-5 najmniejszych jako ogon, albo ułożyć w pasy, albo tak jak na screenach losowo na całym ekranie duże zagęszczenie wszystkich chmur.
Inną rzeczą która jest mocno dekoracyjna a którą chciałbym zobaczyć to śnieg i deszcz, dwa pozostałe efekty atmosferyczne. Śnieg pasowałby do etapu zimowego, jeśli tylko taki jest w planach. Deszcz za to pasował by do już istniejącego etapu, gdyby tylko dało się trochę przyciemnić ekran z grą.

Mam też pomysł na etap gdzie przez cały czas na ekranie widać tory kolejowe, od czasu do czasu tory szłyby po lewej stronie albo po prawej stronie, a kluczowym zadaniem było by niszczenie mostów kiedy tory przechodzą z jednej strony ekranu na drugą. Czasami też tory szły by poniżej klifu, na wysokości rzeki i zadaniem gracza było by niszczenie pociągów towarowych z zaopatrzeniem wroga które się po nich poruszają.

W ramach tutoriala mógłby być etap w czasie pokojowych zawodów lotniczych (coś na kształt zawodów red bulla w Dubaju), zamiast lotniskowców były by kolorowe obręcze pomiędzy którymi trzeba przelecieć (albo słupki), a zamiast wrogów różnorakie tarcze (kolorowe balony, makiety owoców, etc) do zestrzelenia.
[#100] Re: Bridge Strike - informacje

@Gżegżółka, post #99

V4 to zdecydowanie najlepsze chmury


ok, racja
[#101] Re: Bridge Strike - informacje

@BULI, post #100

Najładniejsze chmury? - tak. Najbardziej utrudniające rozgrywkę? - tak.
[#102] Re: Bridge Strike - informacje

@recedent, post #101

O, to toto to to
[#103] Re: Bridge Strike - informacje

@Gżegżółka, post #99

w wersji z RK chmury pojawiały się dość losowo, jako dekoracja (z początku nawet chciałem do nich strzelać w oczekiwaniu na kolorowy dzwonek który mógłby z nich wypaść ^^ )

Bo one właśnie losowane są
[#104] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #103

Czy nowe wersje z poprawkami macie na razie do "użytku własnego", czy też są gdzieś dostępne do szerszych testów?
[wyróżniony] [#105] Re: Bridge Strike - informacje

@juen, post #95

Jedyne co mi przychodzi do głowy to że jakiś program grzebie w bplcon4, ustawiając inne kolory dla sprajtów w AGA. Proponuje wstawić takie cuś gdzieś tam za ubiciem OS (za Forbid na przykład)
;a5 = $dff000, fmode = $1fc, bplcon3 = $106, bplcon4 = $10c
		move.w	#$2200,d0
		move.w	vposr(a5),d1
		and.w	d0,d1
		cmp.w	d0,d1
		bne.b	.1
 ;AGA
		moveq	#0,d0
		move.w	d0,fmode(a5)
		move.w	d0,bplcon3(a5)
		move.w	#$11,bplcon4(a5) ; tak jest defaultowo jak pamiętam
.1


I sprawdzić czy to to.
[#106] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #103

...a będą też czarne chmury - losowo? Jeżeli w taką wlecisz to strzeli piorun albo nie - losowo? Który przestawi ci samolot o ruch w prawo lub lewo losowo?

Ostatnia aktualizacja: 04.10.2016 15:00:22 przez Vato
[#107] Re: Bridge Strike - informacje

@Vato, post #106

Tak, albo czasem losowo mógłby popalić przyrządy, tak żeby nie widzieć ile się ma żyć, ile mostów rozwalonych i ile paliwa zostało... pomysł wariat?
[#108] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #102

Losowo powinny pojawiać się ciemne chmurki, które rażą piorunem samolot lub lodowato niebieskie, których dotknięcie zamraża samolot na jakiś czas, może jakiś wir czaso-przestrzenny ( pojawiający bardzo rzadko, który przenosi do przodu lub do tyłu - chodzi o numer plansz).
[#109] Re: Bridge Strike - informacje

@KM, post #108

I jeszcze UFO jak za wolno lecisz niech nawala w ciebie rakietami
Chyba już mamy tu wymyślnych gadgetów na pitnoście gier do przodu bo do jednej już nie wlezą
[wyróżniony] [#110] Re: Bridge Strike - informacje

@Vato, post #109

Dokładnie, w tego typu gierce można poszaleć yippee

Ja kiedyś popełniłem gierkę (na Androida/iOS), która jest połączeniem Scramble z River Raid, to znaczy z River Raid zaadoptowałem ideę tankowania, poza tym dodałem też trochę nowych elementów - gra typu endless, zbieranie monet, sklep czy misje do wykonania.

Jet Space - Youtube
[#111] Re: Bridge Strike - informacje

@ntx, post #110

KOZACKIE!!! OKOKOKOK szczęka opada!
[#112] Re: Bridge Strike - informacje

@asman, post #105

dzieki za uwage, jak bedzie mozliwosc to sprawdzimy
[#113] Re: Bridge Strike - informacje

@ntx, post #110

Super Cobra (Atar) ... bardziej :D
[#114] Re: Bridge Strike - informacje

@juen, post #93

z placu boju:

- dodano dwie nowe chmury, mala i duza, obie wala piorunami i lepiej do nich nie podlatywac ;)
- dodano grafike ufo, do wykorzystania pozniej ;)
[#115] Re: Bridge Strike - informacje

@Vato, post #109

a dla hardcorowców czarne tło zamiast planszy
[#116] Re: Bridge Strike - informacje

@juen, post #114

juen niestety trochę mu prędkości brakuje na gołej amidze z wicherkiem 14 mhz (0.62 mipsa)
[#117] Re: Bridge Strike - informacje

@AmigaPL, post #116

thx za sprawdzenie (ta wersje nie byla w ogole optymalizowana jeszcze), czy sprawdzales na sprzeciez bez fastu?
[#118] Re: Bridge Strike - informacje

@juen, post #114

Mam takie małe pytanie do autorów. Czy jest jakaś inna możliwość wsparcia was niż pateron? Nie mam karty kredytowej (kiedyś chciałem coś wesprzeć przez paterona ale wymagał numeru karty kredytowej, a takiej nie posiadam i nie potrzebuję - zwykła bankowa zawsze mi wystarczała. Próba powiązania paterona z kontem na paypalu za to wymagała powiązania konta z paypal'a z kartą kredytową co również odpada). Może macie konto na paypalu?
[#119] Re: Bridge Strike - informacje

@Gżegżółka, post #118

hej, wiele ludzi mylnie mysli, ze ich karta nie jest karta ktora moga dokonywac zakupow przez internet, a prawda jest taka ze to malo prawdopodobne.. o ile po drugiej stronie karty masz 3 cyfrowy kod weryfikacyjny t mozesz byc pewny, ze mozesz dokonywac takich oplat. czasem wiaze sie to z wlaczeniem limitu przez panel bankowy, ale te czasy chyba tez juz minely :)

karta kredytowa to karta ktora sluzy do zaciagania pozyczek. karta debetowa to najpopularniejsza karta i na 99% taka masz i bez problemu powinienes w patreonie jej uzyc czy tez powiazac z paypalem, czy tez zaplacic za cokolwiek w internecie :)
[#120] Re: Bridge Strike - informacje

@juen, post #119

Zawsze można też kupić sobie tzw. papierowego "prepaida" (tzn. kupujesz wirtualną kartę w formie doładowania konta, a drukujesz ją sobie w domu na drukarce) i to ją powiązać/płacić itp.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem