[#121] Re: Bridge Strike - informacje

@recedent, post #120

mialemwirtualna w mbanku, ale to bylo z 5 lat temu, w sumie dalej ja mam, ale od paru lat kazda karta z mbanku umozliwia zakupy przez neta (visa debit)
[#122] Re: Bridge Strike - informacje

@juen, post #121

update:

- nowa jednostka mysliwiec
- nowa jednostka ufo
- nowa jednostka wyrzutnia rakiet
- nowy "powerup" tornado
- symulacja zmiany pora dnia noc/dzien od switu do switu :)
[#123] Re: Bridge Strike - informacje

@juen, post #122

Można skądś pobrać nową wersję?

Ostatnia aktualizacja: 02.11.2016 10:11:20 przez perinoid
[#124] Re: Bridge Strike - informacje

@perinoid, post #123

jedynie wersja z retrokompa, kolejna wersja to juz bedzie finalna :) mysle, ze najpozniej wydana tak samo jak tanks furry czyli do lutego MAX
[#125] Re: Bridge Strike - informacje

@juen, post #124

Dzięki za info. Wersję beta3 (czy jak tam to się nazywało) mam i ją lubię. Czekam na finalkę, bo gra jest super.
[#126] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #103

Wrzuciliśmy nowe elementy do rozwałki, przez które gracz będzie musiał sobie torować drogę.


Świeży element, budynki do miast
[#127] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #126

Piękne piksle :) pomysł z skałami które można niszczyć jest bardzo fajny.
[#128] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #126

Taa skały fajne bo ładwiej zwiększyć poziom trudności dzięki wstawianiu ich.
Ale najlepsza rura ze ściekami szeroki uśmiech Tylko czekać aż Mario z niej wylezie hehehe! OK
[#129] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #126

Czy biurowiec Commodore będzie można rozwalić? szeroki uśmiech
[#130] Re: Bridge Strike - informacje

@recedent, post #129

To kusząca propozycja, ale doszliśmy do wniosku że skoro mamy bronić "naszej" ziemi, lepiej będzie budynki zostawić w spokoju. Na razie strącać ze skał można jedynie wrogie stacje radarowe

W odpowiedzi na #128
Hehe Rury ściekowe w pobliżu dużych miast, pomyślałem, że to może da komuś do myślenia, albo miło skojarzy się z jakąś inną grą szeroki uśmiech
[#131] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #130

Bardzo ciekawe!
Czy juz ustaliliście spsób strzelania i sterowania, tzn czy bedzie jak w oryginale?
czy bedzie wersja cd32?
pozdr
[#132] Re: Bridge Strike - informacje

@Mikrobi, post #131

bedzie jak w oryginale, ale zobaczymy na koncu co da sie umiescic w dodatkowych opcjach/konfiguracji juz teraz zbiera nam sie duzo rzeczy dodatkowych, ktore bardzo odbiegaja od oryginalu wiec byc moze bedzie opcja wylaczania/wlaczania niektorych rzeczy :)
[#133] Re: Bridge Strike - informacje

@juen, post #132

Bardzo fajnie!!!
Ja proponuję jeszcze pętlę i tryb nocny np. negatyw z ew. deszczem żeby fajnie sie grało w nocy...
pozdr
[#134] Re: Bridge Strike - informacje

@juen, post #132

Juen a jak jest z optymalizacja kodu pod 68000/7 mhz ?
Taka gra powinna chodzic na zwyklej A500 (patrzac na tytuly jakie na nia powstaly 25 lat temu :)
[#135] Re: Bridge Strike - informacje

@AmigaPL, post #134

przy animowaniu calego ekranu nie za bardzo powinna, nawet 25 lat temu :>

jakiekolwiek optymalizacje zostaja na koniec, wtedy zobaczymy jaka bedzie docelowa platforma bez utraty efektow wizualnych
[#136] Re: Bridge Strike - informacje

@juen, post #135

No weź, zrób tryb dla biedaków (w tym dla mnie, hłehłehłe) polegający na wycięciu niekluczowych animacji, co by dało radę grać na gołej 500 ;)
[#137] Re: Bridge Strike - informacje

@juen, post #135

Zróbcie wersję RTG;)
[#138] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #126

Test budynków w edytorze:
[#139] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #138

a masz jakiś filmik jak to biega wszystko ?

a jest :)
link

Ostatnia aktualizacja: 04.11.2016 16:29:26 przez Dorian3d
[#140] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #138

Kafelek "rury na brzegu" słabo się komponuje zarówno z brzegiem, jak i z wodami przybrzeżnymi.
[#141] Re: Bridge Strike - informacje

@recedent, post #140

to byl test na spostrzegawczosc Rcedenta :)
[#142] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #138

Na zboczach wzniesień jest brązowy kolor na lewej, prawej i dolnej krawędzi, ta górna wygląda trochę łyso, jak "pejczem ucięta" :)
[#143] Re: Bridge Strike - informacje

@agrajek, post #142

Hej!
Planujecie wersję pod telewizor 16x9 ? Ciekaw jestem czy to w ogõle da się zrobić...
pozdr
[#144] Re: Bridge Strike - informacje

@Mikrobi, post #143

gry pod RTG jak najbardziej moga byc wyswietlane na roznych rozdzielczosciach, ale nasza gra to gra na klasyka tylko i wylacznie na rozdzielczosc 320x256 w LOWRES, powyzej wymagala by juz czegos lepszego niz 020 bez fastu...

---

aktualnosci

- dodalismy i testujemy DESZCZ :)
- naprawilem ostatniego buga z listy, ktory od poczatku byl w grze przy wyswietlaniu jednostek, byl tak malo zauwazalny ze nikt nie zwocil uwagi, ale jak juz sie go dostrzeglo to mogl przeszkadzac, aktualnie ruch jednostek jest bardzo plynny
[#145] Re: Bridge Strike - informacje

@juen, post #144

Jo to Kcym :)
[#146] Re: Bridge Strike - informacje

@juen, post #144

Jak tak dalej pójdzie to wyjdzie z tego nowe Banshee.
Żebyście tylko nie przekombinowali
[#147] Re: Bridge Strike - informacje

@juen, post #144

Pytanie co do highscore - kto to jest Pola? :)
[#148] Re: Bridge Strike - informacje

@agrajek, post #147

moja corka :) 5 miesiecy skonczyla, niezle jej idzie ;)
[#149] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #138

"Winter is coming"
[#150] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #149

Super pomysł ze śniegiem. OK
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem