[#151] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #149

to teraz jeszcze przydała by się śnieżyca do pełni szczęścia :) (ale bez niej też jest zacnie).
[#152] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #149

Bardzo ładnie to wyszło. Jeszcze teraz tylko lodowa kra na płyciznach... Albo cała rzeka skuta lodem, a czysty tor wodny tylko w kilwaterze lotniskowca... Ech, rozmarzyłem się
[#153] Re: Bridge Strike - informacje

@recedent, post #152

Dzięki!
Myślałem o kuciu lodem rzeki, ale...
- duże rzeki zwykle rzadko zamarzają
- gdyby rzeka była dobrze zamarznięta to bez sensu było by przeprawiać wojska przez mosty ;) Wysadzanie mostów, zbyteczne.
- staram się aby "użyteczne" dla gracza miejsca wyglądały podobnie niezależnie od tematu. Reszta może się lekko zmieniać ;)
Kończy mi się powoli miejsce w wolnych tilesach a chciałbym jeszcze kilka zaplanowanych niespodziewanek upchać. Właściwie to już mamy 3 tematy rozbudowane, leśny, zimowy, miasto i zaczęty pustynny. Wydaje nam się, że to spora różnorodność. Pracujemy jeszcze nad losowymi efektami aby było trudno "oblecieć" grę kilka razy "tak samo wyglądającą".

Ostatnia aktualizacja: 11.11.2016 07:39:33 przez Koyot1222
[#154] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #149

Sceneria zimowa- Super OK

Lekko kują w oczy górne krawędzie terenu/zakończenia, wyglądają jak ucięte nożyczkami. Pasowało by to jakoś "wygładzić" ok, racja
[#155] Re: Bridge Strike - informacje

@BULI, post #154

mega super to wygląda, czekam z niecierpliwością
Premiera na święta czy 2k17 ?
[#156] Re: Bridge Strike - informacje

@BULI, post #154

Ogólnie zaplanowałem tak aby lepiej się łączyły, bardzo pasuje mi takie geometryczny styl lekko nawiązujący do oryginału ;)
[#157] Re: Bridge Strike - informacje

@BlackTiger, post #155

Gdybyśmy mieli 1-2 miesiące wolnego, to pewnie byśmy się ogarnęli. Ale na razie zainteresowanie naszym patronem nie jest jeszcze wystarczające, tudzież nie możemy jeszcze porzucić "korpo" i zająć się życiem z robienia retro gier.

Ostatnia aktualizacja: 11.11.2016 17:38:48 przez Koyot1222
[#158] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #157

ale zeby nie bylo.. tf bylo na luty 2016 wiec bs postaramy sie by bylo na luty 2017 :) bedzie jakie bedzie, wazne by nie mialo bledow ;)
[#159] Re: Bridge Strike - informacje

@juen, post #158

trzymam kciuki
[wyróżniony] [#160] Re: Bridge Strike - informacje

@BlackTiger, post #159

z placu boju, dodalismy loading screen, zrobilem obsluge pliku typu kontener, w ktorym zawarte sa dodatkowe pliki (popakowane) wiec exec juz jest mega odchudzony i zapotrzebowanie na pameic duzo mniejsze. dodalismy kolejne jednostki:
- jeep
- zolnierz
- kraken/krabik

dodalismy bonusowa jednostke - rozbitek, za ktorego dostajemy dodatkowe zycie

aktualnie zamknelismy temat przeciwnikow juz wiec bede mogl sie skupic na stworzeniu wewnetrznego edytora przeciwnikow (do nanoszenia na mape gry)

Koyot odwalil sporo kolejnych poziomow, dopieszcza jeszcze tilesy, troszeczke miejsca mu juz zostalo, ale to juz bedzie gotowe tuz tuz

dodalismy zamiennik chmur - ptaki :)

jeszcze chwila i mozemy sie zajac intrem, outrem, ekranem gry i highscorem. na koniec testy i mamy mysle gotowy produkt, chcialbym zebysmy wyrobili sie do lutego, tak samo jak wczesniej z tanks furry :)

zapraszam na patrona, Koyot wrzuca tam fajne informacje ;)
[#161] Re: Bridge Strike - informacje

@juen, post #160

dodalismy bonusowa jednostke - rozbitek, za ktorego dostajemy dodatkowe zycie


Heh, wyobraziłem sobie łapanie rozbitka z odrzutowca lecącego nad wodą - pomijam już fakt, że ewentualna lina ratunkowa raczej ciągnęłaby się za samolotem, podskakując wesoło w turbulencjach strumieni wylotowych z silników, ale gdyby ktoś próbował ją złapać to raczej nabawiłby się poważnej kontuzji niż został wyciągnięty z wody
[#162] Re: Bridge Strike - informacje

@recedent, post #161

dobra, to usuwamy... ! zartuje :) nie doszukuj sie logiki w tej grze
[#163] Re: Bridge Strike - informacje

@recedent, post #161

Dlatego cały czas stronię od realizmu naszych gier. To mógłby być strzał w stopę jak podeszli byśmy do tego zbyt dosłownie.
Ważne aby dobrze się grało, rozrywka była ciekawa i w miarę różnorodna

o... Juen był szybszy

Ostatnia aktualizacja: 21.11.2016 10:29:25 przez Koyot1222
[#164] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #163

Oj no wiem przecież. Tak tylko sobie przydywagowałem na boku, już idę do drewutni...
[wyróżniony] [#165] Re: Bridge Strike - informacje

@recedent, post #161

dlatego przy rozbitku pewnie będziesz musiał zwolnić... jak w Sky Force na komurkie albo jak przelatując przez tankowiec... Da się tak zrobić? Żeby rozbitka zaliczało po np 2-3 sek w jego pobliżu?
[#166] Re: Bridge Strike - informacje

@recedent, post #161

Nie wiem czy wiesz... ale to jest Harrier ok, racja
[#167] Re: Bridge Strike - informacje

@softiron, post #165

zaje#?y pomysl!! juz robie :)

gotowe, trzeba zwolnic inaczej sie nie zbierze :)

Ostatnia aktualizacja: 21.11.2016 10:52:47 przez juen
[#168] Re: Bridge Strike - informacje

@Vato, post #166

Heh, stałeś kiedyś pod Harrierem? Toż by go strumień gazów z dysz raczej wepchnął pod wodę :)

Ale cieszę się, że się mój bezwartościowy komentarz na coś przydał. OK
[#169] Re: Bridge Strike - informacje

@recedent, post #168

Jak się ma odpowiednią opływową czapkę z azbestu to da radę

Ostatnia aktualizacja: 21.11.2016 11:02:41 przez Vato
[wyróżniony] [#170] Re: Bridge Strike - informacje

@Vato, post #169

w dniu dzisiejszym powstalo narzedzie do rozkladania jednostek wrogow na mapach, oraz ustalania ich zachowan, spory krok do stworzenia finalnej wersji gry :)
[#171] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #149

Dziwnie wyglądają te krawędzie bez konturu, gdzie następuje przejście z wyższego terenu na niższy, trochę jakby było posklejane z kawałków grafiki, które nie pasują do siebie.
[#172] Re: Bridge Strike - informacje

@sanjyuubi, post #171

Nie bardzo widzę o co Ci konkretnie chodzi. Może wytnij ten kawałek obrazka i spróbuj go poprawić, a ja zobaczę czy udało by mi się te kawałki tak przerobić
[#173] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #172

z tego co sie domyslam to chodzi mu o to jak widac gory za gorami, czyli jak gory z blizszego planu zaslaniaja gory z dalszego planu (linii dalszej), mi osobiscie to nie przeszkadza, bo taki typ grafiki, ale moze by sie udalo cos pokombinowac przycieniowac? wiem, ze moze byc trudno bo tutaj chodzi o to, ze ilosc tilesow jest ograniczona, zeby nie zuzywac za duzo chipu :)

(mi tam sie podoba :P)
[#174] Re: Bridge Strike - informacje

@juen, post #173

Ja bym tego nie zmieniał. Też to rozumiem jako taki właśnie styl i tyle. OK
[wyróżniony] [#175] Re: Bridge Strike - informacje

@juen, post #173

WYSYWIG BS ENEMYS SETTER :)
[#176] Re: Bridge Strike - informacje

@sanjyuubi, post #171

Chodzi o takie krawędzie?


Ostatnia aktualizacja: 24.11.2016 08:06:55 przez Koyot1222
[#177] Re: Bridge Strike - informacje

@juen, post #175

Dopiero teraz widać ile tego jest do ustawiania na każdej mapce Sporo pracy
[#178] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #176

Faktycznie bez tego doklejonego elementu wygląda lepiej.
Można wrzucić las i będzie pełniej i bardziej schludnie.
[#179] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #176

A może coś w ten deseń? lekki podcien zeby nie bylo tak płasko...


choc osobiscie mi tu nic nie przeszkadza a w ręcz wszystko bardzo podoba ;)

Ostatnia aktualizacja: 24.11.2016 10:24:15 przez zeter
[#180] Re: Bridge Strike - informacje

@zeter, post #179

to wymagaloby zdublowania tilesow, z ktorych sklada sie mapa, na tilesy z cieniem i bez cienia. nie ma na to miejsca :) (ponadto trzeba pamietac, ze kazdy tiles zajmuje 3x wiecej poniewaz jest animowany)
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem