[#71]
Re: Bridge Strike - informacje
@Vato,
post #69
Rozumiem i akceptuję klasyczną wersję Rvier Raid jeśli chodzi o założenia gry, ale uważam też że kilka urozmaiceń mogło by uczynić grę atrakcyjniejszą. Anyway - to tylko moje zdanie.
1. Przeciwnicy którzy czasami strzelają przed siebie lub w stronę gracza to coś co chciałbym zobaczyć. Strzelać powinni sporadycznie, od czasu do czasu, bez bullethella.
2. Różne odporności celów, mosty wymagały by 3 strzałów, przeciwnicy zajmujący 1 kwadracik zbliżony do rozmiarów samolotu gracza 1 strzał, przeciwnicy więksi i podłużni 2 strzały.
3. Power upy, zwiększenie prędkości strzelania, chwilowy zapas paliwa, dodatkowe życie, kilka sekund nieśmiertelności, pociski samo-naprowadzane (ale ponieważ to było by zbyt duże ułatwienie, takich strzałów gracz miał by kilka lub taki power up trwał by tylko kilka sekund)
4. bossowie, lotniskowiec wroga złożony z wielu elementów, może gigantyczna łudź podwodna, tama zamieniona w fortyfikację obronną, albo stocznia forteca. W czasie walki w grze mogły by obowiązywać inne zasady, pasek paliwa zmieniałby się w pasek zdrowia bossa i scroll ekranu by się zatrzymywał.
5. Intro/outro tak jak w Tanks Furry, prosta historia w kilku prostych animowanych obrazkach.
6. Inne typy wrogich jednostek, balony (małe), sterowce(duże), może coś z innej beczki - czołgi na spadochronach :) mechaniczne zwierzęta :) zawieszone w powietrzu miny albo gigantyczne roboty :)