[#4266]
Re: Zapowiedzi nowych gier
@mmarcin2741,
post #4265
Nie ma racji, bo w przypadku gier arcade najczesciej to jest miks 8 bitowego procesora albo nawet dwoch z grafika, ktora ma wiecej niz 16 kolorow na ekranie. Jedynie najstarsze gry arcade maja mniej kolorow na ekranie. Wiec w wiekszosci przypadkow do takich gier potrzebna jest AGA albo bardzo dobry koder/programista. Wystarczy porownac niektore konwersje gier arcade z ich portami Amigowymi z epoki, a obecnymi wersjami. Prosty przyklad to port Bubble Bobble (Tiny Bobble). Jest roznica, choc Amigowy port z epoki tez nie byl taki najgorszy. A to w sumie gra na taka sama Amige 500. A Selur jak nie lubi konwersji to niech stworzy nowa gre, a nie marudzi. Nie dosc, ze to sa w wiekszosci darmowe wersje robione przez pasjonatow to mu jeszcze zle. Jego bezsensowna krytyka na pewno zwiekszy liczbe chetnych do programowania na Amige w przyszlosci. Rzadko kiedy pierwsza gra danego programisty to jest jakis hicior. Zwykle trzeba rozwinac swoje umiejetnosci, a to troche trwa. Wystarczy przesledzic gry tworzone w ostatnich latach przez te same osoby, zeby zobaczyc, ze wiekszosc z nich jest coraz lepsza. Selur przy swoich umiejetnosciach na pewno jest w stanie stworzyc dobra gre na Amige w AMOS-ie, zamiast marudzic. Nawet strategiczna, bo byly takie tez stworzone w AMOS-ie.