@Corwin, post #1382
@michalmarek77, post #1355
Genialna gra, która potrafi zaciągnąć na skraj rozpaczy. Uber_trudna, perfekcyjna w swym designie, mechanikach gra, której żaden szanujący się gracz nie powinien pominąć.
@skofrant, post #1363
ProjectX Super Frog Elfmania itp czy one źle wyglądają?
A działają na dwolnej Amidze z 1mb pamięci.Optymalizacja jest też bardzo dobra.
I nie ma co bronić twórców tej gry bo kiche odwalili i tyle.
@skofrant, post #1390
@BULI, post #1391
@PopoCop, post #1393
@michalmarek77, post #1392
moze po prostu patrzy na inne retro sprzęty, na ktorych tworzy sie i portuje tak by wykorzystywac odpowiednio HW?
@Axi0maT, post #1401
Podejrzewam ze problemem jest sama architektura Amigi
@nogorg, post #1402
@selur, post #1403
@selur, post #1403
@teh_KaiN, post #1404
Scenowcy nie narzekają, bo oni nie wiem, chyba deasemblują cudze produkcje, analizują kod i eksperymentują. Choć dla asm już jest łatwiej o źródła, bo choćby wspaniałe Planet Rocklobster leży sobie na Githubie, coś Ghostownu chyba też.
@selur, post #1403
Na tutoriale do kodowania na Amidze czekam juz z 15 lat i procz paru filmow video o kompletnych podstawach nie ma nic
@retronav, post #1407
@nogorg, post #1408