[#1621] Re: Zapowiedzi nowych gier

@selur, post #1619

On znalazł taki sposób na zarobienie, jak ludzie kupują to co im zrobisz?
Co prawda według mnie trochę to jakieś takie lekko niesmaczne, ale różnie ludzie zarabiają.

Ostatnia aktualizacja: 15.12.2017 13:44:08 przez Solo Kazuki
[#1622] Re: Zapowiedzi nowych gier

@selur, post #1619

Z całym szacunkiem ale mniej więcej obecnie na tym polega tworzenie mainstreamowych produkcji. Zatrudniasz tanio grafików, kupujesz tanio silnik i programistów którzy się na nim znają, dokładasz muzykę. Reszta to pomysł i umiejętność sprzedania gry. Dlatego np. dzisiaj jest tak, że gry wymagają po kilka rdzeni, wielu gigabajtów RAMu etc. Gdyby ktoś pisał to w asemblerze albo wziąłby się za optymalizację kodu to pewnie wymagania byłyby 10 X niższe, tyle, że koszt powstania gry byłby dużo, dużo wyższy...

Nie wiem czy on zarobi na tym nawet ułamek tego co mógłby robiąc to na Androidzie czy innym Linuxie. W końcu ile osób mu kupi tą grę - 100? To ile zarobi miesięczną minimalną na zachodzie?

Jak chcecie mieć tylko mega produkcje w asemblerze to po co kupować takie, które wg. Was wymagały zbyt małego nakładu pracy? Jak nie będzie rynku to przestanie wypuszczać takie gry albo będzie to robił za darmo....

Ostatnia aktualizacja: 15.12.2017 13:57:52 przez pgru2
[#1623] Re: Zapowiedzi nowych gier

@pgru2, post #1622

"Zatrudniasz tanio grafików, kupujesz tanio silnik i programistów którzy się na nim znają, dokładasz muzykę."

Ta biznesplan jakiegos cebulaka.



Uwaga !! nadchodzi kolejna dobra gra na Amige! Czapki z glow panowie

Terrahawks

[#1624] Re: Zapowiedzi nowych gier

@selur, post #1623

Ja prdl! Dogoniliśmy VIC-20!
[#1625] Re: Zapowiedzi nowych gier

@waldiamiga, post #1624

Ja tam wolę wersję z ZX Spectrum (film)
[#1626] Re: Zapowiedzi nowych gier

@selur, post #1623

Napiszę przewrotnie tak kończy się/ zakończy się kult Amigi 500 1MB ram. Mało kto dziś z tych co chcą coś zrobić zna asemblera, C, E, więc pozostaje BackBone, Amos, BlitzBasic, ale te języki trzeba też znac dobrze inaczej zasoby królowej wystarczą na coś takiego. Nie ma co wieszać psów na autorze, może to jego debiut, skupcie się na konstruktywnej krytyce i tym co mógłby poprawić w grze bez tworzenia czegoś zupełnie nowego, po porzuceniu tego projektu. Wszak od czegoś trzeba zacząć.

No to będę pierwszy. podobają mi się literki na górze, wrogowie mogliby być bardziej kolorowi i bardziej wyraziści (kwestia "ulepienia czegoś z pikseli, co nie będzie kojarzyło się z miską, może dwie miski jedna na drugiej, bardziej ufo będzie przypominać) nie podobają te lecące krzyże, już wolałbym same kreski. Co do naszego bohatera to dorobic jakąś lufę, pod spodem kółka i że niby jeździ po drodze i szynach oraz broni czegoś co jest pod tym (np. podziemne miasto z ludzikami i byłoby ciekawe), możnaby pokusic się o wyświetlanie stanu ludków do góry i prócz pasku energi bohatera dodać stan minimalny, który musi być zachowany do ukończenia poziomu. Co dziesiąte( mniej lub więcej) trafienie w ziemię/strop schronu może powodować utratę człowieczka pod ziemią. wizualnie znika nam jeden z szeregu przy wyrazie humans. To tyle, a teraz mogą co niektórzy zrobić ha ha i skoczyc do rybnego. szeroki uśmiech

Ostatnia aktualizacja: 17.12.2017 09:28:02 przez KM
[#1627] Re: Zapowiedzi nowych gier

@selur, post #1623

To jest konwersja jakiejś prehistorycznej gry. Nie bardzo widzę sens takich produkcji, jeśli już to chociaż podrasować grafikę.

Ten sam autor zrobił konwersję Killer Bees. Sentyment do wykopalisk z dzieciństwa?

Ostatnia aktualizacja: 17.12.2017 10:18:37 przez PopoCop
[#1628] Re: Zapowiedzi nowych gier

@PopoCop, post #1627

Albo wprawka.
[#1629] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: Zapowiedzi nowych gier
[#1630] Re: Zapowiedzi nowych gier

@selur, post #1623

Jakiego cebulaka - wszyscy najwięksi tak robią od Electronic Arts na bodajże CD Projekcie kończąc - poczytaj sobie wywiady z autorami współczesnych gier

Jak gry sprzedają się w dziesiątkach milionów egzemplarzy to naprawdę pensja rzędu nawet kilku tysięcy funtów to drobna inwestycja , a co dopiero w Polsce gdzie programiści pracują za mniej więcej minimalną w UK
[#1631] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: Zapowiedzi nowych gier
[#1632] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: Zapowiedzi nowych gier
[#1633] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: Zapowiedzi nowych gier
[#1634] Re: Zapowiedzi nowych gier

@selur, post #1623

Trochę amigowych nowości:
Projekt Lila:


Highway Sprint:


i nowe demko Reshoot-R
[#1635] Re: Zapowiedzi nowych gier

@zzielinski, post #1634

Projekt Lila wygląda żałośnie. Szkoda to oglądać, a co dopiero w to grać.
Highway Sprint ma potencjał. W obecnej formie jest bardzo prosty, ale po dodaniu nowych tras (różne scenerie i warunki jazdy, noc, śnieg itp.) i innych atrakcji może z tego być dobra gra.
Reshoot R wygląda lepiej niż pierwowzór. Są bonusy do zbierania, grafika ciekawsza. Niestety znowu obecna jest w grze głupota w postaci tylko jednego życia, czyli jedno trafienie/kolizja z wrogiem i koniec gry. Czyżby pan Rychu kolejny raz chciał ukryć, że jego dzieło jest żałośnie krótkie i maksymalnie utrudniał graczom odkrycie tego faktu?

A tak na marginesie, to co się stało z Powerglove? Gra (podobno) była gotowa, miała trafić do sprzedaży i słuch o niej zaginął.
[#1636] Re: Zapowiedzi nowych gier

@PopoCop, post #1635

"Project Lila" to twór stworzony w Backbone przez tego samego gościa co zrobił całą serię Gorluth i Agenta Luxa - przecież to od początku musiał być crap. A co do "Reshoot R" - no cóż, Rychu, jako recenzent gier w AmiJokerze (czy gdzie on tam był), cytuję, "widział już wszystko i wie, jak powinna wyglądać dobra gra"... Nie można z nim dyskutować ;)
[#1637] Re: Zapowiedzi nowych gier

@mailman, post #1636

lile widzialem juz jakis czas temu, ssie palke po calosci.

reshoot moglby byc dobry, gdyby autor sluchal ludzi. a tak?zieeeew.
[#1638] Re: Zapowiedzi nowych gier

@aszu, post #1637

Rychu zjadł wszystkie rozumy. Nie będziemy go przecież uczyć... Na szczęście na Lemon Amiga od ponad roku sukcesywnie są wrzucane te "super produkcje" i niezależni gracze są w stanie je obiektywnie ocenić co widać po notach, jakie zbierają te wszystkie "nowe crapy".
[#1639] Re: Zapowiedzi nowych gier

@mailman, post #1638

Worthy



Wątek na EAB.
[#1640] Re: Zapowiedzi nowych gier

@PopoCop, post #1639

Miód!
[#1641] Re: Zapowiedzi nowych gier

@PopoCop, post #1639

Zapowiada się fajna gierka, a cegły przypominają mi te z Giana Sisters S.E, pewnie jest to ten sam grafik.
[#1642] Re: Zapowiedzi nowych gier

@PopoCop, post #1639

Super! Kocham takie gry logiczno-zręcznościowe (szczególnie z diamencikami). OK

Do tego grafika i muza na pierwszorzędnym poziomie.
[#1643] Re: Zapowiedzi nowych gier

@PopoCop, post #1639

"Worthy" zapowiada się świetnie OK

Co do Rycha i ReShota, to jednak w kocu trochę posłuchał ludzi, bo zmiana w stosunku do "pierwszej części" i tak jest duża i na plus oczywiście.
W końcu w spoko grafika i muzyka, no.. no, tylko jeszcze to "jedno życie", pasek energii i kilka leveli/światów i za 10 lat będziemy mieli skończony perfekcyjny produkt
[#1644] Re: Zapowiedzi nowych gier

@PopoCop, post #1639

Worthy zapowiada się fajnie i nie będzie wstydem odpalenia tego na amidze,w przeciwieństwie do większości pokazywanych tutaj "dzieł". Grafika przyjemna dla oka, gameplay płynny ale muzyka za bardzo zalatuje Atari ST czyli starym 8bitowym układem Yamaha YM2149F. Nie słychać tego brzmienia i ciepła które daje Paulinka
Ja z kolei czekam na jakaś fajną produkcję widowiskową, jak swego czasu był to Shadow of The Beast czy Agony z ładna grafiką i efektami typu parallax scrolling,scaling itp
Amiga jest do tego zdolna przecież, a dziś i tak większosć z nas ma mocniejsze sprzęty niz podstawowa A500 z 1MB więc można śmiało zrobic cos widowiskowego,co będzie się dobrze sprzedawać.
W ogóle powstał jakiś nowy fajny Sidescroll lub Vertical Shooter na amige w ostatnich latach?
Uwielbiam tego typu gry i z chęcia bym w coś nowego pograł na amigę bo Banshee już mi się znudziło, a jest to jedna z niewielu naprawdę dobrych strzelanin na AGA

Ostatnia aktualizacja: 28.12.2017 21:17:29 przez FeRu
[#1645] Re: Zapowiedzi nowych gier

@FeRu, post #1644

Ja z kolei czekam na jakaś fajną produkcję widowiskową, jak swego czasu był to Shadow of The Beast czy Agony z ładna grafiką i efektami typu parallax scrolling,scaling itp

Obawiam się, że możesz się nie doczekać.
Pozostaje szukanie mniej znanych perełek wśród starych gier.
[#1646] Re: Zapowiedzi nowych gier

@FeRu, post #1644

Ja z kolei czekam na jakaś fajną produkcję widowiskową, jak swego czasu był to Shadow of The Beast czy Agony z ładna grafiką i efektami typu parallax scrolling,scaling itp

To się szybko nie doczekasz. Nikt "poważnie profesjonalny" nie będzie zuzyał cały swój wolny czas, zarywał setki nocy po to by dostać uściski dłoni i gratulacje dobrze zrobionej roboty wydrukowane na kolorowym dyplomie formatu A4.
Zorganizuj kickstartera na min 150-200tyś zł to poważne zespoły/firmy zaczną się interesować tematem
Realnie, wspieraj tych co jeszcze im sie chce coś robić. Kup ich grę i wyślij im list w którym opiszesz jak mogą ich grę ulepszyć i wydać z numerkiem np "2". Szczególnie dobrze gdybyś im opisał od strony kodu jak to np skroll działa wydajnie w "Beast" a jak można to poprawić i wykorzystac na każdej amidze.
[#1647] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Leon, post #1641

LOL.

Przecież cegły są kradzione z wersji DSowej. Dokłądniej - całość grafiki użytej do tego absurdalnie kiepskiego "ulepszenia".

Ostatnia aktualizacja: 29.12.2017 13:54:38 przez michalmarek77
[#1648] Re: Zapowiedzi nowych gier

@teh_KaiN, post #1640

Świetna! I nawet trochę podobna do Crazy Priesta
[#1649] Re: Zapowiedzi nowych gier

@sordan, post #1648

Heh, kolejny szpil na A500 z 1MB, choć dobrze mógłby być na VIC-20.



Do zassania tutaj
[#1650] Re: Zapowiedzi nowych gier

@waldiamiga, post #1649

O ile kodu (to nie AMOS) i konceptu na stworzenie szybkiej, darmowej gry nie ma za co ganić, o tyle osobiście wstydziłbym się coś takiego wypuścić. Poprosiłbym jakiegoś nawet początkującego grafika o wykonanie czegoś lepszego niż grafika z C16. Dodatkowo taki komentarz "This game was made in less than 12 days so cut me some slack youtubers and lemon commenters" to przejaw narcyzmu...

Na szczęście pliki z gry to czyste IFF, więc bym może ktoś z większym talentem szybko to przerobi na coś ładniejszego.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem