[#1626]
Re: Zapowiedzi nowych gier
@selur,
post #1623
Napiszę przewrotnie tak kończy się/ zakończy się kult Amigi 500 1MB ram. Mało kto dziś z tych co chcą coś zrobić zna asemblera, C, E, więc pozostaje BackBone, Amos, BlitzBasic, ale te języki trzeba też znac dobrze inaczej zasoby królowej wystarczą na coś takiego. Nie ma co wieszać psów na autorze, może to jego debiut, skupcie się na konstruktywnej krytyce i tym co mógłby poprawić w grze bez tworzenia czegoś zupełnie nowego, po porzuceniu tego projektu. Wszak od czegoś trzeba zacząć.
No to będę pierwszy. podobają mi się literki na górze, wrogowie mogliby być bardziej kolorowi i bardziej wyraziści (kwestia "ulepienia czegoś z pikseli, co nie będzie kojarzyło się z miską, może dwie miski jedna na drugiej, bardziej ufo będzie przypominać) nie podobają te lecące krzyże, już wolałbym same kreski. Co do naszego bohatera to dorobic jakąś lufę, pod spodem kółka i że niby jeździ po drodze i szynach oraz broni czegoś co jest pod tym (np. podziemne miasto z ludzikami i byłoby ciekawe), możnaby pokusic się o wyświetlanie stanu ludków do góry i prócz pasku energi bohatera dodać stan minimalny, który musi być zachowany do ukończenia poziomu. Co dziesiąte( mniej lub więcej) trafienie w ziemię/strop schronu może powodować utratę człowieczka pod ziemią. wizualnie znika nam jeden z szeregu przy wyrazie humans. To tyle, a teraz mogą co niektórzy zrobić ha ha i skoczyc do rybnego.
Ostatnia aktualizacja: 17.12.2017 09:28:02 przez KM