[#1573]
Re: Zapowiedzi nowych gier
Lokalizacja: Poznań
Ignorowany przez 34 użytkowników
@Axi0maT,
post #1572
Ale nie trzeba robic skrolla zeby zrobic swietna gre. Do tego jest potrzebny dobry pomysl, zdolnosci graficzne/muzyczne i zaciecie do tworzenia coraz lepszych rzeczy. Niestety niektorym brakuje absolutnie wszystkiego procz checi zarabiania.
Jesli ktos po 4 latach robi taka sama szmire, sklepana w gamemakerze na szybko i tylko podmienia zestaw grafik, to dla mnie to jest po prostu olewactwo i funta klakow nie dalbym takiemu tworcy.
btw.
Swietny przyklad z tym planet X2 - mimo ze graficznie to raczej bardzo srednio wyglada (nawet jak na C64) to technicznie gra jest bardzo zaawansowana i tworca ma leb jak sklep, ze cos takiego zrobil. Np. w czasach Zx spectrum slyszalem tylko o jednej strategii czasu rzeczywistego - bardzo toporna gra Stonkers.
Dopiero od jakiegos czasu na 8-bitowce pojawiaja sie prawdziwe wypasione platformowki/strategie/czy RPG, o ktorych w latach 80/90 mozna bylo jedynie pomarzyc.
Dlatego mimo tego, ze te gry wygladaja na monitorze duzo gorzej niz pierwszy lepszy amigowy bakbonowy krap to i tak sa duzo wiekszym osiagnieciem.
Ja bym wolal takiego planet x2 z poprawiona grafika niz Tog 3. W pierwsza wersje krapa Tog zagralem moze 5minut (bo pozniej byla darmowa) i wylaczylem.. na druga nawet nie spojrzalem a o trzeciej czesci nie chce nawet slyszec.