@Zbych, post #1
@micromax, post #8
super pomysl, lecz moim zdaniem muzyka byla lepsza na atari niz c64. wpadala w ucho i byla zsynchronizowana z uderzeniami pilki.
@Zbych, post #10
@_arti, post #13
@_arti, post #13
Albo zoptymalizować jeszcze to, co jest? (...)
@Zbych, post #16
@Don_Adan, post #19
@Zbych, post #21
lea $606a(a0),a2 lea $406a(a0),a3 lea $2069(a0),a4 lea $0069(a0),a5 loop: move.l (a2)+,d0 or.l (a3)+,d0 or.l (a4)+,d0 or.l (a5)+,d0 move.l d0,(a1)+ dbf d1,loop
@makarsky, post #22
move.w (a0)+,d0 ;odczyt offsetu move.b (a1,d0.w),d1 or.b (a2,d0.w),d1 or.b (a3,d0.w),d1 or.b (a4,d0.w),d1 move.b d1,(a5)+
@Zbych, post #23
@Kefir_Union, post #26
Szczerze mówiąc wygląda to gorzej niż na C64. Może da się wykorzystać 6502, który w Amidze obsługuje klawiaturę?
MOVE.B $6068(A0),D0 OR.B $4068(A0),D0 OR.B $2070(A0),D0 OR.B $0070(A0),D0 MOVE.B D0,(A1)+ MOVE.B $6070(A0),D0 OR.B $4071(A0),D0 OR.B $2071(A0),D0 OR.B $0072(A0),D0 MOVE.B D0,(A1)+
@Zbych, post #27