[#61] Re: A może by tak Yoomp! OCS ?

@Zbych, post #59

A więc tak, już przynajmniej jedno pudełko sprzedane szeroki uśmiech
[#62] Re: A może by tak Yoomp! OCS ?

@Mandi, post #61

Dwa. Robimy listę?
[#63] Re: A może by tak Yoomp! OCS ?

@_arti, post #62

"czy"
[#64] Re: A może by tak Yoomp! OCS ?

@Zbych, post #50

W międzyczasie czekając na grafiki postanowiłem dodać trochę gwiazd, ale przyznam szczerze że tak jeszcze nie jestem do końca przekonany czy je zostawić, testowałem z różnymi prędkościami i wydaje mi się że im wolniej się poruszają tym lepiej się to prezentuje. Jeśli będą widoczne to tylko na średnim i wysokim trybie jakości bo najniższy tryb działa już na granicy (a miejscami nawet poniżej) szybkości CPU.
Chętnie posłucham waszych opinii.

[#65] Re: A może by tak Yoomp! OCS ?

@Zbych, post #64

Bardzo ładne, prawie takie jak w Jump!

Ostatnia aktualizacja: 30.01.2020 16:59:04 przez Kefir_Union
[#66] Re: A może by tak Yoomp! OCS ?

@Zbych, post #64

Gwiazdki i ich prędkość spoko :) Jestem za ich pozostawieniem :)
[#67] Re: A może by tak Yoomp! OCS ?

@Zbych, post #64

Ta wersja też zapowiada się nieźle ale jak zauważył Kefir, niestety kopiujesz jego pomysły. Może to dobrze że zbyt wiele nie zdradził jak jego wersja wygląda od strony technicznej...

Ostatnia aktualizacja: 30.01.2020 17:03:07 przez amikoksu
[#68] Re: A może by tak Yoomp! OCS ?

@amikoksu, post #67

Upubliczniając zapowiedź na youtube musiałem się z tym liczyć. Na pytania "jak to jest zrobione" nie odpowiadam właśnie z tego powodu że robimy konkurencyjne projekty.
[#69] Re: A może by tak Yoomp! OCS ?

@amikoksu, post #67

Możliwe że ten jeden dodatek "podpatrzyłem" ale nie brał bym tego na poważnie, to tylko garstka pikseli. Równie dobrze mógłbyś wytknąć że Kefir skopiował niektóre kafle specjalne z mojej wersji na C64 i z wersji Eru na Atari, w końcu wersja na C64 była wcześniej ;) Poza tym ja z grubsza wiem jak od strony technicznej działa "Jump!"
[#70] Re: A może by tak Yoomp! OCS ?

@Zbych, post #69

Jeśli chodzi o oryginał atari to mam zgodę autora, również na używanie nazwy "Yoomp!".
[#71] Re: A może by tak Yoomp! OCS ?

@Kefir_Union, post #70

No i tak powinno być. Nie wiem w czym problem.
[#72] Re: A może by tak Yoomp! OCS ?

@Zbych, post #64

Gwiazdki spoko. Rowniez prędkość gwiazdek jest ok.
[#73] Re: A może by tak Yoomp! OCS ?

@Zbych, post #64

Tak, gwiazdki spoko, chociaż ja bym je puścił jeszcze wolniej a ich ruch wyznaczył w szerszej perspektywie- moja opinia nie bazuje na żadnej innej wersji Yoompa, bo słabo znam tą grę i nawet na ten element nie zdążyłem zwrócić uwagi
[#74] Re: A może by tak Yoomp! OCS ?

@BULI, post #73

Jako fan oryginału miałem wątpliwości co do gwiazd, ale jeśli się nie przesadzi z ich prędkością to będzie OK.
Natomiast grafika wokół tunelu mi się nadal nie podoba i przypomina patrzenie przez okno kajuty.
To powinny być jakieś bardziej abstrakcyjne wzory jak w oryginale wg mnie (najlepiej też zmienne dla różnych leveli) albo ładniejsza / lepiej pasująca grafika

Ostatnia aktualizacja: 31.01.2020 08:17:00 przez Jacques
[#75] Re: A może by tak Yoomp! OCS ?

@Zbych, post #64

Gwiazdki super. Odnośnie konkurencji - no bez jaj Robicie dwie gry, na praktycznie różne platformy, inny target itd. Poza tym, i tak kupię obie
[#76] Re: A może by tak Yoomp! OCS ?

@_arti, post #75

Jak to inny? Ja też robię na A500/600 a target jest ten sam. Byłoby po prostu kulturalnie nie zrzynać od siebie pomysłów.
[#77] Re: A może by tak Yoomp! OCS ?

@Kefir_Union, post #76

Miałem na myśli to, że wersja ECS/OCS jest dla "stockowych" 500-owiczów - jednak trochę inny target niż właściciele rozbudowanych A1200.
[#78] Re: A może by tak Yoomp! OCS ?

@Kefir_Union, post #76

No właśnie trochę kultury ;) kafelek przyspieszający ruch tunelu to mój pomysł, tego nie było w wersji Atari, a nikt się nie pytał o zgodę na wykorzystanie moich pomysłów które dodałem w wersji C64
[#79] Re: A może by tak Yoomp! OCS ?

@Zbych, post #78

Nie wiem czy Twój pomysł, nie widziałem. Skoro ciągle zadajesz pytania o to jak jest zrobiony Jump! a po obejrzeniu zwiastuna w twojej grze zaczynają się pojawiać elementy z niego to widać kto z kogo chce kopiować.
[#80] Re: A może by tak Yoomp! OCS ?

@Jacques, post #74

Jeszcze a propos teł (otoczenia tunelu), koncepcja "abstrakcyjna" pokazana w pierwszym poście o wiele bardziej do mnie przemawia i wygląda świetnie:

[#81] Re: A może by tak Yoomp! OCS ?

@Jacques, post #80

Jak dostanę gotowe tła to zdecyduję które z moich zostawić, faktycznie to jedno wyjątkowo dobrze się prezentuje
[#82] Re: A może by tak Yoomp! OCS ?

@Kefir_Union, post #79

Pytania zadawałem tylko dlatego że chciałem żeby ludzie wiedzieli czym się różnią nasze produkcje pod względem technicznym, dlaczego u mnie jest skalowanie x2 i mniej kolorów (poza faktem że na OCS) itp. ale skoro nie chcesz tego zdradzać to trudno może masz coś do ukrycia :>
Już mówiłem że wiem jak działa Twoja wersja i w skrócie to opisałem, poza tym mój kod jest praktycznie skończony i uważasz że po tym jak opiszesz jak to działa u Ciebie nagle wywalę to co zrobiłem i zacznę prace od nowa?
[#83] Re: A może by tak Yoomp! OCS ?

@Zbych, post #82

Tylko wydaje Ci się że wiesz jak działa. Dajmy już temu spokój.
[#84] Re: A może by tak Yoomp! OCS ?

@Zbych, post #82

Ktoś pytał się w temacie Jump'a o Yoomp'a więc odpowiem: niestety nadal czekamy (ja i wydawca) na pracę grafika, ma do zrobienia jeszcze jedno tło, oraz projekt okładki i plakatu ale jest tak zajęty, że odpowiedzi na moje maile przychodzą po 3 tygodniach (lub wcale) głową w mur domyślam się że sytuacja z wirusem wszystko dodatkowo komplikuje. Jeszcze pozostanie projekt instrukcji ale tym raczej zajmuje się inna osoba (która pewnie czeka na projekt okładki i plakatu).
[#85] Re: A może by tak Yoomp! OCS ?

@Zbych, post #84

Olac i dac cokolwiek albo zmienic plastyka !
Najbardziej liczy sie gra, jej grywalnosc a nie jakies badziewne plakaty czy dziadowskie okladki.
Wieczne czekanie na gre, tez nie przysparza jej zwolennikow.

Nie idzcie droga backboneow gdzie pudelkowe wydanie gry to jedyny jej atut OK
[#86] Re: A może by tak Yoomp! OCS ?

@Zbych, post #84

I jak tam prawie po 1.5 roku?
[#87] Re: A może by tak Yoomp! OCS ?

@Jacques, post #86

Sprawa utknęła, mam problem z komunikacją z wydawcą. Wiem że ma problemy rodzinne i techniczne, co z resztą widać po statusie dostępności gier na stronie RGCD. Mógłbym wydać sam ale jest taki problem że za część grafiki w grze zapłacił/załatwił wydawca więc trochę jestem w szachu.
Na razie jeszcze czekam co będzie się działo po nowym roku. Mogę nieoficjalnie powiedzieć że jest plan udostępnienia wersji "preview" wraz z magazynem ZZAP!Amiga.
5
[#88] Re: A może by tak Yoomp! OCS ?

@Zbych, post #87

3
[#89] Re: A może by tak Yoomp! OCS ?

@Dorian3d, post #88

EEEEE....tam atarowskie
[#90] Re: A może by tak Yoomp! OCS ?

@Dorian3d, post #88

CDTV Remote control Yoomp! OCS Warp1260

4
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem