[#271] Re: A może by tak Yoomp! OCS

@vojo, post #270

zawsze można grać w darmową:
7
[#272] Re: A może by tak Yoomp! OCS

@michal_zukowski, post #271

Po kolejnej nieudanej próbie kontaktu stwierdziłem że chyba w wrzuce po prostu na itch.io i niech sie dzieje co chce.

Ostatnia aktualizacja: 17.12.2024 19:27:18 przez Zbych
12
[#273] Re: A może by tak Yoomp! OCS

@Zbych, post #272

Super, dorzucę coś na kawę lub piwoOK
9
[#274] Re: A może by tak Yoomp! OCS

@Zbych, post #272

z autorem grafiki ?

Ostatnia aktualizacja: 17.12.2024 21:44:16 przez Dorian3d
[#275] Re: A może by tak Yoomp! OCS

@Dorian3d, post #274

Z taką grafiką jaka jest w ostatniej wersji czyli, bez zmiany grafiki. Creditsy i instrukcję troszkę zmienie bo publisherem nie jest RGCD.
6
[#276] Re: A może by tak Yoomp! OCS

@Zbych, post #275

Fantastycznie, w końcu! OK
1
[#277] Re: A może by tak Yoomp! OCS

@Zbych, post #272

Jakiś link można poprosić? Bo mi znajduje tylko wersję c64
1
[#278] Re: A może by tak Yoomp! OCS

@Madman, post #277

Zbych musi to jeszcze przygotować i wystawić, wtedy będzie link? pomysł
1
[#279] Re: A może by tak Yoomp! OCS

@Jacques, post #278

Oops

Ostatnia aktualizacja: 18.12.2024 10:33:59 przez Madman
[#280] Re: A może by tak Yoomp! OCS

@Zbych, post #275

A uda się przed gwiazdką?
Mimo sprawy z "kurnikiem" będziesz pierwszym, który dowiózł skończoną wersję Yoompa na Amigę szeroki uśmiech
[#281] Re: A może by tak Yoomp! OCS

@Zbych, post #275

a co w konuc sie stalo z tym wydawca RGBT ?
[#282] Re: A może by tak Yoomp! OCS

@selur, post #281

Informacyjnie: udało mi się w końcu skontaktować z RGCD, nie ma przeciwwskazań na to bym wykonał publikację we własnym zakresie. Planowałem opublikować dziś lub w poniedziałek, ale ponieważ mam pozwolenie na użycie grafik to chyba zmienię logo-baner na stronie itch.io, tylko nie wiem kiedy znajdę na to czas więc najprawdopodobniej publikację zrobię w poniedziałek.
15
[#283] Re: A może by tak Yoomp! OCS

@Zbych, post #272

Po kolejnej nieudanej próbie kontaktu stwierdziłem że chyba w wrzuce po prostu na itch.io i niech sie dzieje co chce.

Super czekamy.
[#284] Re: A może by tak Yoomp! OCS

@tukinem, post #283

Zgodnie z obietnicą wrzuciłem dziś publikację:

https://zr-games.itch.io/amiga-yoomp

Miłego grania.
16
[#285] Re: A może by tak Yoomp! OCS

@Zbych, post #284

Holy Moly, dzięki! Pójdzie download ze wsparciem OK

Ostatnia aktualizacja: 23.12.2024 15:28:17 przez Jacques
3
[#286] Re: A może by tak Yoomp! OCS

@Jacques, post #285

Miałbym prośbę - ponieważ nie siedzę na innych forach amigowych to jeśli ktoś może to prosiłbym umieścić wzmiankę że gra zostałą wydana żeby wieść poszła w świat.
5
[#287] Re: A może by tak Yoomp! OCS

@Zbych, post #286

dałem po discordach
3
[#288] Re: A może by tak Yoomp! OCS

@Zbych, post #284

dziękować :)
[#289] Re: A może by tak Yoomp! OCS

@Zbych, post #286

Dałem znać i swoim atarowcom OK
1
[#290] Re: A może by tak Yoomp! OCS

@Zbych, post #286

Jest i nagrana rozgrywka dla zainteresowanych:

Zaraz też będzie news na IRN (IndieRetroNews).
5
[#291] Re: A może by tak Yoomp! OCS

@zzielinski, post #290

czyli jest duza szansa... na "zlapanie szympansa" ??
[#292] Re: A może by tak Yoomp! OCS

@Zbych, post #284

Dzięki, napiwek poszedłOK
[#293] Re: A może by tak Yoomp! OCS

@Zbych, post #284

Super gratulacje dowiezienia do końca:) Mamy zwycięzcę w bitwie o Yoompa:) Fajnie, że przed świętami będzie co dzieciakom pokazać:)
3
[#294] Re: A może by tak Yoomp! OCS

@Zbych, post #284

Brawo ! Kupione i dzięki wielkie za grę
[#295] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: A może by tak Yoomp! OCS
[#296] Re: A może by tak Yoomp! OCS

@rbej1977, post #295

Gratuluję! Cieszę się, że się udało. Na spokojnie w przyszłym roku się wezmę za te gierkę. Pozdrawiam!
2
[#297] Re: A może by tak Yoomp! OCS

@Zbych, post #284

Gratuluję finalizacji OK
Gra pobrana, poszło małe wsparcie dla Autora ok, racja Dzięki OK
[#298] Re: A może by tak Yoomp! OCS

@BULI, post #297

Komuś się udało uruchomić na 060? Nie mam żadnych pretensji i jak się nie da to trudno, tylko nie wiem czy tylko u mnie się wiesza przy calculating speed Pewnie slave whdload by nie zaszkodził kiedyś tam.
1
[#299] Re: A może by tak Yoomp! OCS

@Jacques, post #298

U mnie jest lepiej ale nie lepiej.
Po testcie szybkosci pojawil sie komunikat: "Fast Amiga, Full Quality" a pozniej logo gry i koniec.
Ale uruchomilem z shella poprzez JST i zadzialalo bez problemu.
Dodatkowo zauwazylem ze jesli uruchomie z ikonki to brakuje pilkeczek, ktore pojawiala sie podczas
komunikatow o ladowaniu i testu szybkosci.

Ostatnia aktualizacja: 24.12.2024 12:15:30 przez Phibrizzo
[#300] Re: A może by tak Yoomp! OCS

@Phibrizzo, post #299

Próbowałeś z dyskietki czy po instalacji na HD?
Ja moge testować tylko na emu i 060 z ks 3.1 działa. Moge powiedzieć że miałem problem z CDTV i CD32 w momencie gdy głowny plik był skompresowany, efekt był taki jakby ten plik za szybko się wczytywał i system nie zdążył sięzainicjalizować, dlatego na obrazie CD główny plik jest nieskompresowany i to rozwiązało problem.

Ale tu jest raczej coś innego, po teście szybkości jest wykonywana procedura ładująca dane więc jeśli tu się zatrzymuje to jest problem z odczytem lub dekompresją plików.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem