[#151] Re: A może by tak Yoomp! OCS ?

@mikecios, post #150

A czy po instalacji jest utworzona logiczna nazwa "Yoomp!:" ? Bo od tej nazwy są budowane ścieżki do odczytu plików i to jest jednym z zadań instalatora żeby za pomocą polecenia assign takie coś dodać.
[#152] Re: A może by tak Yoomp! OCS ?

@Zbych, post #151

Instalator po wskazaniu lokalizacji tworzy jak najbardziej katalog Yoomp!




Po lewej flop, po prawej hdd.

Ostatnia aktualizacja: 28.02.2022 10:51:04 przez mikecios
[#153] Re: A może by tak Yoomp! OCS ?

@mikecios, post #152

Może trzeba assign zrobić?
[#154] Re: A może by tak Yoomp! OCS ?

@mikecios, post #152

Tak, tylko chodzi o to że jak np. wywołasz polecenie "list Yoomp!:" to powinna się wylistować zawartość tego katalogu niezależnie od tego gdzie on się znajduje. Z tego co pamiętam to instalator dodaje wpis do User-Startup tworzący takie powiązanie, ale w tej chwili tego nie sprawdzę. Nie znam się tak dobrze na nowszych wersach OS ale to chyba dopiero po restarcie powinno zostać wywołane user-startup i wtedy będzie widoczna ta logiczna nazwa.
Jeśli nazwa logiczna jest widoczna i nadal jest problem z ładowaniem to nie wiem co to może być.

Edit: tak jak napisał perinoid instalator dodaje do statupu polecenie assign ze wskazaniem na ścieżkę instalacji

Ostatnia aktualizacja: 28.02.2022 10:59:52 przez Zbych

Ostatnia aktualizacja: 28.02.2022 11:00:19 przez Zbych
[#155] Re: A może by tak Yoomp! OCS ?

@Zbych, post #154

Yoomp znajdywany jest przez list



Instalator jak najbardziej robi assign




Ps. Sorka, pomieszalem kolejnosc zdjec ;)
[#156] Re: A może by tak Yoomp! OCS ?

@Don_Adan, post #147

Z tego co widze, to jeszcze assigna dla Yoomp!: musisz zrobic, moze byc z CLI/Shella albo dodac na stale do user-startup tego Workbencha.
1
[#157] Re: A może by tak Yoomp! OCS ?

@mikecios, post #150

ja nie miałem problemu ani z dyskietki ani z dysk

jescze sprawdze na blizard 1260
na warp sigało bez problem
[#158] Re: A może by tak Yoomp! OCS ?