[#481] Re: A może by tak Yoomp! OCS

@Zbych, post #478

Druga sprawa to czasami nie wyłapuje wciśnięcia skoku co zazwyczaj kończy się stratą piłki.

Czyli jednak nie mialem halunow wyniklych z przedawkowania oktogenu :)

Ostatnia aktualizacja: 05.02.2025 15:46:38 przez Phibrizzo
[#482] Re: A może by tak Yoomp! OCS

@Zbych, post #478

Pauza działa, choć z niewielkim opóźnieniem,(wł./wył.) ale to szczegół.
Wyłączenie ditheringu również działa, przy czym nie da się włączyć go ponownie przez 'B'. Dopiero, co ciekawe, przejście levelu przywraca dithering.
Nie zauważam żadnego drżenia ani migotania, a czytelność odległych pol zdecydowanie się poprawia - podoba mi się taka opcjonalna możliwość.
Faktycznie w obecnej wersji powrót do menu po przegranej owocuje niebieskimi śmieciami w wolnej części ekranu, które po chwili znikają.
[#483] Re: A może by tak Yoomp! OCS

@Jacques, post #482

Miało być: w DOLNEJ części ekranu (menu).
[#484] Re: A może by tak Yoomp! OCS ?

@Zbych, post #1

Czy ktoś testował działanie na A600 z turbiną XT?
[#485] Re: A może by tak Yoomp! OCS ?

@charliefrown, post #484

Nie powinno być żadnych problemów, to bardzo porządna karta z 000, w dodatku da się wyłączyć dopalanie z tego co pamiętam programowo.
2
[#486] Re: A może by tak Yoomp! OCS ?

@Jacques, post #485

Może nie wszyscy jeszcze wiedzą, więc ogłaszam że: przy współpacy z K&A+ udało się przygotować wersję pudełkową - Yoomp! na Amigę jak i na C64 - do wyboru dyskietka, CD, cartridge, można wszystkie opcje na raz szeroki uśmiech zamówienia można składać na stronie:

https://ka-plus.pl/en/store/C64-Amiga-Yoomp-Box-Only-pick-storage-options-p724203999


Wersja na C64 zawiera poprawkę do skoku piłki bo był troche za mały
7
[#487] Re: A może by tak Yoomp! OCS ?

@Zbych, post #486

Czad!
[#488] Re: A może by tak Yoomp! OCS ?

@Zbych, post #486

Super. I juz zamówione 😁
[#489] Re: A może by tak Yoomp! OCS ?

@Zbych, post #486

zabraklo informacji o autorach na stronie wic mam pytanie, kto jest autorem wersji na c64 ?
[#490] Re: A może by tak Yoomp! OCS ?

@selur, post #489

No "jam to nie chwaląc się sprawił" ;) a muzykę tak samo robił MCH
3
[#491] Re: A może by tak Yoomp! OCS ?

@Zbych, post #490

loo obie wersje gry sam napisales ? OK
[#492] Re: A może by tak Yoomp! OCS ?

@Zbych, post #486

Wersja na C64 zawiera poprawkę do skoku piłki bo był troche za mały


A czy ta nowa wersja będzie też wrzucona na itch.io?
[#493] Re: A może by tak Yoomp! OCS ?

@Jacques, post #492

W sumie to nie myślałem o tym. Z tego co pamiętam co chłopaki z K&A mieli chyba w planach wrzucać wersje elektroniczne do pobrania na ich koncie itch. Zapytam i najwyżej wrzucę u siebie i dam znać, bo nie wiem czy chcieli to powiązać pobieranie wersji elektronicznej z wersją fizyczną czy nie.
1
[#494] Re: A może by tak Yoomp! OCS ?

@Zbych, post #493

W każdym razie tutaj odsyła do wersji z 2018 roku, więc pewnie nie ma powodu by nie było tam poprawionej wersji:
https://rgcddev.itch.io/yoomp-64
Swoją drogą, faktycznie ta kulka nisko się odbija(ła) w tamtej

Ostatnia aktualizacja: 12.02.2025 11:56:40 przez Jacques
[#495] Re: A może by tak Yoomp! OCS ?

@Jacques, post #494

To jest wersja którą wydałem przy współpracy z RGCD więc tam nie ma na tej poprawki
[#496] Re: A może by tak Yoomp! OCS ?

@Zbych, post #495

Yoomp! dla C64 z poprawkami wrzucony


https://zr-games.itch.io/yoomp64
6
[#497] Re: A może by tak Yoomp! OCS ?

@Zbych, post #496

Wielkie dzięki za twoje poprawkiOK
Widać, że u ciebie nie ma lipy.
1
[#498] Re: A może by tak Yoomp! OCS

@Jacques, post #482

Czy byłaby szansa na poprawioną wersję z pauzą i wyłączaniem ditheringu (oczywiście też z utrzymaną obsługą klawiatury)?
Chodziłoby o to by stan wył. ditheringu był zapamiętany na kolejne levele i dało się w każdej chwili robić on/off (klawisz d zamiast b byłby bardziej intuicyjny). No i kwestia pozbycia się śmieci przy powrocie do menu.
To chyba tyle, sorry za "trucie", ale to już byłaby chyba najfinalniejsza wersja
[#499] Re: A może by tak Yoomp! OCS

@Jacques, post #498

Wrzuciłem nową wersję - bez poprawek jakie chciał Jacques, ALE za to z nową (opcjonalną) muzyką. Dostępne jest menu "Music mode" z 4 opcjami:

  • orig - pierwotne 2 moduły grane naprzemiennie

  • rmx - zremiksowana wersja muzyki z wersji na Atari

  • 8bit - konwersja oryginalniej muzyki (chiptune) z Atari

  • off - bez muzyki


Nowa muzyka została stworzona dzięki koledze Akira z Genesis Project (jak ktoś nie kojarzy to grupa ze sceny C64).

Ostatnia aktualizacja: 06.03.2025 19:09:03 przez Zbych

Ostatnia aktualizacja: 06.03.2025 19:09:26 przez Zbych
7
[#500] Re: A może by tak Yoomp! OCS

@Zbych, post #499

Super!
5
[#501] Re: A może by tak Yoomp! OCS

@Zbych, post #499

Człowieku, tobie się pomnik należy, za twoje staraniaOK
2
[#502] Re: A może by tak Yoomp! OCS

@Zbych, post #499

Na pewno wszystko działa jak trzeba z tym wyborem muzyki?
Ściągnąłem wersję 1.09 ale jakoś nie przypomina wersji Atari - ani 8bit ani rmx, hmm...

Ostatnia aktualizacja: 08.03.2025 21:19:05 przez Jacques
[#503] Re: A może by tak Yoomp! OCS

@Jacques, post #502

Mój błąd! Nie przekopiowałem dodatkowych plików z katalogu data, tylko samą binarkę.
Ale czad z muzyką z Atari, dzięki!
Poza tym nie ma już błędów w grafice po powrocie do menu OK
[#504] Re: A może by tak Yoomp! OCS

@Zbych, post #499

Na mojej a1200 z pistormrmem zawiesza się na ekranie "loading". Wcześniejsza wersja działa.ktos jeszcze tak ma?

Ostatnia aktualizacja: 09.03.2025 22:30:46 przez sunater
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem