@nogorg, post #162
@swinkamor12, post #209
@Daclaw, post #212
@swinkamor12, post #209
Bo tego nie pamiętasz.
To co pamiętasz to parę lat później liceum gdy już wszystkie gry były 3D.
Na reszcie ludzi DOOM zrobił ogromne wrażenie.
No, ale dla takiego Hexa zapatrzonego w cipset to nic nie znaczy. Niech sobie tam dłubie przy swoich stu niedokończonych nigdy projektach i żyje w swoim baśniowym świecie.
@BULI, post #211
że ty na forum dyskusyjnym nie zamierzasz z nikim dyskutować
@nogorg, post #215
@freak_outXP, post #203
@BULI, post #216
Tak na zakończenie tej owocnej dyskusji napiszę ci wielkiej tajemnicy, że ja, jak zwykle, sprawdziłem swoje teorie/wątpliwości doświadczalnie ok, racja
@ingenic, post #213
@Hexmage960, post #214
@abcdef, post #220
@ingenic, post #210
@Tomski, post #222
@abcdef, post #220
@XoR, post #225
dużej części gier tamtych czasów było robione przez statyczny ray-tracing i zapisywane jako dodatkowe tekstury w pliku samej mapy czyli tzw. light baking.
@wali7, post #223
1. pierwszy komputer który widziałem - małe Atari u kolegi circa 1986 - ruszasz joystickiem, a na podpiętym TV coś reaguje, przesuwa się, do tego można napisać program: 10 ? "DUPA "; 20 GOTO 10 ... i działa
@XoR, post #204
@abcdef, post #226
@XoR, post #229
This source port, unlike WinQuake, doesn't focus on preserving the original look of the game and instead tries to improve upon the graphics of the vanilla game. Some of the changes; such as transparent water, reflective surfaces (the most buggy, this often causes sound problems), and shadows (can be unstable at times), were in the testing stage when the final version was released. This means that some of the graphical improvements require the user to manually activate them. This source port also allows for 32 bit color and resolutions up to a maximum of 2560x1440, though unlike WinQuake they cannot be changed in-game and thus must be added on the shortcut's target line.
@wali7, post #223
@freak_outXP, post #231
@ingenic, post #230
@XoR, post #234
@XoR, post #234
@XoR, post #234
@abcdef, post #237