@swinkamor12, post #177
Jakby mi ktoś dał za darmo Amigę 1200 z fastem
to pierwsze co robię po zainstalowaniu systemu
to instalacja łatki fblit która wyłącza chipset w cholerę.
Z prostego powodu oczywiście już Amiga 1200 ma szybszy cpu niż chipset.
@teh_KaiN, post #180
@Hexmage960, post #181
@freak_outXP, post #182
@Hexmage960, post #181
nawet w Quake III Arena, który stanowił odgrzewany kotlet. Zmieniono tylko tekstury i modele.
@WojtekX, post #183
@Hexmage960, post #186
No, ale z fabułą to Q3 bardzo kulało, po prostu gry z botami. Wolałem Q2 (mam Q3 oryginał)
@Schizo_, post #187
A z czym niby miałbyś grać w trybie single? Najwyraźniej ominął cię etap gier multiplayer.
@Hexmage960, post #188
@Hexmage960, post #188
Chodzi o to, że w Quake 2 fabuła była zdecydowanie atrakcyjniejsza dzięki trybowi jednego gracza. Były misje do wykonania, różni przeciwnicy.
W Quake 3 jest po prostu gra z botami z limitem fragów. Różnica dla mnie jest bardzo widoczna.
@freak_outXP, post #179
@freak_outXP, post #189
@Hexmage960, post #181
@Hexmage960, post #181
Doom nigdy nie przyciągnął mojej uwagi
@ingenic, post #194
Cały świat oszalał na punkcie Dooma
@ingenic, post #194
Cały świat oszalał na punkcie Dooma i nic nie mogło się z nim równać
@Hexmage960, post #196
@freak_outXP, post #165
@freak_outXP, post #179
@XoR, post #198
@freak_outXP, post #200
@XoR, post #202
@freak_outXP, post #154
No to źle napisałeś, nie wiem, może brakowało przecinka.
Mylisz sie, w BCPL byla tylko napisana dos.library I to tylko ponizej wersji 2.0, wszystkie pozostale sa napisane w C lub assemblerze.
O tu tu.... uwielbiam takie gadki-szmatki. Nie musisz mi pisać o językach wyższego rzędu, bo ja to mam w małym paluszku, naprawdę. Przepisali do C, bo zapewne kompilatory przez te lata stały się szybsze i lepsze, a C to język dużo bardziej produktywny i łatwy do nauki, łatwiej utrzymywać też oprogramowanie w C (z m.in. w.w. powodów). EDIT: No i nie chodzi "równie dobrze", bo by Janusze nie robili gustownego przełącznika w Amigach 600 i chyba 1200 z KS 2.0 i 3.0 na 1.3.
Procesor NIE jest 32bit. Koniec, kropka. Poza tym wszystkim cały system nie jest 32bit, jest 16bit - więc Amiga to NIE JEST komputer 32-bit. Samemu procesorowi jeszcze trochę brakuje, dopiero mu dokładali w czasie i stał się prawdziwym 32-bitowym, wydajnym CPU.
Dużo piszesz zbędnego szumu informacyjnego, żeby tylko mnie złapać na czymś, co nie miało miejsca np. to "68000 nie ma tylu statusow, by wykorzystac 16 bitow a co dopiero 32 bity." A co mnie to, nie jest 32bit, to nie jest. Proste? Proste.
Super, a więc miałeś też każdą, powtarzam: KAŻDĄ możliwą wersję na każdy ważniejszy rynek? Dziękuję, dobranoc.
Czyli kod w C nie jest przenośny (KOOOD, źródła przy kilku ograniczeniach)... No to idę wpieprzyć trzem moim wykładowcom z jednej z najlepszych uczelni informatycznych w kraju, w tym jednemu profesorowi belwederskiemu.
@XoR, post #199
...w czasie gdy płytę z 486DX2 i pamięcią można było kupić za 100zł a jakieś AMD K5/Cyrixa czy nawet Pentiuma w sumie niewiele drożej tylko w czasie gdy ta gra była nowa....
@Tomski, post #206
@XoR, post #207
@Hexmage960, post #196
@swinkamor12, post #209