@Daclaw, post #59
@Kefir_Union, post #61
@Daclaw, post #60
@swinkamor12, post #49
@michal_zukowski, post #65
@swinkamor12, post #62
Marnowali kase na swoje kiepskie pc, oszczędzali na rozwoju, to wyszło jak wyszło.
Lepiej by zrobili jakby AGA nie robili.
@mmarcin2741, post #67
@mccnex, post #68
@selur, post #63
@Daclaw, post #71
@amikoksu, post #72
@amikoksu, post #72
@twardy, post #74
@amikoksu, post #75
@recedent, post #3
Mylisz skutek z przyczyną. Commodore zbankrutował bo komputery się nie sprzedawały. A komputery się nie sprzedawały, bo były za słabe w stosunku do tego co oferowała konkurencja. Rynek nie był w letargu, to była śpiączka hipoglikemiczna. Producenci "wyczuli pismo nosem" i zmienili platformę. Część z nich nawet ten drastyczny krok przetrwała.
@twardy, post #69
@luminiac, post #76
Drugim Softkillerem jest Cyberpunk 2077 bo pokazuje że TFLOPs się liczą jeśli ma się ambicje jak Redzi.
@mmarcin2741, post #67
@KM_Ender, post #81
@KM_Ender, post #81
Był SNES i gry były pod niego optymalizowane
@recedent, post #83
@selur, post #63
@KM_Ender, post #85
@luminiac, post #76
@abcdef, post #87
A, że mało gier na aga wychodziło? No sorry, ale jak się nie współpracuje z developerami to tak właśnie jest.