@karolb,
post #78
W sumie, to robocik też. Zostaną jedynie wybuchy z Ami Robbo 2, animacje kolorami, co tu nie ma znaczenia, bo kolorków mało w grafikach Atari, więc się ogarnie.
Gorzej z AmiRobbo 1, gdzie było bardzo dużo jaskrawych kolorów, praktycznie zupełnie inna paleta, a wszystko w 32 kolorach. Tam są też inne animacje, bo jest animacja otwierania drzwi itp. Tego nie będzie w tej wersji.
Ogólnie zużycie pamięci wygląda tak:
25,8 KB - grafiki, sprajty i paleta jednego świata
1,17 KB - plik z mapą konkretnego levelu
6 różnorodnych światów to około 150KB. Do tego nawet 150 leveli to daje około 350KB. Plik uruchamialny to jakieś 70KB po pakowaniu Stonecrackerem. Dodatkowe drobne pliki z grafikami znaków ASCII i inne dane.
Myślę, że każdy świat w trybie STORY MODE będzie przy ładowaniu wyświetlać mały obrazek 96x96 pikseli + jakaś krótka historia typu "Dawno dawno temu, gdy Robbo starał się wydostać z odległej planety w czasach 8-bitowych..." i grafiki z Robbo Atari. Później to samo dla Ami Robbo 1. Przy tych obrazkach już paleta byłaby dowolna za wyjątkiem 5 kolorów (4 kolory czcionki + kolor 0 czarny). Następnie przeskok do nowych światów z Ami Robbo 2, gdzie też przy przejściu każdego poziomu byłaby krótka historia, aby gracz widział, że jest fabuła.