@Cezarykl, post #120
@cholok, post #110
Testowałem na winuae amirobbo2 0.3 i to nie chodzi na 0,5 MB chip + 0,5 slow => zwis. Na 1 MB chip OCS =?>sieczka na ekranie. Na 1 MB chip ECS działa. Nie wiem jak działa winuae, ale normalnie OCS nie obsługuje 1 MB chip i więcej. Tak samo OCS Agnus i ECS Denise nie występują naturalnie w przyrodzie. Także proponuję ustawianie konfiguracji w sekcji quick configuration a nie wymyślanie swoich.
Co do allocmem to widzę, że nie sprawdzasz czy alokacja się dokonała. Jeśli kompilujesz z debugerem to raczej ok, ale jęśli bez to wiesz co się dzieje jak zabraknie pamięci.
@tukinem, post #121
@asman, post #125
@tukinem, post #126
W Blitzu można wszystko, ale gdybym ładował dane (grafika+muzyka+tworzenie ręczne copperlisty), to musiałbym zrezygnować z bibliotek rysujących. Wtedy nie byłoby sensu pisać w Blitzu.
Masz rację, że przekraczam adresowanie pamięci, bo gra na 0,5MB chip ram nie ruszy, choćby Amiga miała 8MB Fastu.
Według Wikipedii OCS posiadał zarówno Agnusa, jak i FAT Agnusa (1 MB) oraz Super Agnusa (2 MB).
@asman, post #127
@Don_Adan, post #130
@Don_Adan, post #131
AUD0LCH + 0A0 W A( E ) Audio channel 0 location (high 3 bits, 5 if ECS) AUD0LCL + 0A2 W A Audio channel 0 location (low 15 bits)
@asman, post #136
@tukinem, post #137
@tukinem, post #133
@c64portal, post #144
@tukinem, post #145
@Don_Adan, post #147