@tukinem, post #211
@tukinem, post #209
Nic mi nie da ręcznie stworzenie bufora pamięci bo tego nie połączę z komendami BB. To tak nie będzie działać
@c64portal, post #219
@tukinem, post #220
@Don_Adan, post #221
@Don_Adan, post #223
@tukinem, post #224
*A0 - start sampla *A1 - przeznaczenie, moze byc rowne A0, czyli konwersja w miejscu *D7 - dlugosc oryginalnego sampla bclr #0,D7 ; zawsze parzysta dlugosc sampla Loop move.b (A0)+,D0 ext.w D0 move.b (A0)+,D1 ext.w D1 add.w D1,D0 asr.w D0 move.b D0, (A1)+ subq.l #2,D7 bne.b Loop
@Don_Adan, post #225
@tukinem, post #226
@Don_Adan, post #227
@koczis, post #229
@Don_Adan, post #233
NEWTYPE .coplist size.l ;0 = not initialised coppos.l ;location in chipmem colors.l sprites.l bpcons.l bplanes.l dot.l customs.l dob.l numbp.w:colpokes.w ;limits fetchwid.w:xand:xshift ;for show calculations (3 words) ypos.w:height:res numsprites.w:numcols:numcustoms aga.w ;24bit=$8000 fetch = $00,$10,$20,$30 resshift.w ;lo,hi,shi = 2 1 0 setup.w ;lines taken for setup cblow.w ;if custom goes below 256 sfetch.w:spres:spif:spwid:sspwid ;sprite mode for display End NEWTYPE
@tukinem, post #234
@Don_Adan, post #235
@tukinem, post #236
@Don_Adan, post #237
@asman, post #239